Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku

  • 584 Odpowiedzi
  • 82189 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 12, 2009, 18:11:42 »
witam. ja czekam na naprawę Toski od 16 września...dramat jak funkcjonują usługi CCS.

Dziś przeszli samych siebie.
Skierowałem kolejne z kolei zapytanie:
"Mija drugi miesiąc naprawy. Czy do końca tego roku procedury firmy
 posiadającej certyfikaty ISO(z którą kontakt telefoniczny jest prawie
 nie możliwy) pozwolą na naprawę telefonu ?

Z poważaniem Dawid K"
Oto cytat  e-maila jaki otrzymałem w odpowiedzi :

"Uprzejmie informuję, iż z powodu dużej liczby połączeń przychodzących czas
oczekiwania na połączenie uległ wydłużeniu. Zapewniam, iż wszystkie
połączenia są odbierane.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Producent nadal nic nie potwierdził.

Proponuje kontakt z Producentem konrad.szombara@toshiba.co.uk -
korespondencja w języku angielskim


Pozdrawiam
Adrian Kurzępa

Dział Obsługi Klienta
Cyfrowe Centrum Serwisowe"
Kpiny sobie robią.

« Ostatnia zmiana: Listopad 12, 2009, 18:14:21 wysłana przez rewers »

*

Offline crazyjaco

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Kamień Milowy ;]
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 12, 2009, 18:30:06 »
Witam. Z góry przepraszam za lamerskie pytanie. A ja chciałem się dowiedzieć czy jak chce oddać moją tosie na gwarancji to czy musze ją wysyłać do Łodzi(bo tam mam gwarancje), czy mogę ją zanieść gdzieś indziej np: do salony play czy cuś.
Tosia g900 > Exec > TP > Exec > N810 > c905 > Spica > Motorola Milestone

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 12, 2009, 18:44:17 »
Widzę kolejnego (aż chciałoby się założyć nowy-stary wątek "Ile nas jest?? tak z ciekawości"  :( ) z nas dzielnie czekającego na... no właśnie ciekawe na co?
To już raczej robi się zabawne i nie w tym rzecz czy naprawią, ale kiedy uznają, że już przesadzają i poczynią jakikolwiek ruch. Chociaż w sumie to nic nie muszą.  A w jednej z odpowiedzi p. Kurzępa dał mi do zrozumienia że, w gwarancji Toshiba nie uwzględniła wytycznych dotyczących wymiany telefonu na nowy jak i terminu naprawy, co w skrócie znaczy tyle , że  "Możecie nam skoczyć".  
Na potwierdzenie, że chyba nic się nie dzieje są sprzeczne odpowiedzi tych z Toshiby (jedna z wersji - wysłali tylko z cłem jakiś problem) i tych z CCS-u (producent nadal nic nie potwierdził).
Żałosne dziadostwo.

*

Offline paja

  • **
  • 101
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 19, 2009, 17:47:57 »
A ja mam pytanko, jeśli na stronie serwisu moja tosia ma status "przyjeta do naprawy, w oczekiwaniu na części" to znaczy że uwzględnili reklamacje, i teraz pozostaje mi tylko czekać kilka miesięcy na naprawioną?

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 19, 2009, 18:11:08 »
A ja mam pytanko, jeśli na stronie serwisu moja tosia ma status "przyjeta do naprawy, w oczekiwaniu na części" to znaczy że uwzględnili reklamacje, i teraz pozostaje mi tylko czekać kilka miesięcy na naprawioną?


Literalnie, to brzmi "Status naprawy urządzenia - oczekuje na dostarczenie części zamiennych".
Jak długo i na co trzeba będzie czekać, to nikt właściwie nie wie. A już na pewno nie CCS SA. Dzwoniłem tam we wtorek i jak do tych czas - groch o ścianę. Jedyne co mogą zrobić, to podać e-mail do gościa w angielskiej Toshibie. Niestety, na mój ostatni email angole (choć przypuszczam, że to szybciej hindusi lub jeszcze jacyś tańsi - nieważne) nawet nie odpowiedzieli.  Może dlatego, że postraszyłem sądem i takie tam stroszenie się wkurzonego. A, i na koniec poprosiłem żeby pisali konkrety, a nie nic nieznaczące formułki. No, to pewnie dlatego nie odpisują  :]

