manila do g900

• 9 Odpowiedzi
  • 1128 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Bo0b

• 14
manila do g900
« dnia: Luty 20, 2010, 13:34:18 »
Witam od paru dni jestem posiadaczem toshiby g900 z wm6.5 i mam z nią pewne problemy
pierwszy to krótko trzymająca bateria, wyczytałem, że to norma w tym telefonie wiec zapewne kupno nowej baterii się kłania
następny to strasznie cichy mikrofon, prawie nie słyszę podczas rozmowy 2. osoby a głośność jest ustawiona na na full'a
jeszcze jeden to strasznie mały zegarek, dobrym rozwiązaniem jest tutaj manilla 2d lecz nie potrafię jej znaleźć
zależy mi na tym by był wm 6.5 z manilą
nie wiem czy da się znaleźć gdzieś samą manille i ją dograć czy to cały rom wm6.5 z manillą muszę wykombinować.
szukam na necie od 8.
Dodam, że jest to mój pierwszy telefon z wm i jeszcze nie ogarniam do końca tego systemu mówiąc w skrócie jestem zielony (noob xD)
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł mnie naprowadzić na takowy rom

pozdrawiam

*

NikoPL

Odp: manila do g900
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 20, 2010, 15:20:32 »
Ściągnij sobie rom WinMo 6.5.5 by Pavlov.

*

Offline Bo0b

• 14
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 20, 2010, 17:52:15 »
Ściągnij sobie rom WinMo 6.5.5 by Pavlov.
to chyba WM 6.5.5 PL 23518 niestety link mi nie działa, spróbuje jeszcze jutro
Dzięki za pomoc, z tego co czytałem to powinien spełniać moje oczekiwania
Czy wystarczy, że ściągnę sam rom i go wgram ?
kuchnia służy do edycji ?

*

NikoPL

« Odpowiedź #3 dnia: Luty 20, 2010, 18:05:24 »
Wystarczy wgrać sam rom.

*

Offline Bo0b

• 14
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 22, 2010, 12:14:04 »
Idąc zgodnie z instrukcją wszystko ładnie pięknie do czasu gdy przychodzi czas podpięcia pod usb
zero reakcji, no tak nie miałem Activesync
Po ściągnięciu i instalacji AS nadal zero reakcji, kabel najprawdopodobniej działa bo po podłączeniu telefon się ładuje, świeci dioda
Próbowałem włączać i wyłączać zaawansowane funkcje sieci w ustawieniach usb na telefonie i nic.