witam. ja czekam na naprawę Toski od 16 września...dramat jak funkcjonują usługi CCS.
Dziś przeszli samych siebie.
Skierowałem kolejne z kolei zapytanie:
"Mija drugi miesiąc naprawy. Czy do końca tego roku procedury firmy
posiadającej certyfikaty ISO(z którą kontakt telefoniczny jest prawie
nie możliwy) pozwolą na naprawę telefonu ?
Z poważaniem Dawid K"
Oto cytat e-maila jaki otrzymałem w odpowiedzi :
"Uprzejmie informuję, iż z powodu dużej liczby połączeń przychodzących czas
oczekiwania na połączenie uległ wydłużeniu. Zapewniam, iż wszystkie
połączenia są odbierane.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
Producent nadal nic nie potwierdził.
Proponuje kontakt z Producentem konrad.szombara@toshiba.co.uk -
korespondencja w języku angielskim
Pozdrawiam
Adrian Kurzępa
Dział Obsługi Klienta
Cyfrowe Centrum Serwisowe"
Kpiny sobie robią.