Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku

  • 584 Odpowiedzi
  • 84292 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #180 dnia: Styczeń 05, 2010, 20:08:47 »
Prowadzę obecnie równoległą korespondencję z CCS i Toshiba UK. Widać, że chłopaki są w ciągłym kontakcie, ale nadal żadnych konkretów.

Co do wymiany modeli - ktoś w ogóle wie czy do jakiejkolwiek wymiany doszło? Mi się za 2 miesiące gwarancja kończy i jestem w kropce. Dobrze by było gdyby wymienili albo na nowe G900 (niewykonalne, model dawno wycofany) albo TG01 (jak dla mnie nadaje się tylko do sprzedania i polowania na kolejną G900), ale jakoś trudno mi uwierzyć, że do tego dojdzie.

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #181 dnia: Styczeń 05, 2010, 20:52:46 »
(...) Mi się za 2 miesiące gwarancja kończy i jestem w kropce. Dobrze by było gdyby wymienili albo na nowe G900 (niewykonalne, model dawno wycofany) albo TG01 (jak dla mnie nadaje się tylko do sprzedania i polowania na kolejną G900), ale jakoś trudno mi uwierzyć, że do tego dojdzie.


Gwarancja zostanie przedłużona o czas 'leżakowania' w CCS-ie. Więc kiedy już zwrócą Ci telefon, to będzie jeszcze na gwarancji przez czas jaki by był gdybyś go nie oddawał (licząc od czasu wysyłki).

No nie przesadzaj z porównaniem G900 do TG01. Myślę, że każdy z tych którzy czekają na naprawioną Tośkę zgodziłby się na taką propozycję. Bo nawet jak już jest dozgonnym fanem G900, to za TG01 mógłby sobie na allegro kupić ok. 3 'jak nowe' G900 co by nie musieć czekać na naprawienie którejś bez możliwości korzystania z rezerwowej  :]

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #182 dnia: Styczeń 05, 2010, 21:06:05 »
Z tym przedłużeniem gwarancji o okres leżakowanie to taki pewien nie jestem. Tak CCS jak i Toshiba UK stwierdziły, że takiej możliwości nie ma.

Jeśli chodzi o TG01 - nie mówię, że jest zły, ale ja jestem zwolennikiem fizycznej klawiatury QWERTY więc gdyby do takiej wymiany doszło to oczywiście przyjąłbym w/w model z otwartymi ramionami... po czym sprzedał.

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #183 dnia: Styczeń 05, 2010, 21:51:39 »
W warunkach gwarancji rzeczywiście ani o czasie naprawy, ani o innych swoich zobowiązaniach nie piszą precyzyjnie. Ot, taki dowolnie interpretowalny bełkot. O tym, że czas gwarancji wydłuża się o czas naprawy powiedzieli mi w CCS-ie (przez telefon więc jakby co to nie ma się czym podeprzeć). Do Twego Lilim przypadku w pełni odnosi się pkt. 7 gwarancji.


*

Offline migomat

  • 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #184 dnia: Styczeń 06, 2010, 10:34:42 »
ile czasu musicie czekać na odpowiedz od deana tego z toshiby uk? i jakie rozwiązanie on wam proponuje bo ja wyslalem maila z zapytaniem czemu poprostu nie wysla do CCS nowych telefonow dla nas wlasnie tej tg01 zamiast łudzić sie ze uda im sie skitrac nowa plyte glowna

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #185 dnia: Styczeń 06, 2010, 15:13:34 »
firma toshiba wymieiała tylko telefony g500. Mogę was pocieszyć nie tylko my czekam za telefonami kuzyn oddał 2 miesiace temu g810 i tak samo czekają za częściami bo chwilowo ich nie ma.Po dzisiejszej kłotliwej rozmowie z ccs i firma toshiba dostałem informacje ze nawet do poł roku moge czekac bo w gwaracji nie jest okreslony czas naprawy. Najllepiej było jak powiedziałem firmir toshiba ze podam ich do sadu . To powiedzieli ze moge ich zaskarzyc ale i tak przegram a moj telefon nie bedzie naprawiony wtedy :( dosłownie zal

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #186 dnia: Styczeń 06, 2010, 16:33:51 »
(...) nawet do poł roku moge czekac bo w gwaracji nie jest okreslony czas naprawy (...)

