play wysyła tosie do ccs warszawa, sprawdź sobie w google, na stronie ccs-u masz pole, gdzie wpiszesz np imei i wiesz co się z telem dzieje,
w tym przypadku nie ma najmniejszych szasn na naprawę gwarancyjną, mi ccs popsuło samsunga i nie chcieli naprawić a co dopiero gdy wina jest ewidentna, co do niezgodności towaru z umową, obawiam się ze jak by właściciel pkt gdzie była tosia kupiona ją zobaczył to list z odpowiedzą że nie naprawią poszedł by na poczcie poleconym najwolniejszym dokładnie 14 dni po jej otrzymaniu. Co do samego PLAY, czy nawet innego operatora to nie ma czegoś takiego jak serwis playowy czy serwis orangowy itp, wszystkie telefony trafiają do jednego i tego samego serwisu niezależnie od operatora, a niestety większość firm naprawia właście CCS serwis Wawa, dodatkow mogłeś wysłać sam telefon na adres serwisu za darmo kurierem DHL było by szybciej.
A jeszcze jedno serwis CCS czasem robi taki numer że nie przyśle Ci telefonu gdy jest uszkodzony mechanicznie tylko list ( do Ciebie czy do Play) że masz zapłacić za koszty transportu gdzie w przypadku kueriera DHL w 2 strony oznacza to około 100zł a jeśli nie chcesz płacić wyślij pismo iż zgadzasz się na darmową utylizację swojego kochanego telefoniku:)