gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne

  • 45 Odpowiedzi
  • 15031 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 15, 2009, 23:50:00 »
No cóż... To pozostaje mi czekać na zwrot nienaprawionej Tośki... Później wydusić kase od kumpla i szukać następnej :(

*

Offline paulr

  • 17
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 16, 2009, 00:17:59 »
czekać nie czekać wejdź na stronę ccs i zobacz co ci napiszą, ale taj jak tam ktoś napisał wątpliwe jest by naprawili, mi popsuli telefon i nie chceli się przyznać, telefon w dniu wysyłki odbierał sms-y i połaczenia (były nawet w telefonie) po powrocie nie odczytywał karty a oni twierdzili że to już było, a nie podali mi do dziś jak to możliwe ze dzwoniłem i smsy odbierałem, ale mniejsza z tym bo po 4 miesiącach walki z nowym telefonem ( gdy go wysłałem na serwis miał 2 tygodnie, które spędziłem na wakacjach) sprzedałem go,

CCS jest o tyle dużym serwisem i naprawiają dużo marek telefonów że im to wszystko jedno czy coś naprawią czy popsują i tak dziennie mają pewnie kilka set telefonów z całej polski

co do kosztów za transport w przypadku ekspertyzy ze uszkodzenie mechaniczne, to własciwie jak pracowałm w sklepie to faktycznie się nie zdarzało by obciązali tylko niepamiętam czy pisałem wysyłali czy to list czy fax z zapytaniem czy wysłac odpłatnie czy za darmo zutylizować. Oczywiście w przypadku wysłki płaciło się za wysyłkę w 2 strony.

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 23, 2009, 19:13:36 »
Minął już ponad tydzien a o Tośce nadal żadnych informacji...  :-?

A na ich stronie nie sprawdze co sie dzieje bo nie mam IMEIa :(

W każdym razie jak coś się dowiem to będe pisać :)

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 29, 2009, 21:10:01 »
Przepraszam za post pod postem ale chciałem żeby było widać zmianę i żeby zainteresowani tematem mogli przeczytać co i jak:

Tośka przyszła oczywiście nie naprawiona... Naprawa została wyceniona na 750zł  :-|  Kosztów przesyłki i ekspertyzy nie poniosłem. Szkoda tylko telefonu :( Musze ją sprzedać na części i czaje się na następną... Gdyby ktoś miał tanio na sprzedaż to proszę pisać na PW // gg ;)

Dziękuje Wam za pomoc i wskazówki. Wasze ''przepowiednie'' się sprawdziły :) 

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 30, 2009, 01:23:58 »
to o zete drozej niz jak kupiłem nowke toske ze sklepu XD ale serio kondolencje
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline Bacao

  • *****
  • 1582
  • Płeć: Mężczyzna
  • czyt. Bokął
    • PdaSite.pl-idealne miejsce w sieci dla Twojego PDA.
  • Sprzęt: Acer C110, Motorola Milestone
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 30, 2009, 15:16:53 »
Przepraszam za post pod postem ale chciałem żeby było widać zmianę i żeby zainteresowani tematem mogli przeczytać co i jak:

Tośka przyszła oczywiście nie naprawiona... Naprawa została wyceniona na 750zł  :-|  Kosztów przesyłki i ekspertyzy nie poniosłem. Szkoda tylko telefonu :( Musze ją sprzedać na części i czaje się na następną... Gdyby ktoś miał tanio na sprzedaż to proszę pisać na PW // gg ;)

Dziękuje Wam za pomoc i wskazówki. Wasze ''przepowiednie'' się sprawdziły :) 
Nie rozumiem skad oni biora takie ceny :mad: Przeciez taniej jest kupic nowa. Rozumiem ze czesci sa trudno dostepne, ale chyba taniej by bylo wyprodukowac nowa tosie i zapas czesc niz oddac ja do naprawy. Zycze powodzenia w polowaniu na tosie. :ok:
Moj nick (apelido) znaczy tyle co usmiechniety :D
Toshiba G900--->HTC Universal (XDA EXEC)---> HTC Hermes (MDA Vario II)---> HTC TyTN II---> Nokia N810--> Acer C110 + Motorola Milestone

Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 30, 2009, 15:21:01 »
Jakbyś handlował na części to ogłoś najpierw na forum... Pomagaj tutaj  :grin:

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 30, 2009, 15:33:20 »
Jak płyta główna działa dobrze to bym do sprzedaży nie tosię uszkodzoną na części ogłaszał, tylko płytę główną do g900. Można by trochę zarobić wtedy bo kupujący wie, że nie zdechlaka kupuje, w którym nie wiadomo do końca co działa.

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 30, 2009, 19:08:45 »
Mam zamiar spróbować sprzedać ją w całości za 250-300zł. Jak mi się to nie uda to na części których jest dużo... Płyta głowna , obudowa , klawiatura , aparat , kabel , ładowarka , host i jakieś tam pierdoły...