Czyli jest jak kiedyś już pisałem. Cyniczne podejście Toshiby jak jej serwisanta do danego klientowi zobowiązania sprowadza się do tego, że nie zamierzają się z tego wywiązać. A jeśli nawet, to tak jak w przypadku ostatniej śladowej dostawy części z demobilu, robią to niejako przy okazji.

(...) Najllepiej było jak powiedziałem firmir toshiba ze podam ich do sadu . To powiedzieli ze moge ich zaskarzyc ale i tak przegram a moj telefon nie bedzie naprawiony wtedy :( dosłownie zal

Jeszcze tego brakowała żeby ewentualny pozwany ferował wyroki we własnej sprawie i, jak dobrze rozumiem, sugerował że pozwanie go sprawi, iż nawet w tak impertynencki jak dotychczas sposób nie zamierza wywiązywać się z tego co obiecał. Myślę, że właśnie w sprawie cywilnej, to by przegrali. Chociaż nie byłaby to szybka droga dojścia swego.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2010, 16:35:44 wysłana przez azyork »

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #187 dnia: Styczeń 06, 2010, 17:28:16 »
ile czasu musicie czekać na odpowiedz od deana tego z toshiby uk? i jakie rozwiązanie on wam proponuje bo ja wyslalem maila z zapytaniem czemu poprostu nie wysla do CCS nowych telefonow dla nas wlasnie tej tg01 zamiast łudzić sie ze uda im sie skitrac nowa plyte glowna
Na odpowiedź od Dean-a czekam średnio jeden dzień, ale to zależy od pytania.
Co do wymiany - ponawiaj pytanie.

Wczoraj pisałem do CCS w sprawie rzekomo nowych/używanych płyt głównych (do Toshiba UK też, ale nie dostałem jeszcze odpowiedzi). Oto odpowiedź:

Cytuj
Witam,

Na dzień dzisiejszy Producent nie podał jeszcze terminu dostawy płyt
głównych.

Nowe płyty otrzymujemy od Producenta.

Nie wiem skąd i od kogo posiada Pan tak błędne informacje na temat... "...
Doszły mnie słuchy, że płyty główne które montujecie w serwisowanych G900 to
płyty używane...."


Pozdrawiam
Adrian Kurzępa

Trzeba przyznać - mają tupet i idą w zaparte.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #188 dnia: Styczeń 06, 2010, 19:15:26 »
Cytuj
Witam,
 
Nic się nie zmieniło...czekamy na dostawę regenerowanych płyt tak jak panu wcześniej pisałem
 
 
Pozdrawiam
Adrian Kurzępa
 
Dział Obsługi Klienta
Cyfrowe Centrum Serwisowe

dziwne mi wogule nie idzie zaparte moze dlatego ze juz wielokrotnie go zjebalem za uzywanie ctrl + c

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #189 dnia: Styczeń 06, 2010, 19:19:37 »
No proszę. No to pan Adrian zaraz oberwie i ode mnie po raz kolejny. Pozwolę sobie zacytować wiadomość wysłaną do Ciebie.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #190 dnia: Styczeń 06, 2010, 19:23:10 »
znajac zycie bedzie sie wykrencał znam to z własnego doswiadzenia ja juz znimi troszke walcze dłuzej niz ty i juz poznałem tego gostka troszke  poprostu chwili obecnej zadne pisanie nic nie pomoze bo czesci ci nie wyczarują
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2010, 19:24:50 wysłana przez przemyslaw_1990 »

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #191 dnia: Styczeń 06, 2010, 19:27:47 »
Z całym szacunkiem, ale mnie guzik interesuje to czy wyczarują czy nie. Nic nie robią w tej sprawie tylko wysyłają różne informacje do różnych osób i to mnie wpienia. Co to za podejście do klienta?