*

Offline Uploadertix

  • *
  • 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • ..::Extreme user::..
  • Sprzęt: i5700 (spica)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 20, 2009, 07:13:01 »
Szczerze Wam wszystkim współczuję tak długiego czasu oczekiwania  :-? Ja chyba osobiście bym rozniósł ten serwis jak miałbym 2-3 miesiące czekać i nic. W momencie kiedy pisałem ten poradnik, to części były i wszystko szło sprawnie...
Cóż, może do jakiegoś rzecznika praw konsumenta, czy kogoś w tym stylu warto by było się udać? Naturalnym jest, że Was odsyłają do toshiby, bo w końcu na kogoś trzeba zrzucić ciężar. No ale bez jaj, ileż można czekać na telefon, nie otrzymując chociażby zastępczej maszynki?
Były: kilka "niepda", Motorola a925, Toshiba G900, SE Xperia X1
Jest: Samsung i5700

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 20, 2009, 13:48:06 »
Co ewentualnie można zrobić było w tym wątku http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=143788.30
Niestety dużo zachodu, a nadzieja na wygraną mała.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 21, 2009, 11:35:40 »
CO do nieodbierania połączeń to niech oni nie lecą w ciula - ta infolinia jest taka, że jak jedna osoba zadzwoni i czeka, to druga ma sygnał zajętości, wiec niech nie ściemniają.

*

Offline haker

  • 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 1:g900; 2:N_e90; 3:N_5300;
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 23, 2009, 00:06:06 »
niestety ale musze dolaczyc do ludzi czekajacych na swoj telefon... :mad: moj szedl przez playa pozniej do css w ccs termin oddania to 08.10.09r. a status to oczekiwanie na czesci zamienne.
Aby cos zadzialac to w tym tygodniu (w zaleznosci od czasu) zawitam do rzecznika praw konsumenta, moze cos poradzi... 

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 23, 2009, 00:25:53 »
Ale już tam dzwoniliśmy (więcej w wątku do którego link wcześniej) i wytłumaczyli, że można dochodzić swoich roszczeń na drodze cywilnej. Podali też, których artykułów Kodeksu Cywilnego można by użyć. I wszystko byłoby OK, a nawet nieźle, bo już sporo nas jest z tą biedą i można by pozew zbiorowy wytoczyć, tylko, no właśnie, ta pieprzona Toshiba - Dostawca (do niej roszczenie i pozwanie) działa z Anglii. I z wyegzekwowaniem zobowiązania (zakładam naszą wygraną) mógłby być problem. Ale może się mylę (brak wiedzy prawniczej) może by się dało i to łatwo. O tym warto by się dowiedzieć. Tylko czy urzędnicy rzecznika praw konsumenta udzielą nt. jakiejś informacji?
« Ostatnia zmiana: Listopad 23, 2009, 00:29:16 wysłana przez azyork »

*

Offline paja

  • **
  • 101
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 23, 2009, 10:52:57 »
A tak swoją drogą to ciekaw jestem ile Tosi już u nich leży. Moja co prawda dopiero tydzień ale nie sądzę żebym miał więcej szczęścia od pozostałych.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 23, 2009, 20:15:26 »
moja tosia tez u nich lezy ;/

zostało przyjęte do naprawy
w dniu   2009-11-02

Status naprawy urządzenia
oczekuje na dostarczenie części zamiennych

i ani sluchu o przewidywanym teminie naprawy, serwis na naprawe z tego co wiem ma 2 tyg czyli powinni mi juz ja oddac zrobiona ;/

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 24, 2009, 16:55:31 »
W przyszły wtorek jestem umówiony na rozmowę z rzecznikiem konsumentów. Bo czekanie od połowy września jush mi sie znudziło. Mniemam że coś choć zasugeruje.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 25, 2009, 23:36:53 »
tez czekam od polowy wrzesnia. Juz to pisalem w innym temacie... byłem u rzecznika konsumenta i w naszym przypadku pozostaje nam czekać, albo złożyc sprawe cywilną, która sie bedzie toczyła w warszawie.
To jest ku*** smieszne, ze mozna przez prawie 3 miesiace trzymac telefon na gwarancji, ile to jeszcze potrwa? rok ?
Jak ktos ma czas i piniondze to moze sie pobawić w powództwo cywilne... chociaż wtedy oni beda sie wykrecać że to wina toshiby... wszystko do du**

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 26, 2009, 00:25:22 »
CCS-u to nie ma o co pozywać. Oni świadczą serwis gwarancyjny telefonom Toshiba i tylko taka ich rola. A, że nie mają żadnego wpływu na kooperanta, to już tylko źle o nich świadczy i tymi swoimi certami ISO to mogą d...ę  podetrzeć. Jak by mnie mój dostawca tak olewał, to bym z nim nie współpracował lub przynajmniej jakoś 'poprawił humor' pechowego klienta. A tu, kompletny osryw.
Dziś do nich napisałem

Subject: Re: nr naprawy ...........

