problem z przeglądaniem stron wymagających java script

• 9 Odpowiedzi
  • 3318 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline bastime

• 6
  • Sprzęt: toshiba g900
problem z przeglądaniem stron wymagających java script
« dnia: Styczeń 18, 2009, 11:42:24 »
Witam wszystkich.Szukam rozwiązania na forum ale nigdzie nie jest dokładnie opisane o javie.Wszystko dotyczy gier.A problem jest w przeglądaniu stron typu mbank czy zadowolenie.pl czy jakichś innych sklepów internetowych i logowania się do nich.wyskakuje że potrzebna jest java script czy coś podobnego.nie znam się na tym więc prosze o jakieś łopatologiczne wskazówki. klikając na ikonkę java w programach  wyskakuje mi  Cilck menu>install to install a new Midlet ale gdy klikne  w menu kieruje mnie albo do przeglądarki albo do adresu url a i tak nie wiem co mam wpisać.jak klikam wersje to jest jeodek build:20070709.co mam zrobić .zależy mi głównie na korzystaniu z internetu.oprogramowania nie zmieniałem wszystko jest fabryczne i nie chce zmieniać bo reszta w zupełności mi wystarczy.pomóżcie

*

Offline beju

• Android Singularity
  • 7093
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: problem z przeglądaniem stron wymagających java script
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 18, 2009, 12:20:26 »
niepowiem, troche desperacko przegladac zasoby na koncie w autobusie na tosi :ok:

ale jak juz jest tem temat, to zapytajmy sie najpierw kolegi jaka ma przeglądarke?
IE? Opere? Skyfire? Opere mini?

bo musimy od tego zaczac :P
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline bastime

• 6
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 18, 2009, 12:51:49 »
Nie przeglądam tych zasobów w autobusie tylko czasami jest potrzeba sprawdzania cen czy innych tego typu paramertów .czasami zakupu ale chodzi tu o domowe warunki po wifi.problem dotyczy  napewno nie tylko mojego przypadku więc ten wątek będzie odpowiedni.mam zainstalowaną fabrycznie przeglądarkę  IE i operę 8.65

*

Offline beju

• Android Singularity
  • 7093