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #192 dnia: Styczeń 06, 2010, 19:35:50 »
oni ciebie maja za przeproseniem w dup.. poprostu tak juz szanuja klienta dzis rozmawiałem z CCS i Toshiba UK

jak chcesz troszke poczytac nie tylko o g900 problemach to daje ci linka na forum polskie g500 http://www.mytoshiba.pl/viewtopic.php?f=4&t=2974

turcy tez maja problemy z częściami bo toshiba olewa wszystkich wiem to bo gram z kilkoma turkami w dekarona i z tego co mi mowili to juz czekaja 5 miesiac ja juz chyba bede miał gdzies ten telefon bo przezich musiałem kupic iny telefon teraz załuje ze rowiez jest to telefon firmy toshiba

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #193 dnia: Styczeń 06, 2010, 19:52:35 »
Za linka dziękuję. Poczytałem trochę, szczególnie te posty ze stycznia tego roku. Wszystko ładnie pięknie - my czekamy jak idioci na niewiadomo co, a tymczasem G500 jest ostro wymieniane na G910. Sporo ludzi już otrzymało taką propozycję, do niektórych dotarły urządzenia. A my co? Bydło?

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #194 dnia: Styczeń 06, 2010, 20:06:03 »
g910 jest do bani uwierz mi  używam aktualnie tego telefonu i jest fatalny nie dosc ze literki połyka głosnik do bani to jeszcze materiały ktorych jest wykonany jest do bani ja moge wymienic moja tosie tylko na tg01 lub g900 pisałem im to wiele razy ze inny nie wchodzi w gre.
 Mam takie małe pytanko do admina czy mozna by zrobic liste najgorszych serwisow producentow roku 2009:P Tak a pierwszej stronie pdaclub lub opisac nasze oczekiwania za czesciami bo to sa kpiny

ja chyba teraz najdłuzej oczekuje za telefonem  z tych ktorzy pozostali i nie ukrywaja sie:P

*

slobodan

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #195 dnia: Styczeń 06, 2010, 20:37:24 »
Jak czytam te posty, to tylko modle się aby w mojej tosi nic się nie popsuło :S Gdyby tę sprawę nagłośnić w jakiś sposób w mediach, to sądzę że ludzie z toshiby dbając o dobre imę firmy, "migiem" rozwiązali by tę sprawę.

*

Offline Rohlson

  • 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, HTC Breeze
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #196 dnia: Styczeń 07, 2010, 12:49:19 »
Proponuję zgłosić sprawę na Kontakt TVN24. Jak będziemy mieli szczęście, to nagłośnią sprawę. Dzisiaj nie mam czasu, żeby się tym zająć, może w weekend napiszę ładnego maila.
Proszę o oddawanie głosów w mojej ankiecie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2010, 13:02:32 wysłana przez Rohlson »

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #197 dnia: Styczeń 07, 2010, 13:32:44 »
Po mailu z cytatem od przemyslaw_1990 (odnośnie regnerowanych płyt) otrzymałem taką odpowiedź:

Cytuj
Witam,

Odpowiedz na Pana mail została już udzielona. Proszę zapoznać się z
korespondencją.

" ... Nic się nie zmieniło...czekamy na dostawę regenerowanych płyt tak jak
panu wcześniej pisałem... " - to nie są moje słowa!!!! - proszę o przesłanie
w załączniku oryginalnej wiadomości która rzekomo wysłałem o takiej treści!


Pozdrawiam
Adrian Kurzępa

To zaczyna być nawet zabawne.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #198 dnia: Styczeń 07, 2010, 14:38:46 »
on jest zajebisty  :D chyba się do niego znów odezwę skoro tak bardzo chce

*

Offline migomat

  • 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #199 dnia: Styczeń 07, 2010, 16:26:42 »
to wszystko znaczy ze oni nam tych telefonów nie wymienią tylko wymienią płyty czy jak?

