gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne

  • 45 Odpowiedzi
  • 14530 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« dnia: Marzec 13, 2009, 18:00:51 »
Witam... Dzisiaj przydarzył mi się bardzo nieprzyjemny incydent... Mianowicie moja Tosia została ''zgieta w banan'' przez głupote mojego kolegi.

Niestety pękł ekran w jednym miejscu i 1/4 ekranu nie działa. Do tego slider zaczął ''przycinać'' bo cała górna część Tosi (ekran + nawigacyjne klawisze) jest zgięta w łuk. (minimalnie ale wystarczyło żeby slider stracił ''zbierzność'')

Dałem go na gwarancje  , w Playu go przyjęli... Jaka jest szansa że telefon wróci naprawiony?

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 13, 2009, 18:07:35 »
Tosia zgięła się na trwale? Co to było - prasa :O? Szansa jest bo play nie handluje sprzętem tylko usługami tel.

*

Offline maciek833

  • ***
  • 307
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy SII
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 13, 2009, 18:46:05 »
Ciekawe co się z nią tak na prawdę stało :D Powinno się wszystko udać,jak już tośka wróci to napisz co i jak.
N70--->G900---->TG01---->Samsung Galaxy SII

*

Offline VlNC

  • 20
  • Płeć: Mężczyzna
    • Telepolis.pl
  • Sprzęt: Samsung i780
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 13, 2009, 19:21:44 »
Szanse na naprawę telefonu w ramach gwarancji praktycznie zerowe, ponieważ uszkodzenia mechaniczne wynikłe z winy użytkownika nie podlegają naprawie w ramach gwarancji.

Szansa jest bo play nie handluje sprzętem tylko usługami tel.

Jaki Play? Przecież Play tylko pośredniczy w wysyłce do serwisu. Natomiast to serwis stwierdza czy naprawia za darmo czy odpłatnie.

Zapewne odeślą Tośkę z adnotacją "uszkodzenie z winy użytkownika" oraz info o ewentualnych kosztach naprawy. Niestety...

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 13, 2009, 20:06:09 »
Tosia zgięła się na trwale? Co to było - prasa :O? Szansa jest bo play nie handluje sprzętem tylko usługami tel.
Nie nie :D Wystarczyła kieszeń i nacisk 70kg... Długa historia.

Czyli Ty mówisz że może przejdzie....
Szanse na naprawę telefonu w ramach gwarancji praktycznie zerowe, ponieważ uszkodzenia mechaniczne wynikłe z winy użytkownika nie podlegają naprawie w ramach gwarancji.

Szansa jest bo play nie handluje sprzętem tylko usługami tel.

Jaki Play? Przecież Play tylko pośredniczy w wysyłce do serwisu. Natomiast to serwis stwierdza czy naprawia za darmo czy odpłatnie.

Zapewne odeślą Tośkę z adnotacją "uszkodzenie z winy użytkownika" oraz info o ewentualnych kosztach naprawy. Niestety...
Niestety taka prawda... W Play'u nawet nie sprawdzili co jest grane... Spisałem tylko ''zeznania'' i tosia poszła na zaplecze.

A Ty mówisz że nie przejdzie... :(  Chyba masz rację...

Ciekawe co się z nią tak na prawdę stało :D Powinno się wszystko udać,jak już tośka wróci to napisz co i jak.
jasne , na pewno napisze. :)

A teraz powiedzcie mi ile mogę czekać na decyzję? Ja i tak raczej nastawiłem się na naprawę za kase i teraz pytanie... Ile coś takiego może kosztować? Wymiana slidera i ekranu albo samego ekranu?

