Pomoc przy naprawie.

  • 9 Odpowiedzi
  • 760 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline dzikidawid

  • **
  • 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NOTE 2, TAB S 10,5, ONEPLUS ONE
Pomoc przy naprawie.
« dnia: Luty 24, 2010, 21:31:42 »
Musiałem utworzyć nowy temat, ponieważ potrzebuję pomocy a do wcześniejszego nikt nie zagląda.

Cytuj
Pewnego pięknego dnia , padła mi bateria w tosi, chciałem ją naładować lecz niestety nie dało się. Prawdopodobnie styk się uszkodził. Na pokładzie miałem wm 6.5. Postanowiłem ją odesłać przez playa na naprawę. Co się okazało dostałem odpowiedź :

Cytuj

    STWIERDZONO NASTĘPUJĄCE ŚLADY NIEAUTORYZOWANEJ INGERENCJI W OPROGRAMOWANIE TELEFONU: WGRANY WINDOWS 6,5 . ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI KARTY GWARANCYJNEJ, SERWIS ODMAWIA PRZEPROWADZENIA NAPRAWY GWARANCYJNEJ.



Co teraz zrobić ? Wgrać jakoś przez kartę pamięci wm 6.0 i znowu oddać? Czy to już nie przejdzie ? Mam 2 baterie, rozładowane.



Było tak.

Oddałem znowu telefon po zmianie wm na 6.1 oryginalny, dziś dzwoniła do mnie Pani z playa i z tego co zrozumiałem, mam zapłacić 65 zł za pobyt telefonu w ccs , a jeśli chce to mi naprawią za 1000 zł, no i co teraz? Jutro pójdę do playa i dowiem się wszystkiego, potrzebuję pomocy.. Nie chce zostać z toską z uszkodzonym gniazdem i do tego jeszcze płacić ...
^^

*

slobodan

Odp: Pomoc przy naprawie.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2010, 22:09:55 »
hmm trzeba było inaczej zrobić. Po zamianie na WM 6.0 na twoim miejscu oddałbym bezpośrednio do ccs a nie do play.

*

Offline dzikidawid

  • **
  • 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NOTE 2, TAB S 10,5, ONEPLUS ONE
Odp: Pomoc przy naprawie.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 25, 2010, 13:29:08 »
Ok, byłem dziś u Pani z playa i dała mi takie pismo, muszę dać odpowiedź do jutra

http://yfrog.com/eiskanuj0001ftj

co robić ?

Połączone: Luty 25, 2010, 18:54:19
Można coś z tym zrobić ? bo jutro muszę dać odpowiedź..
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2010, 18:54:19 wysłana przez dzikidawid »
^^

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Pomoc przy naprawie.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 25, 2010, 21:52:33 »
Można by zawalczyć - wgranie softu nie ma nic wspólnego z gniazdem USB właściwie. Ale bez prawnika trochę ciężko. Możesz zadzwonić do lokalnego biura ochrony praw konsumentów Tam udzielają nierzadko porad dobrych ich prawnicy.
A tak na marginesie - jesteś pewny, że to gniazdo, a nie bateria padła?

*

Offline dzikidawid

  • **
  • 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NOTE 2, TAB S 10,5, ONEPLUS ONE
Odp: Pomoc przy naprawie.
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 26, 2010, 06:24:50 »
Bateria na pewno nie bo miałem 2 ... I co tu teraz zrobić dziś muszę dać im odpowiedź, odmówię odpłatnej naprawy to muszę zapłacić 66 zł ...
^^

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Pomoc przy naprawie.
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 26, 2010, 06:52:33 »
A jaka jest podstawa prawna tej opłaty?

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Pomoc przy naprawie.
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 26, 2010, 08:28:56 »
pewnie na poczet kuriera
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Pomoc przy naprawie.
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 26, 2010, 11:34:15 »
To gdzie oni sobie wysyłają i za ile to nie jest samo w sobie wiążące. Mogliby do USA do serwisu np wysłać, za parę tys, w paczce lotniczej dociążonej kamieniami :D Nie słyszałem o obciążaniu za nieuwzględnione reklamacje, klienta, uznaniowymi kosztami. Może to jest w umowie play-a?

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Pomoc przy naprawie.
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 26, 2010, 12:09:59 »
Wydaje mi się, że to faktycznie koszty transportu. Pamiętam, że jak oddawałem swojego laptopa do serwisu i dostałem dokładnie takie pismo jak wyżej, miałem tam adnotację, że w razie odmowy wykonania odpłatnej naprawy sprzęt wraca do mnie i jestem obciążony kosztami transportu (w moim przypadku było to 200 zł).

Chyba faktycznie jest tak jak mówi miba - bez prawnika nie pogada.

*

Offline MaryGave

  • ***
  • 452
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszyscy kłamią
  • Sprzęt: HTC Touch Pro + Toshiba G900
Odp: Pomoc przy naprawie.
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 26, 2010, 12:19:25 »
W takich sytuacjach odsylaja sprzet i placisz za transport podobnie jest jak odeslesz xboxa 360 z przerobionym napedem i sie skapna to odsylaja z powrotem z dodatkowym banem i bulisz przesylke do Frankfurtu :D
Toshiba G900 6.1 by Globalbus