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #200 dnia: Styczeń 07, 2010, 17:15:22 »
ale nikt nie pisał ze nam wymienia my na chwile obecna czekamy za wirtualnymi plytami głownymi
słyszeliście jak zrobili użytkowników g500.Wymienili im telefony na nowe niby ale gwarancje maja stara od g500 tylko przedłużoną o okres naprawy

*

Offline mickanovi

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #201 dnia: Styczeń 08, 2010, 22:34:13 »
Ja proponuję porozmawiać np. z HTC lub innym konkurentem Toshiby (nie tylko z obszaru PDA/telefonów bo w chwili obecnej w Polsce położyli większy nacisk na laptopy i telewizory) i nakręcić im negatywną kampanię za kasę któregoś z konkurentów - np. taki megaboard w sąsiedztwie ul. E. Plater 53 i na nim napis w stylu:

" Na naprawę sprzętu TOSHIBA czekam już 3 miesiące... a powiedzieli mi, że mogę i pół roku poczekać!
"


Jeśli macie konta na jakichś portalach społecznościowych (Facebook, Nasza Klasa itp.), to możemy również je wykorzystać do poinformowania całej rzeszy potencjalnych klientów firmy Toshiba o naszych kłopotach - szybciuteńko stracą rynek na wszelki sprzęt, bo każdy po przeczytaniu takiego ostrzeżenia od znajomego zastanowi się nad kupnem laptopa, telewizora czy sprzętu biurowego (przedsiębiorcy są również tylko ludźmi i także mają konta na takich portalach). Z sygnałów widocznych na tym i innych forach wynika, że jest nas sporo. Zakładając, iż w akcji weźmie udział 100 osób i każdy poinformuje 300 znajomych to mamy już małe miasteczko nastawione negatywnie do tej marki. A że negatywne opinie rozchodzą się drogą pantoflową bardzo szybko i szeroko, to możemy liczyć iż dzięki takiej kampanii kilkaset tysięcy osób dowie się prawdy o traktowaniu klienta przez firmę Toshiba w Polsce.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2010, 22:49:21 wysłana przez mickanovi »
Obecnie Samsung Omnia i TOSHIBA G900 a w samochodzie ZENEC nc2010 (na WIN CE 5.0 - do rozgryzienia). Awaryjnie SPV C500 z WM6.1 ENG. Wcześniej SPV c600 i HTC Wizard

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #202 dnia: Styczeń 08, 2010, 23:23:05 »
Proponuję zgłosić sprawę na Kontakt TVN24. Jak będziemy mieli szczęście, to nagłośnią sprawę. Dzisiaj nie mam czasu, żeby się tym zająć, może w weekend napiszę ładnego maila.
Proszę o oddawanie głosów w mojej ankiecie.
napisze do nich.
Jeżeli jest tylko jakaś inicjatywa przeciwko toshiba lub CCS to ja bardzo chętnie  :]

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #203 dnia: Styczeń 09, 2010, 09:46:14 »
W moim przypadku CCS stwierdził, że nie są w stanie udzielić mi odpowiedzi na jakiekolwiek pytanie, tym samym odsyłając do Toshiba UK:

Cytuj
Witam,

Proponuje bezpośredni kontakt z Producentem - Gwarantem tego urządzenia -
Toshiba Dean.Johnson@toshiba.co.uk - korespondencja w języku angielskim.

Być może Producent zechce Panu udzielić odpowiedzi na te pytania..... Są to
informacje serwisowe.


Pozdrawiam
Adrian Kurzępa

Najlepsze jest to, że serwis nie jest w stanie odpowiedzieć na typowo serwisowe pytania. Miło.

Toshiba UK nabrała wody w usta i od kilku dni pan Dean (wcześniej skory do pomocy) nie odpowiada. Być może faktycznie stara się ustalić jakieś fakty w tej sprawie, a być może myśli, że można nas wziąć na przetrzymanie.

Odnoszę wrażenie, że jesteśmy pozostawieni sami sobie w tym szambie.

