PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Toshiba => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => G900 => Wątek zaczęty przez: rafcio9292 w Kwiecień 02, 2010, 19:44:32
-
Witam wszystkich!
To mój pierwszy post na forum, więc chciałem wszystkich przywitać:)
Pisze do Was z pewnym problemem. Jestem posiadaczem Tośki od miesiąca. Jak dotąd jestem zadowolony z zakupu ale niestety dzisiaj moja radość zniknęła z twarzy... :-|
Mianowicie, włączam sobie tel a na wyświetlaczu hmmm jakiś błąd (patrz zdjęcie). Myślałem, że SR wyprostuje sprawę ale niestety nie... :-| Pytam więc Was, bardziej doświadczonych użytkowników co z tym zrobić... Dodam, że Tośka jest na gwarancji ale średnio mi się podoba pomysł oddawania jej do serwisu i czekania 3 miechy... Oczywiście jak będzie trzeba to nie ma problemu.
Co sądzicie??
Pozdrawiam!
Rafał
(http://images36.fotosik.pl/166/04cc754b11cbbc78med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
PS. Sorry za tą folie na wyświetlaczu. Nowa już w drodze:-)
-
(patrz zdjęcie).
Tylko, że ja tu żadnego zdjęcia nie widzę :P
-
Pospieszyłem się i zapomniałem wstawić:P Już poprawiłem:-)
-
a Hard Reset próbowałeś jeśli zrobisz i będzie to samo to na servis tylko musze cie zmartwić bo ostatnio w css jest moda na wymienianie na g910 ale może okurat znajdą jakiś wyświetlacz
-
@rafcio9292
Tylko, że Ty podałeś zdjęcie z zaryowaniem czy błędem wyświetlania. Daj zdęcie z tym błędem jak możesz.
-
Kurna... ponoć duży problem z softem do G910. A w ogóle jak czasowo im schodzi z podejmowaniem takich decyzji czy wymieniać czy naprawiać?
Zaraz zrobię HR'a
Połączone: Kwiecień 02, 2010, 20:03:18
@rafcio9292
Daj zdęcie z tym błędem jak możesz.
To jest ten "błąd". To nie rysa na wyświetlaczu.
-
Czy ten "Błąd" też jest widoczny przy logu portege jak odpalasz telefon ?
-
HR zrobiony, nic nie dał.
Tak, jest widoczny podczas startowania urządzenia :-| :-|
Czyli pozostaje tylko serwis?? :( :(
-
No dokładnie ahh 3 miechy masz w plecy
-
Ja pier..... no to super...
Dzięki za pomoc. Nastrój świąteczny się trochę popsuł tylko... :(
-
no nie 3 miechy tylko dostaniesz g910 ktora jest shitem....sprobojmy walczyc o k01 a nie wyjdzie to o tg01
-
G910 nie chce dotykać z racji braku softu... A co do walki o K01 czy TG01 to jestem za:) Ale ciężka sprawa... Chciałbym G900 tylko, że szybko... Nawet nie zdążyłem się nacieszyć tym tel. Dopiero wczoraj wgrywałem C&C Globalbusa:) Tak na marginesie to bardzo doby ROM:)
-
Ja pier..... no to super...
Dzięki za pomoc. Nastrój świąteczny się trochę popsuł tylko... :(
Teraz reagują mocno szybciej (u mnie to było 7 dni) ale może wyświetlacze mają - wtedy wymienią naprawdę szybko. Największa kicha była z płytą główną.
A może zadzwoń do nich i zapytaj czy mają - czasem proste rozwiązania są skuteczne.
Nie trać świątecznego nastroju - najpierw sprawdź jak wygląda sytuacja. Kolega ostatnio coś u nich naprawiał i wyrobili się w 3 dni - aż sprawdzałem czy to aby ten sam serwis...
-
No i takie wiadomości lubię dostawać:) Trzeba mieć nadzieje, że obejdzie się bez długiego czekania:) We wtorek zadzwonię do CSS i zapytam:)
-
Na CCS nie można narzekać. Wiem, że ci , którzy oddawali tośki wcześniej (przed jesienią ubiegłego roku) byli bardzo zadowoleni. Szybkie naprawy i 0 wnikania w szczegóły typu zmiana romu itp. Naprawili nawet komuś z forum G900 po upadku (z pękniętą obudową) - i fakt, że obudowy nie wymienili (bo to chyba byłoby przegięcie) ale tośkę postawili na nogi. Człowiek sam był zaskoczony, bo spodziewał się odmowy naprawy w ramach gwarancji.
