To co widzisz na ekranie jest cyklicznie generowane na podstawie zawartości bufora pamięci karty graf, z kolei obraz, o który chodzi musi zostać wygenerowany przez WP stopniowo w złożonym procesie rozsyłania komunikatów odrysowywania do aplikacji. Nie można tego robić modyfikując bufor karty bezpośrednio, bo by migotało niemiłosiernie, więc obraz ten jest budowany stopniowo w innym buforze ( może on być w pamieci karty bądź pamięci ram - my w tosi mam w pamięci ram najwyraźniej ) który jest po zakończeniu procesu kopiowany do bufora obrazu karty. Normalnie jak mają taki sam format to jest to właściwie zwykłe kopiowanie ciągu komórek pamięci i jest to szybkie, jednak jak odwracasz obraz to kod robi się bardziej złożony nie wspominając problemów ze spójnością cache proca Oczywiście jeśli są dopalacze do tej operacji kopiowania w chipie grafy, to nie ma problemu - w tosi najwyraźniej nie ma ich lub nie są wykorzystywane.