HELP !! SERWIS TOSHIBA

  • 10 Odpowiedzi
  • 1440 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline davey

  • 19
HELP !! SERWIS TOSHIBA
« dnia: Marzec 22, 2010, 23:55:39 »
Czy w Polsce jest ktoś kto naprawia G900 poza osławionym serwisem CCS
skończyła mi się gwarancja i CCS ma mnie w ... poważaniu
Jest jakakolwiek szansa że ktoś inny naprawia tośki ?



*

Offline marsozerca

  • **
  • 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • obserwator ;)
  • Sprzęt: Tośka g900@520MHz@ Win6.1 :)
Odp: HELP !! SERWIS TOSHIBA
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 23, 2010, 07:02:17 »
A co zdechło? Gniazdo USB?
Mam swoje życie wy mówicie mi jak żyć
mam swoją drogę wy mówicie mi którędy iść
mam swoje pięści słyszę z kim się bić
i swoje serce kogo kochać z kogo kpić

*

Offline davey

  • 19
Odp: HELP !! SERWIS TOSHIBA
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 23, 2010, 12:59:35 »
Tośka zatrzymuje się przy starcie na ekranie Tochiba i stoi.
CCS łaskawie zawyrokował że wymiana płyty głównej (moduł zasilania) - 1000pln
załamka
wcześniej miałem to już 2 razy, i naprawiali na gwarncji
jakoś nie chce mi się wierzyć że za każdym razem wymieniali płytę główną

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: HELP !! SERWIS TOSHIBA
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 23, 2010, 13:22:27 »
Nie idzie wgrać rom-u np przez kartę albo USB?

Odp: HELP !! SERWIS TOSHIBA
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 23, 2010, 15:25:12 »
Tośka zatrzymuje się przy starcie na ekranie Tochiba i stoi.
CCS łaskawie zawyrokował że wymiana płyty głównej (moduł zasilania) - 1000pln
załamka
wcześniej miałem to już 2 razy, i naprawiali na gwarncji
jakoś nie chce mi się wierzyć że za każdym razem wymieniali płytę główną

Jeśli miałeś to już 2 razy i wymieniali jakąś cześć to gwarancja na tą cześć biegnie 2 lata od ostatniej wymiany.

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: HELP !! SERWIS TOSHIBA
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 23, 2010, 16:46:52 »
Jeśli miałeś to już 2 razy i wymieniali jakąś cześć to gwarancja na tą cześć biegnie 2 lata od ostatniej wymiany.

Można wiedzieć skąd taka informacja? Bo nie przypominam sobie żeby CCS to potwierdził podczas mojej ostatniej kilkumiesięcznej batalii z nimi.

Odp: HELP !! SERWIS TOSHIBA
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 23, 2010, 17:33:41 »
Z Kodeksu Cywilnego:

Cytuj
Art. 581.  § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
§ 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: HELP !! SERWIS TOSHIBA
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 23, 2010, 17:52:11 »
I z tego co wiem CCS stosuje się do punktu 2. Wymieniono mi płytę główną i właśnie taką informację otrzymałem - gwarancja przedłuża się o okres w którym byłem pozbawiony sprzętu.

*

Offline marsozerca

  • **
  • 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • obserwator ;)
  • Sprzęt: Tośka g900@520MHz@ Win6.1 :)
Odp: HELP !! SERWIS TOSHIBA
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 23, 2010, 18:53:22 »
Może warto próbować z tym kawałkiem "Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej" ?
Przydałoby się doradzić kogoś mądrego, może Federacja Konsumentów? Tam są bezpłatne porady prawników, może to coś da.
Mam swoje życie wy mówicie mi jak żyć
mam swoją drogę wy mówicie mi którędy iść
mam swoje pięści słyszę z kim się bić
i swoje serce kogo kochać z kogo kpić

Odp: HELP !! SERWIS TOSHIBA
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 23, 2010, 19:13:53 »
Z tego co pamiętam to oba paragrafy tego artykułu mają, zdaniem doktryny, charakter imperatywny. Oznacza to, że nie mogą być dowolnie kształtowane wolą stron. Czyli CCS ma prawny obowiązek sie do nich stosować, również w tej części w której jest mowa o przedłużeniu gwarancji wymienionych części. W ostateczności można ich postraszyć Rzecznikiem Praw Konsumenta albo faktycznie złożyć na nich skargę - w końcu RPK dokładnie od tego jest.

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: HELP !! SERWIS TOSHIBA
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 30, 2010, 19:51:47 »
Z tego co pamiętam to oba paragrafy tego artykułu mają, zdaniem doktryny, charakter imperatywny. Oznacza to, że nie mogą być dowolnie kształtowane wolą stron. Czyli CCS ma prawny obowiązek sie do nich stosować, również w tej części w której jest mowa o przedłużeniu gwarancji wymienionych części. W ostateczności można ich postraszyć Rzecznikiem Praw Konsumenta albo faktycznie złożyć na nich skargę - w końcu RPK dokładnie od tego jest.

amatusz widzę, że używasz zwrotów obcobrzmiących przez niektórych uważanych za obelżywe  :wink: więc może wiesz jak wygląda sprawa zwrotu pieniędzy za sprzęt, którego nie mogą naprawić w serwisie na gwarancji (z powodu braku części). Ostatnio CCS zwany szumnie serwisem proponuje ludziom g910 bo nie jest w stanie naprawić g900. Moja leży właśnie w serwisie i "oczekuje". 910 jest mało udanym modelem (i mało wartym) a za g900 zapłaciłem kiedyś całkiem okrągłą sumkę i zdecydowanie bardziej wolałbym otrzymać zwrot kasy i kupić choćby tg01.
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2010, 19:53:58 wysłana przez tomasz007 »
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to