Teraz sami mają kłopot bo nie mogą naprawiać (czyli nie zarobią na naprawie) a jeszcze zbierają opr od ludzi właściwie za toshibę, która ma nas w d... i nie daje części.
-
No właśnie... Chyba nie zależy im na dobrym postrzeganiu firmy:) Ciekawe czy za rok użytkownicy TG01 też będą mieli problemy z częściami... Niezbyt przyjemnie wywalić na sprzęt 1k zł i w razie gdy się popsuje czekać 3 miechy. Toshiba powinna coś z tym zrobić koniecznie. Chyba, że wycofa się z takim sprzętem z rynku polskiego, bo Polacy z tego co czytałem nie raz wysyłali do nich "czułe pozdrowienia" :)
-
Osobiście kilka czułości im przekazałem.
Delikatnie rzecz biorąc napisałem, że wrócę jak zrobią coś dobrego (może następca TG01) i będą dbać o klienta :evil:
Nawet odpisali, że im przykro itd...
Chyba czas zmienić sprzęt.
-
bo co wy z tym sprzętem u diabła robicie?! Tfu tfu, ale moja działa drugi rok, i z CCS miałem tyle wspólnego, że zakupiłem dwa rysiki!
-
bo co wy z tym sprzętem u diabła robicie?! Tfu tfu, ale moja działa drugi rok, i z CCS miałem tyle wspólnego, że zakupiłem dwa rysiki!
No widzisz. Akurat rysik wytrzymał mi do końca - tylko nie mam go teraz do czego użyć.
Najśmieszniejsze jest to, że od nowości (kupiona w końcu kwietnia 2008) miałem fabryczny rom :) i możesz mi wierzyć, że sprzęt traktowany był bardzo elegancko (folia Brando itd) - może dlatego poddał się na miesiąc przed końcem gwarancji a nie po jej upływie. I za to czapki z głów :ok:
-
Miałem taki sam wyświetlacz!! nie trzeba oddawać na gwarancje :), mi się to stało jak wgrałem win 6.5, powróciłem do 6.0 i jest cacy!! :ok:
-
Szykuje sobie tel do wysyłki do serwisu i przytrafił mi się jeden problem. Wgrałem sobie ROM 3.07 i tel nie chce mi wystartować... W SuperRUU napisane było, że wszystko OK. Na tel miałem komunikat, żeby wcisnąć dowolny klawisz żeby zrobić restart. Restart się zrobił ale na pierwszym ekranie z napisem Toshiba staje i dalej nie idzie...
Zrobić Full DoC formata??
-
ja wgrałem 3.06 bo drugi stawał na splashu
-
No właśnie u mnie też stoi na splash'u (zapomniałem jak się to nazywa :grin:). Tośka pochodzi z Electro World to soft z Play'a może być?:)
PS. Dzisiaj dzwoniłem do CSS i Pani powiedziała, żeby przysłać tel i termin naprawy 2tyg:) zobaczymy:)
-
raczej wymiany na g910 ;]
-
Hehe :grin: Oby mieli te wyświetlacze :)
G910 nową za 500zł ciężko sprzedać... Jakby ktoś dał 500zł to wtedy można sprzedać i kupić drugą G900 lub HTC G1:)
No i działa 3.06:) Wielkie dzięki!!
PS. Wydrukowałem formularz zgłoszenia tel i nie ma na nim tego co wpisałem w rubryce Uszkodzenia Mechaniczne... :-| tak być powinno??
-
@rafcio9292 nie upadaj na duchu. Ze wszystkimi można coś wynegocjować :)
Serwisy nie stanowią wyjątku.
-
Będę starał się wywalczyć jak najwięcej w razie czego:) Na pewno nie wcisną mi kitu żadnego :)
A co z tym formularzem?:) tak ma być?:)
Dziś kurier odebrał przesyłkę:) zobaczymy co to będzie:)
-
Witam!
Miałem problem z wyświetlaczem w swojej Toshibie. Telefon wysłałem 12 kwietnia, już następnego dnia został odesłany do mnie z powrotem:) I już dziś cieszę się na nowo Tośką:) Dodam jeszcze, że CCS wymienił mi też ten czarny plastik co jest na rogach, bo mój był dość zniszczony:) Z całej operacji serwisowej jestem bardzo zadowolony! 3 dni to naprawdę ekspresowo!! Żeby wszyscy mieli takie szczęście jak ja:)
Pozdrawiam!