Problem z naprawą.

  • 7 Odpowiedzi
  • 960 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline dzikidawid

  • **
  • 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NOTE 2, TAB S 10,5, ONEPLUS ONE
Problem z naprawą.
« dnia: Luty 11, 2010, 19:19:31 »
Pewnego pięknego dnia , padła mi bateria w tosi, chciałem ją naładować lecz niestety nie dało się. Prawdopodobnie styk się uszkodził. Na pokładzie miałem wm 6.5. Postanowiłem ją odesłać przez playa na naprawę. Co się okazało dostałem odpowiedź :

Cytuj
STWIERDZONO NASTĘPUJĄCE ŚLADY NIEAUTORYZOWANEJ INGERENCJI W OPROGRAMOWANIE TELEFONU: WGRANY WINDOWS 6,5 . ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI KARTY GWARANCYJNEJ, SERWIS ODMAWIA PRZEPROWADZENIA NAPRAWY GWARANCYJNEJ.

Co teraz zrobić ? Wgrać jakoś przez kartę pamięci wm 6.0 i znowu oddać? Czy to już nie przejdzie ? Mam 2 baterie, rozładowane.
^^

*

Offline MaryGave

  • ***
  • 452
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszyscy kłamią
  • Sprzęt: HTC Touch Pro + Toshiba G900
Odp: Problem z naprawą.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 11, 2010, 19:34:57 »
Take rzeczy jak wgranie farycznego romu robi sie przed serwisowaniem teraz pewnie lipa z tego wyjdzie mozesz sprobowac isc do innego salonu
Toshiba G900 6.1 by Globalbus

Odp: Problem z naprawą.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 11, 2010, 19:58:16 »
Pewnego pięknego dnia , padła mi bateria w tosi, chciałem ją naładować lecz niestety nie dało się. Prawdopodobnie styk się uszkodził. Na pokładzie miałem wm 6.5. Postanowiłem ją odesłać przez playa na naprawę. Co się okazało dostałem odpowiedź :

Cytuj
STWIERDZONO NASTĘPUJĄCE ŚLADY NIEAUTORYZOWANEJ INGERENCJI W OPROGRAMOWANIE TELEFONU: WGRANY WINDOWS 6,5 . ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI KARTY GWARANCYJNEJ, SERWIS ODMAWIA PRZEPROWADZENIA NAPRAWY GWARANCYJNEJ.

Co teraz zrobić ? Wgrać jakoś przez kartę pamięci wm 6.0 i znowu oddać? Czy to już nie przejdzie ? Mam 2 baterie, rozładowane.

Oczywiście najlepiej wgrywaj WM 6.0 i wysyłaj ponownie, powinno być ok.
Chociaż swoją drogą, serwis nie ma racji. W warunkach gwarancji jest wyraźnie napisane (pkt. 8 ) że "Niniejsza gwarancja nie obejmuje awarii ani wad spowodowanych (...) modyfikacją lub dostosowywaniem Telefonu Komórkowego przez Użytkownika do indywidualnych potrzeb... - stosując wykładnie literalną wydaje się oczywiste, że w Twoim przypadku w ramach gwarancji nie można naprawić jedynie usterek wynikających ze zmiany oprogramowania. Czyli a contrario wszelkie usterki nie wynikające z modyfikacji oprogramowania w dalszym ciągu są objęte gwarancją. A z tego co wiem uszkodzone styki to wada typowo mechaniczna, która nijak się ma do modyfikacji oprogramowania - więc powinna być mimo wszystko naprawiona w ramach gwarancji. Myślę że w razie jakiś dalszych kłopotów powinieneś im coś takiego napisać.

*

Offline MaryGave

  • ***
  • 452
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszyscy kłamią
  • Sprzęt: HTC Touch Pro + Toshiba G900
Odp: Problem z naprawą.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 11, 2010, 20:42:43 »
amatusz z takimi nie pogadasz dla nich liczy sie fakt ze byla zmiana oprogramowania czego nie mozna robic podczas gwarancji sprobowac moze wgrac wm6.0 playowskiego i dac ponownie do naprawy
Toshiba G900 6.1 by Globalbus

Odp: Problem z naprawą.
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 11, 2010, 20:54:34 »
Wiem że masz rację, niestety... Ale w ostateczności spróbować nie zaszkodzi. Zawsze można zablefować, że jest się studentem prawa i dla wprawy czy sportu będziesz się domagać swoich praw drogą sądową, a profesorowie w razie czego pomogą. Myślę że w serwisie by się zastanowili 2 razy, zanim by odrzucili taką propozycję.

