Właśnie - boję sie, że w praktyce z tego niewiele wynika dla większości programów

Ciekawe jak wiele aplikacji stosuje schemat DIB->DDB i operowanie na tej bitmapie...
Napisane: Lipiec 25, 2008, 23:59:38
Tym razem wprowadziłem wszystkie zmiany (grafika - tips & trics ), łącznie z przetaktowaniem. Odpaliłem vsBenchmark i niestety ekranik zaczął szaleć tzn drgać i smużyć. Ta przypadłość jest najwyraźniej związana z przetaktowaniem. Niestety
Napisane: Lipiec 26, 2008, 18:11:10
Paweł:
Popracowałem trochę nad testami z TCPMP jak sugerowałeś i wychodzi na to, że nie za bardzo nadaje się on do testowania wydajności grafy. Ściągnąłem ten filmik o najwyższej jakości z przypiętego wątku i normalnie w benchmarku daje 50 - 56% w trybie pełnego ekranu. Po przejściu do trybu dopasowania - czyli na oko jest jedna trzecia pikseli do obrobienia przez sprzęt/stery grafiki - wychodzi 80%.
Stąd wynika, że wąskim gardłem jest raczej dekoder niż operacja kopiowania klatek do grafy.