Ceny są z kosmosu i jak dla mnie to chora sprawa... Bo praktycznie kto nie ma gwarancji i mu sie zepsuje tosia to może sobie ją wyrzucić do kosza :(

Co do poszukiwań nowej Tosi to NIE dziękuję na razie :P Musze uzbierać pieniążki a to troche potrwa... A tyle nowych fajnych rzeczy wyszło :( Najgorsze jest to że w ten pamiętny dzień (13 piątek) miałem sobie w 100% już ułożyć today pod siebie. Już miałem wszystkie narzędzia tylko trzeba było to poskładać do kupy... No i dupa zbita :(

Cóż ,jest to ''dobry'' przykład dla forumowiczów że uszkodzonego ekranu nie wymienią na gwarancji a koszty naprawy są z kosmosu... Więc uważajcie na swoje Skarby w kieszeniach(!)

*

Offline sylwek2k

  • *
  • 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • fotki :)
  • Sprzęt: Tosia G900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 30, 2009, 21:23:45 »
Nie rozumiem skad oni biora takie ceny :mad: Przeciez taniej jest kupic nowa. Rozumiem ze czesci sa trudno dostepne, ale chyba taniej by bylo wyprodukowac nowa tosie i zapas czesc niz oddac ja do naprawy.
Ale to nie jest jakas nowosc... we wszystkich urzadzeniach, naprawa podstawowych elementow urzadzenia /jezeli jest dokonywana poza gwarancja/ jest wlasnie w takim przedziale, czyli cena jest porownywalna z cena zakupu nowego urzadzenia...
Ktos w koncu czesciowo musi pokryc koszty napraw gwarancyjnych ;), koszty magazynowania czesci zamiennych sa naprawde spore /serwisy musza miec pewien zapas/ a elektronika tanieje... mi taniej wyszlo np kupic nowa drukarke, niz zaplacic za serwisowanie starej /koszt serwisowania starej drukarki byl rowny cenie zakupu tamtej drukarki + zakup nowej drukarki :D - choc tu trzeba przyznac, ze za kazdym razem szukalem fajnych promocji :D/ poza tym, to jest kapitalizm, i napedzanie rynku - bo jak dadza zaporowa cene, to pojdziesz i kupisz nowy egz. a i producent na tym lepiej wyjdzie bo taniej wychodzi wyprodukowac nowy telefon w zautomatyzowanej fabryce, niz zaplacic czlowiekowi, za serwisowanie starego...

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 31, 2009, 23:39:18 »
Panowie  , znów potrzebuje Waszej pomocy... Po prostu moją ex Tosie prześladuje jakiś pech. Mam dosyć już :(

Telefon przyszedł w zeszły czwartek jednak dopiero dzisiaj miałem czas go odebrać... Tak więc zrobiłem. Odebrałem nienaprawiony telefonik , wróciłem do domu i próbowałem go uruchomić. Nic prócz podświetlenia klawiatury się nie działo. Stwierdziłem że bateria jest rozładowana i podłączyłem telefon do ładowania. Ku mojemu zdziwieniu po 3 godzinach ładowania nic się nie dzieje... Telefon jedyne na co reaguje to ładowarka/kabel a reakcja objawia się zapaleniem czerwonej diodki i nieregularnym mruganiu podświetlenia klawiatury. A nawet i to nie zawsze. O ekranie nie wspomnę bo nawet sie nie zapala... Przypomnę że przed naprawą prócz ''wygaśnietej'' 1/4 ekranu nic się nie działo. Poza tym uszkodzeniem telefon był w 100% sprawny...

I teraz pytanie. Co ja mam robić? Czy dochodzić się z CCS czy sobie odpuścić i wyrzucić Tosie do kosza?  Jutro mam zamiar tam zadzwonić ale przed tym chciałbym się dowiedzieć co ew. mówić i czy wgl. warto...

Z góry dziękuję po raz kolejny...

Daczer

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 31, 2009, 23:44:55 »
o css słyszałem skrajne opinie podobno któremuś z forumowiczy zepsuli samsunga i powiedzieli ze to uszodzenie użytkownika, natomiast komys wymienili za friko wyswietlacz i dali instrukcie jak sie z dotykiem obchodzic....stety narazie niemusze kozystac z servisu   
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 01, 2009, 10:28:33 »
Sprawdź przede wszystkim czy IMEI czy się nie zmienił - jeśli tak to zmienili płytę i jest to kradzież zwyczajna. Przestępstwo ścigane z urzędu.

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 01, 2009, 13:55:47 »
IMEI ten sam... I co teraz? Dzwonić do nich ? Iść do Playa czy jak?  :O

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 01, 2009, 14:03:33 »
play nic nie ma do rzeczy - nie zareklamujesz niezgodności towaru z umową bo sam zepsułeś - więc play i tak wyśle do serwisu. więc od razu udaj się do serwisu w celu ominięcia papierkowej roboty w play.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 01, 2009, 22:46:42 »
Czyli jutro dzwonie do CCS...