*

Offline marcin_s3

  • ***
  • 261
  • Sprzęt: i8000, SG Note, Sandisk microSDHC 16 Gb
Odp: Problem z naprawą.
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 12, 2010, 08:54:14 »
Pewnego pięknego dnia , padła mi bateria w tosi, chciałem ją naładować lecz niestety nie dało się. Prawdopodobnie styk się uszkodził. Na pokładzie miałem wm 6.5. Postanowiłem ją odesłać przez playa na naprawę. Co się okazało dostałem odpowiedź :

Cytuj
STWIERDZONO NASTĘPUJĄCE ŚLADY NIEAUTORYZOWANEJ INGERENCJI W OPROGRAMOWANIE TELEFONU: WGRANY WINDOWS 6,5 . ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI KARTY GWARANCYJNEJ, SERWIS ODMAWIA PRZEPROWADZENIA NAPRAWY GWARANCYJNEJ.

Co teraz zrobić ? Wgrać jakoś przez kartę pamięci wm 6.0 i znowu oddać? Czy to już nie przejdzie ? Mam 2 baterie, rozładowane.



Proponuje odpisać, że zgodnie z cytowanym już w jednym z postów punktem warunków gwarancji, aby odmówiono ci skutecznie naprawy gwarancyjnej, niezbędne jest wykazanie przez serwis związku adekwatnego przyczynowo-skutkowego pomiędzy zainstalowaniem Windows 6.5 a uszkodzeniem. Mogą spróbowac posłużyć się zapisami licencji Microsoftu, jednak karą za ewentualne złamanie zapisów licencyjnych nie może byc odmowa naprawy gwarancyjnej, lecz ew. jakaś sankcja ze strony Microsoftu (nie serwisu).

Ew. proponuję sprobować zbadać organoleptycznie styki w tosi ew. spróbować odgiąć przygięty styk. Jak sie ułamał, możesz ew. spróbować go odgiąć tak, żeby zaczął kontaktować, naładowac baterię , zmienić rom i powtórnie oddać do serwisu.

W każdym z przypadków sugeruje na początku zadać proste pytanie o określenie fragmentu Karty Gwarancyjnej na który sie powołuje serwis (ot, coby mieć pewność na jaki zapis sie powołują).
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2010, 08:57:25 wysłana przez marcin_s3 »

*

Offline dzikidawid

  • **
  • 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NOTE 2, TAB S 10,5, ONEPLUS ONE
Odp: Problem z naprawą.
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 15, 2010, 13:39:35 »
Odebrałem telefon w playu, w gwarancji walnęli mi pieczątkę

Cytuj
ODMOWA NAPRAWY GWARANCYJNEJ NIEAUTORYZOWANA INGERENCJA
i data

Spróbuje wgrać jakoś ten 6.1 fabryczny, jak mi tośka tako jako odpali, i spróbuje oddać.

Dołączyć jakieś pismo ? Albo powiedzieć Pani w play, że gdyby chcieli znowu odesłać to żeby się ze mną skontaktowała i wtedy dać jej jakieś pismo ?


///

Przy okazji, jakby ktoś był taki miły i mógłby napisać mi takie pisemko do nich, bo u mnie słabo z polskim :)
« Ostatnia zmiana: Luty 15, 2010, 16:39:43 wysłana przez dzikidawid »
^^

*

Offline dzikidawid

  • **
  • 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NOTE 2, TAB S 10,5, ONEPLUS ONE
Odp: Problem z naprawą.
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 22, 2010, 17:50:55 »
Cytuj
Przy okazji, jakby ktoś był taki miły i mógłby napisać mi takie pisemko do nich, bo u mnie słabo z polskim :)


ponawiam prośbę

Połączone: Luty 24, 2010, 21:27:28
Oddałem znowu telefon po zmianie wm na 6.1 oryginalny, dziś dzwoniła do mnie Pani z playa i z tego co zrozumiałem, mam zapłacić 65 zł za pobyt telefonu w ccs , a jeśli chce to mi naprawią za 1000 zł, no i co teraz? Jutro pójdę do playa i dowiem się wszystkiego, potrzebuję pomocy.. Nie chce zostać z toską z uszkodzonym gniazdem i do tego jeszcze płacić ...
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2010, 21:27:28 wysłana przez dzikidawid »
^^