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #204 dnia: Styczeń 09, 2010, 13:10:32 »
Jestem już co prawda po naprawie G900 i w sumie powinienem się cieszyć, to jednak sto kilka dni czekania oraz podejście do klienta w CCS-ie i Toshibie zostawiło swoje w pamięci więc zaglądam do wątku z ciekawością. I bardzo spodobał mi się pomysł mickanovi. Czasem uszczypnąć drania przynosi o wiele lepsze rezultaty niż bycie zbywanym petentem. I tylko pytanie czy któryś z dużych konkurentów zgodziłby się sfinansować taką akcję widząc w Toshibie zagrożenie dla siebie i potencjalne korzyści z odebrania jej kawałka rynku. Nie wiem jak duży jest udział Toshiby w rynku komórek i PDA. Pewnie śladowy. Więc taka akcja nie musiałaby być dla finansujących opłacalną. Chociaż, wszystko zależy od umiejętności przekonania osób w tych firmach, władnych do podjęcia decyzji o wydatku na taki cel.
Trzymam kciuki, życzę powodzenia w walce.

*

Offline mickanovi

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #205 dnia: Styczeń 11, 2010, 13:08:37 »
Prośba do osób posiadających pod ręką kartę gwarancyjną - proszę o cytat lub skan fragmentu dot. zobowiązań producenta/gwaranta. Moja karta leży wraz z Toszybą (już nie będę jej nazywał pieszczotliwie Toshi ani Tosią jak dotychczas - obraziłem się) w CCS. Mam zamiar spróbować jeszcze jednego manewru a do tego potrzebuję powołać się na konkretny zapis.
Obecnie Samsung Omnia i TOSHIBA G900 a w samochodzie ZENEC nc2010 (na WIN CE 5.0 - do rozgryzienia). Awaryjnie SPV C500 z WM6.1 ENG. Wcześniej SPV c600 i HTC Wizard

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #206 dnia: Styczeń 11, 2010, 14:31:46 »
Gdzieś już była kopia gwarancji, ale że moja różni się od tamtej - przynajmniej edytorsko, bo treści nie porównywałem,  to raz jeszcze.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2010, 14:37:45 wysłana przez azyork »

*

Offline mickanovi

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #207 dnia: Styczeń 11, 2010, 14:41:29 »
Dziękuję.
Obecnie Samsung Omnia i TOSHIBA G900 a w samochodzie ZENEC nc2010 (na WIN CE 5.0 - do rozgryzienia). Awaryjnie SPV C500 z WM6.1 ENG. Wcześniej SPV c600 i HTC Wizard

*

Offline marsozerca

  • **
  • 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • obserwator ;)
  • Sprzęt: Tośka g900@520MHz@ Win6.1 :)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #208 dnia: Styczeń 11, 2010, 16:57:04 »
Tak pobieżnie patrząc, to trochę się różni od tego, co ja kiedyś wrzucałem , ale w sumie ostatecznie na to samo raczej wychodzi.
Azyork- gdzie kupowałeś Tośkę- czyżby ten telmax to salon Playa? Mój skan to z zadowolenie.pl ;)
18 punkt jest świetny- "W mało prawdopodobnym przypadku wystąpienia nieprawidłowości w działaniu .... " :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2010, 17:00:10 wysłana przez marsozerca »
Mam swoje życie wy mówicie mi jak żyć
mam swoją drogę wy mówicie mi którędy iść
mam swoje pięści słyszę z kim się bić
i swoje serce kogo kochać z kogo kpić

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #209 dnia: Styczeń 11, 2010, 17:23:38 »
(...) Azyork- gdzie kupowałeś Tośkę- czyżby ten telmax to salon Playa? (...)


Tak, kupiony był w Play'u, ale nie w Telmaxie tylko w Germanosie (usunąłem pieczątkę). "Pozostałość" po Telmaxie, to chyba pamiątka po zdjęciu SIMlocka (chociaż głowy nie dam).