*

Offline Bacao

  • *****
  • 1582
  • Płeć: Mężczyzna
  • czyt. Bokął
    • PdaSite.pl-idealne miejsce w sieci dla Twojego PDA.
  • Sprzęt: Acer C110, Motorola Milestone
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 13, 2009, 20:14:05 »
A teraz powiedzcie mi ile mogę czekać na decyzję? Ja i tak raczej nastawiłem się na naprawę za kase i teraz pytanie... Ile coś takiego może kosztować? Wymiana slidera i ekranu albo samego ekranu?
Nie wiem ile bedziesz czekal na decyzje, ale wymiana slidera i ekranu o ile beda dostepne moze kosztowac nawet tyle ile nowa tosia na allegro czyli prawie 700zl :(
Moj nick (apelido) znaczy tyle co usmiechniety :D
Toshiba G900--->HTC Universal (XDA EXEC)---> HTC Hermes (MDA Vario II)---> HTC TyTN II---> Nokia N810--> Acer C110 + Motorola Milestone

*

Offline VlNC

  • 20
  • Płeć: Mężczyzna
    • Telepolis.pl
  • Sprzęt: Samsung i780
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 13, 2009, 20:38:50 »
A teraz powiedzcie mi ile mogę czekać na decyzję?

Wszystko zależy od serwisu ;) jednak od kilku dni do ok. dwóch tygodni... Muszą oszacować czy nadaje się do naprawy w ramach gwarancji lub nie. Jeśli nie uznają naprawy w ramach gwarancji to albo powiadomią salon o kosztach naprawy lub odeślą Tośkę wraz z wyceną ewentualnych kosztów.

 
Ja i tak raczej nastawiłem się na naprawę za kase i teraz pytanie... Ile coś takiego może kosztować? Wymiana slidera i ekranu albo samego ekranu?

Koszt pewnie będzie spory i pewnie taniej będzie kupić nówkę na allegro tak jak napisał Bacao

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 13, 2009, 20:59:26 »
To fatalnie  :(  Czyli raczej nastawiać się że... już jej mieć nie będe?  :O

A wie ktoś może gdzie można kupić LCD do tosi? Bo ja nigdzie nie mogę znaleźć...

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 13, 2009, 21:09:44 »
W serwisie mają raczej. Jeden kolega z forum rozwalił ekranik i mu wymienili. Jakoś chyba mu się opłacało.

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 13, 2009, 21:34:31 »
W serwisie mają raczej. Jeden kolega z forum rozwalił ekranik i mu wymienili. Jakoś chyba mu się opłacało.
Byłoby super gdyby dało się ją uratować... Ale rozwalił w g900 czy jakimś innym Playowym fonie?

*

Offline Bacao

  • *****
  • 1582
  • Płeć: Mężczyzna
  • czyt. Bokął
    • PdaSite.pl-idealne miejsce w sieci dla Twojego PDA.
  • Sprzęt: Acer C110, Motorola Milestone
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 13, 2009, 21:40:14 »
W G900, ale o ile sie nie myle mowa o innym serwisie niz playowy. To G900 niestety jest malo czesci.
Moj nick (apelido) znaczy tyle co usmiechniety :D
Toshiba G900--->HTC Universal (XDA EXEC)---> HTC Hermes (MDA Vario II)---> HTC TyTN II---> Nokia N810--> Acer C110 + Motorola Milestone

*

Offline sylwek2k

  • *
  • 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • fotki :)
  • Sprzęt: Tosia G900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 13, 2009, 21:56:18 »
Witam... Dzisiaj przydarzył mi się bardzo nieprzyjemny incydent...
:(

Mianowicie moja Tosia została ''zgieta w banan'' przez głupote mojego kolegi.
Ja bym zabil kolege za glupote :P

Dałem go na gwarancje  , w Playu go przyjęli... Jaka jest szansa że telefon wróci naprawiony?
zerowe... - serwis stwierdzi uszkodzenie mechaniczne i anuluje karte gwarancyjna + wystawi wycene naprawy