Witam,
 
Proszę o udzielenie informacji o stanie naprawy mojego telefonu.
Dziś mijają 72 dni od kiedy urządzenie trafiło do Państwa serwisu. Czy nadal oczekujecie Państwo na dostarczenie podzespołów od swojego kooperanta i nie jesteście w stanie określić terminu naprawy? A jeśli tak, to jak się to ma do standardów koniecznych do otrzymania certyfikatów ISO, które, jak to Państwo piszecie są "...motywacją do świadczenia usług na najwyższym poziomie".



 I proszę odpowiedź:

Witam,
 
Proces serwisowy nie uległ zmianie. Serwis nadal oczekuje na podanie terminu dostawy podzespołów od Producenta w celu zakończenia czynności serwisowych.
 
 
Pozdrawiam
Adrian Kurzępa
 
Dział Obsługi Klienta
Cyfrowe Centrum Serwisowe




Sprawa cywilna byłaby z dużym prawdopodobieństwem do wygrania. Można by złożyć pozew grupą kilku czy ilu nas jest, ale z wyegzekwowaniem potencjalnych należności pewnie byłby problem.
Sprawę można założyć nie tylko w Warszawie. Najlepiej byłoby dać pełnomocnictwo jednemu z nas i wtedy taki 'wodzirej' założył by sprawę w swoim mieście (wygodniej).

*

Offline Rohlson

  • 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, HTC Breeze
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 27, 2009, 19:16:29 »
Dzisiaj moja Tosia została przyjęta do naprawy w CCS. Powodem jest prawdopodobnie uszkodzone gniazdo słuchawek, choć mam nadzieję, że to tylko przerwa na kablu od zestawu słuchawkowego. Wtedy nie musiałbym czekać na nowe płyty główne.

*

Offline crazyjaco

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Kamień Milowy ;]
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 27, 2009, 19:53:32 »
To nie mogłeś najpierw sobie sprawdzić na innych słuchawkach tylko odrazu na gwarancje? Będzie stempelek  :P
Tosia g900 > Exec > TP > Exec > N810 > c905 > Spica > Motorola Milestone

*

Offline Rohlson

  • 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, HTC Breeze
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 27, 2009, 20:46:26 »
Nie używam oryginalnych słuchawek, zestaw od Toshiby służy mi tylko jako przejściówka. Ten kabel jest strasznie słaby. Już 2 razy przelutowywałem tą kostkę z mikrofonem, ale tym razem już nie pomogło. Jest zwarcie między prawym kanałem i ekranem. Szukałem po serwisach aukcyjnych i hurtowniach elektronicznych wtyczki Jack 2,5 4-pin, nawet kupiłem , ale niestety cokół złącza jest zbyt szeroki i musiałbym wycinać dziurę w obudowie Tosi. Oprócz tego gniazdo w Toshibie słabo trzyma i wtyczka wypada z niego. Prawdopodobnie każą mi zapłacić za nowy zestaw słuchawkowy, ale przynajmniej zaoszczędzę na kurierze. :P
Czemu mieliby anulować mi gwarancję? Problem wynika z wadliwego kabla zestawu słuchawkowego. Gwarancja na kable wynosi 6 miesięcy, więc będę musiał zapłacić za nowy, ale sama Tosia jest jeszcze na gwarancji, więc nie płacę za transport.

