Problem, czytnik lini papilarnych

• 48 Odpowiedzi
  • 12476 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem, czytnik lini papilarnych
« dnia: Maj 06, 2008, 21:58:23 »
Witam nie wiem jak ustawić aby telefon był odblokowywany poprzez odczytanie mojej linii papilarnej. Wiem ze to głupie i proste ale naprawdę nie wiem, jestem zielony to co pisze wprowadzeniu nie działa... Z góry dziękuje.

*

Offline ja456

• 1248
  • Sprzęt: Toshiba G900 & HTC HD2
Odp: Problem, czytnik lini papilarnych
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 06, 2008, 22:58:24 »
Z tego co wiem, to mozna tylko przypisac aplikacje, ktore maja sie uruchamiac, do poszczegolych odciskow.
Były: HP h4150, HP 114 i HP rw6815. sklejka

*

Offline bebic

• 366
  • Sprzęt: HTC Kaiser, HTC HD7, Nokia Lumia 710, SGS2
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 06, 2008, 23:24:35 »
Jest mozliwosc ustawienia by Toska odblokowywala sie poprzez uzycie odcisku palca. Udalo mi sie to odpalic,niestety teraz mam ROM 6.1 i nie mam tej aplikacji.

Sorry ze bez polski znakow, ale wlanie z Toski pisze :P
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2008, 23:35:00 wysłana przez bebic »

*

Offline DawiX

• 1528
  • yyyyy DawiX jestem XD
  • Sprzęt: Dell Streak 5 16gb
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 07, 2008, 00:02:10 »
ustawiasz palce...
ustawiasz hasło normalnie
przy włączaniu albo przejeżdżasz palcem albo hasło wklepujesz, ot co cała filozofia
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Są dwie kategorie ludzi - pracujący i ci, którzy korzystają z kredytu; lepiej należeć do tej pierwszej, jest w niej mniejsza konkurencja.

« Odpowiedź #4 dnia: Maj 07, 2008, 08:26:58 »
A możesz opisać krok po kroku jak to zrobić bo w instrukcji tego nie ma, jest tylko jak ustawić hasło

« Odpowiedź #5 dnia: Maj 07, 2008, 09:10:20 »
A możesz opisać krok po kroku jak to zrobić bo w instrukcji tego nie ma, jest tylko jak ustawić hasło