Nie wiem ile bedziesz czekal na decyzje, ale wymiana slidera i ekranu o ile beda dostepne moze kosztowac nawet tyle ile nowa tosia na allegro czyli prawie 700zl :(
Sama wymiana wyswietlacza/z cena wyswietlacza/ to w 90% telefonow 1/3 ich poczatkowej wartosci /wg cen sklepowych/
podejrzewam, ze za cene naprawy kupisz sobie nowy egzemplarz na alledrogo :( - niestety...
a co do decyzji:
jezeli jeszcze dzis poszedl kurier z salonu do serwisu, to w poniedzialek ten go odbierze, w srode nadadza go z powrotem do salonu i w czwartek bedzie do odebrania toska i wstepna wycena naprawy
jezeli nie zdzarzyli dzis nadac przesylki, to wszystko przesunie sie o 1 dzien

*

Offline saknis

  • ****
  • 696
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hero
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 13, 2009, 22:17:04 »
A dlaczego oddałeś na gwarancję zamiast niezgodności towaru z umową?;P Byłoby wszystko czytelnie bez czekania pół roku na odpowiedź ;P

*

Offline sylwek2k

  • *
  • 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • fotki :)
  • Sprzęt: Tosia G900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 13, 2009, 22:20:44 »
A dlaczego oddałeś na gwarancję zamiast niezgodności towaru z umową?;P Byłoby wszystko czytelnie bez czekania pół roku na odpowiedź ;P
Ten sam serwis, daje ta sama odpowiedz, w tym samym czasie
wiec w tym przypadku nie ma zadnej roznicy :P

/a na upartego, to przy niezgodnosci towaru z umowa, dostalby od razu od sprzedawcy odpowiedz,
ze jest to uszk. mechaniczne i ze odmawiaja naprawy :P - zwlaszcza, ze jest to od razu widoczne/

*

Offline saknis

  • ****
  • 696
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hero
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 13, 2009, 22:22:54 »
Gwarancja ma różny czas oczekiwania aniżeli niezgodność, zważywszy na to, że gwarancja jest tylko ukłonem producenta w naszą stornę bo nie musi on dawać nań żadnej gwarancji ;)

A co do 2 częsci posta nie dostałby od razu bo towar przyjąć muszą ;P

*

Offline sylwek2k

  • *
  • 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • fotki :)
  • Sprzęt: Tosia G900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 13, 2009, 22:41:20 »
Gwarancja ma różny czas oczekiwania aniżeli niezgodność, zważywszy na to, że gwarancja jest tylko ukłonem producenta w naszą stornę bo nie musi on dawać nań żadnej gwarancji ;)
w przypadku niezgodnosci, jedyna roznica jaka jest w porownaniu do gwarancji, to taka, ze w ciagu 14 dni maja dac odpowiedz, czy uznaja roszczenie i np naprawiaja, czy odrzucaja roszczenie
zwrot towaru to juz inna inszosc :P/zwlaszcza, jak ma byc naprawiany/
a minusem niezgodnosci jest fakt, ze trzeba 'dymac' do punktu gdzie sie faktycznie kupilo sprzet, a nie dowolnego punktu operatora/serwisu

A co do 2 częsci posta nie dostałby od razu bo towar przyjąć muszą ;P
i od razu powiedza: 'prosze nie odchodzic, tylko poczekac, zaraz damy panu odpowiedz ' :P

*

Offline saknis

  • ****
  • 696
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hero
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 13, 2009, 23:07:45 »
Nie trzeba dymać, wystarczy wysłać, a nawet koszty przesyłki Ci zwrócą :)

Play nie ma nic do gadania, przecież oni sprzedają usługę, a urzadzenie nie jest przedmiotem umowy

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 14, 2009, 00:30:06 »
YYy czyli co ja mam zrobić?  :-?

*

Offline klepak

  • 15
  • Sprzęt: Toshiba G900; HP IPAQ1940
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 14, 2009, 19:57:33 »
Nie ma znaczenia czy sprzęt jest oddany z tytułu gwarancji czy niezgodności towaru z umową - i tak jest wysyłany do tego samego serwisu, z tym, że w pierwszym przypadku na naprawę gwarancją a w drugim - na ekspertyzę techniczną, stwierdzającą fakt wystąpienia usterki oraz czy powstała ona z winy klienta czy nie. Uszkodzenie mechaniczne nigdy nie podlega gwarancji czy niezgodności towaru z umową - chyba, że zdarzy się cud. Ale na to bym nie liczył... No chyba, że uszkodzenie mechaniczne było by wynikiem jakiejś wady materiałowej czy konstrukcyjnej telefonu, ale w tym wypadku...