*

Offline crazyjaco

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Kamień Milowy ;]
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 27, 2009, 20:59:39 »
Nie mówiłem, że anulują tylko że będzie miała serwis za sobą  :P Ale jak ją rozkręcałeś to chyba mogą anulować  :mysli:
Tosia g900 > Exec > TP > Exec > N810 > c905 > Spica > Motorola Milestone

*

Offline Rohlson

  • 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, HTC Breeze
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 27, 2009, 22:03:01 »
Tośki nie rozkręcałem. Tylko rozłożyłem tą kostkę z mikrofonem. :D Wcześniej miałem to sklejone taśmą izolacyjną, ale przed wysłaniem do serwisu równo to dopasowałem i skleiłem kropelką. Oryginalnie też było to klejone podobnym klejem (cyjanoakrylan), bo w miejscach łączenia zostały charakterystyczne białawe ślady. Pieczątką serwisową na karcie gwarancyjnej się nie przejmuję, bo nie zamierzam sprzedawać Tosi - mam do niej duży sentyment, bo to mój pierwszy PDA.

*

Offline frez991

  • 19
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 29, 2009, 17:03:52 »
Mam paragon i czystą (niepodbitą) kartę gwarancyjną. Czy taka gwarancja jest ważna i uznają mi ją w serwisie?

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 29, 2009, 17:05:29 »
tak uznaja nawet sama faktura/paragon starczy ale czy doczekasz sie kiedy g900 wroci z serwisu to niewiem
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline haker

  • 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 1:g900; 2:N_e90; 3:N_5300;
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 30, 2009, 18:54:33 »
jast jednak jakos odzew u przypadku mojej, dziaiaj sie zmienilo na to co nizej :D ku**a!! nareszcie
zostało przyjęte do naprawy
w dniu   2009-10-08

Status naprawy urządzenia
urządzenie w Dziale Kontroli Jakości

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 30, 2009, 19:10:19 »
Po pobieżnym przejrzeniu innych Twoich wpisów haker widzę, że miałeś ten sam problem - gniazdo USB, czyli standard w tym telefonie. U mnie jednak Status naprawy urządzenia - oczekuje na dostarczenie części zamiennych, więc bez zmian. Sprawdź może czy poprawnie wpisałeś IMEI lub nr listu przewozowego. Jak się kiedyś pomyliłem, to też coś innego wyskoczyło i naiwnie pomyślałem, że w końcu coś zaczęło się dziać. Być może, że jednak zaczęli coś robić i stąd u Ciebie jest nowy status. Oby.

*

Offline paja

  • **
  • 101
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 30, 2009, 19:48:41 »
cieszę się Twoim szczęściem. U mnie niestety bez zmian :(

*

Offline haker

  • 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 1:g900; 2:N_e90; 3:N_5300;
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 01, 2009, 21:43:55 »
Dzisiaj pojawilo sie to:
Status naprawy urządzenia
proces serwisowy został zakończony
i zostało wysłane/wydane
w dniu   2009-12-01
listem przewozowym o numerze   111****0382

Opis naprawy urządzenia
EKSPERTYZA: PODCZAS POBYTU URZĄDZENIA W SERWISIE STWIERDZONO WADĘ FIZYCZNĄ TKWIACĄ W RZECZY. USTERKA NIE POWSTAŁA Z WINY KLIENTA. NIE DOKONANO NAPRAWY Z POWODU BRAKU CZĘŚCI.

i co dalej robic z telefonem? do kogo sie zwrocic? prosze o pomoc i porady

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 01, 2009, 22:00:46 »
No to pocieszyłeś  :E Pokazali na co ich stać. Pewnie w ciągu paru najbliższych dni pozostali czekający zobaczą to samo (u mnie ciągle czeka na części).
A co tu radzić. Możliwa jest tylko ścieżka cywilna przeciwko Toshibie - Dostawcy. Jest już trochę o tym na forum.
Teraz to mnie już bardziej złości, że nijak nie można 'skopać du.y' CCS-wi za takie potraktowanie. To jest po prostu tak żenujące, że brak słów i jedyne jak można wyrazić 'wdzięczność', to dowalić po ryju takim palantom.

*

Offline paja

  • **
  • 101
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 02, 2009, 19:20:44 »
widzę że pozostaje chyba tylko szukanie nowego palmtopa, tylko za co :( i pomyśleć że chciałem mieć nówkę sztukę żeby nie było problemów z serwisowanie itd :/

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #58 dnia: Grudzień 02, 2009, 19:28:20 »
paja, Ty też masz już zmieniony status naprawy na 'zwrot bez naprawy'? U mnie ciągle czekają na części.

*

Offline paja

  • **
  • 101
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #59 dnia: Grudzień 02, 2009, 19:41:25 »
u mnie póki co czeka na części. Ale leży dopiero od 3 tygodni, wiec jeszcze może z dwa miesiące sobie poleży