*

Offline jarqka

  • ****
  • 818
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Honor 7, Honor 8, Iphone 4,5 , iPAQ 214, Ipad 3
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 14, 2009, 20:04:40 »
słuchajcie nie róbcie mu wody z mózgu.nie ważne czy odda na gwarancję czy z tytułu niezgodności towaru z umową.wszystko zależy od serwisu.ja kiedy wrzuciłem do plecaka ipaq rz1710 bez pokrowca byłem szczylem a to był mój pierwszy dotyk i ekran poszedł.co prawda nie było żadnych sladów mechanicznych więc wysłałem do seriwsu. po tygodniu dostałem sprzęt spowrotem z wymienionym ekranem i karteczką jak się obchodzić z takim urządzeniem  :grin: i czerwonym dopiskiem że mam uważać na ekran  :E
They Use Force To Make You Do What The Deciders Have Decide You Must Do

*

Offline paulr

  • 17
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 14, 2009, 23:24:00 »
play wysyła tosie do ccs warszawa, sprawdź sobie w google, na stronie ccs-u masz pole, gdzie wpiszesz np imei i wiesz co się z telem dzieje,
w tym przypadku nie ma najmniejszych szasn na naprawę gwarancyjną, mi ccs popsuło samsunga i nie chcieli naprawić a co dopiero gdy wina jest ewidentna, co do niezgodności towaru z umową, obawiam się ze jak by właściciel pkt gdzie była tosia kupiona ją zobaczył to list z odpowiedzą że nie naprawią poszedł by na poczcie poleconym najwolniejszym dokładnie 14 dni po jej otrzymaniu. Co do samego PLAY, czy nawet innego operatora to nie ma czegoś takiego jak serwis playowy czy serwis orangowy itp, wszystkie telefony trafiają do jednego i tego samego serwisu niezależnie od operatora, a niestety większość firm naprawia właście CCS serwis Wawa, dodatkow mogłeś wysłać sam telefon na adres serwisu za darmo kurierem DHL było by szybciej.
A jeszcze jedno serwis CCS czasem robi taki numer że nie przyśle Ci telefonu gdy jest uszkodzony mechanicznie tylko list ( do Ciebie czy do Play) że masz zapłacić za koszty transportu gdzie w przypadku kueriera DHL w 2 strony oznacza to około 100zł a jeśli nie chcesz płacić wyślij pismo iż zgadzasz się na darmową utylizację swojego kochanego telefoniku:)

*

Offline saknis

  • ****
  • 696
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hero
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 15, 2009, 01:02:22 »
W ustawie, serwisujący ma obowiązek rozwiązać sprawę w 14 dni + ewentualnie 2-3 dni po uzgodnieniu nadzwyczajnych powodów z klientem.

Jeśli zaś chodzi o koszty transportu, także serwisujący je ponosi, jeśli chce się wymigać to tylko i wyłącznie bezprawnie ;)

*

Offline sylwek2k

  • *
  • 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • fotki :)
  • Sprzęt: Tosia G900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 15, 2009, 01:38:15 »
W ustawie, serwisujący ma obowiązek rozwiązać sprawę w 14 dni + ewentualnie 2-3 dni po uzgodnieniu nadzwyczajnych powodów z klientem.
prosze Cie, podaj w jakiej, bo nie ma czegos takiego w przypadku gwarancji /tutaj maja zastosowanie zapisy karty gwarancyjnej,
a w przypadku niezgodnosci towaru z umowa termin 14 dni jest tylko na danie odpowiedzi, co bedzie robione /czyli czy bedzie naprawiany, czy tez nie/, a nie na sama naprawe /ta moze byc zrobiona i za 2 miesiace/

Jeśli zaś chodzi o koszty transportu, także serwisujący je ponosi, jeśli chce się wymigać to tylko i wyłącznie bezprawnie ;)
jezeli chodzi o naprawe gwarancyjna to tak, maja pokryc koszt wysylki, ale jezeli jest to uszkodzenie nie podlegajace naprawie gwarancyjnej, to juz maja prawo domagac sie pelnego zwrotu poniesionych kosztow przez serwis  - i jest to zgodne z prawem.

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 15, 2009, 02:06:31 »
Czyli bardzo możliwe że jeszcze zapłacę za nic tak?

*

Offline sylwek2k

  • *
  • 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • fotki :)
  • Sprzęt: Tosia G900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 15, 2009, 02:10:59 »
Czyli bardzo możliwe że jeszcze zapłacę za nic tak?

Nie martw sie.. .nie bedzie az tak zle :) dostaniesz tylko wycene naprawy
/serwisy nie obciazaja w zasadzie salonow sprzedazy kosztami przesylek - traktuja to jako ekspertyze,
inaczej sa natomiast traktowane przesylki od osob prywatnych bezposrednio do serwisu - tu juz moze zdazyc sie obciazenie/

Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 15, 2009, 02:44:00 »
Wrazie czego jak stwierdzisz, że tosi nie naprawiasz, to całkiem nieźle złapiesz za części których jest debet na rynku... Klapka tylna, rysik(stylus), taśma klawiatury, obudowa, płyta główna, ładowarka, kabel hosta, papiery :ohreally:

Jest sporo części za które można pare grosików wyłapać i zakupić jakiegoś pocketa... i dokupić do niego kabure dla bezpieczeństwa... Niestety ale pockety to sprzęty które trzeba szanować i obchodzić się z nimi jak z jajkiem... są delikatne i podatne na uszkodzenia... Jak sobie pomyśle że wywaliłbym na przykład z 2500zeta na HTC Touch HD i potem go poniszczył to mnie ciary przechodzą  :worried:

W każdym razie nic się nie przejmuj... a jeśli nie radzisz sobie z dotykiem, denerwuje cię uważanie na ekran, a polubiłeś prace na Windows polecam SPV E650 czyli HTC 710 VOX... ekran nie dotykowy  :P

*

Offline Daczer

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 15, 2009, 15:50:14 »
Dzięki Panowie :) Uspokoiliście mnie trochę :)

Tak jak napisałem nie była to moja wina... Ja zawsze o telefony bardzo dbałem szczególnie z dotykiem , zawsze osobna kieszeń , zero rzucania (tego to nawet nie dopuszczam) regularnie czyszczone i pielęgnowane :D To moje hobby więc...

A wie ktoś może gdzie można kupić LCD do niej? Może uda się ją uratować... Nie chce sie z nią rozstawać :( A nawet gdyby sprawca wypadku ją ode mnie odkupił to da mi za nią jakieś 550zł a za to nie kupie drugiej... A tak to może bym dołożył troche koło (100zł) reszte on i dalej ją bym miał... Jak myślicie?


*

Offline saknis

  • ****
  • 696
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hero
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 15, 2009, 16:01:44 »
550zł to już nieźle, w dziale sprzedam widziałem tośkę za 600zł ;)

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 15, 2009, 19:24:05 »
a ja pracuję w Samsungu w dziale reklamacji i muszę powiedzieć że często mam do czynienia z CCS.... partacze jakich mało.

potrafią na beszczelnego   :mad: :mad: "ZEPSUĆ" telefon i zwalają to na uszkodzenie mechaniczne. nie ma co ich szturchać, generalnie z doświadczenia wiem że zawsze znajdą powód by unieważnić gwarancję... wystarczy że kroplomierzem naleją jedną kroplę na plombę wrażliwą na wilgoć. i po sprawie.

Ostatnio miałem podobny przypadek, klient zażalenie pisał do Samsung bo CCS zepsuł telefon. Nie działał aparat i głośnik od rozmów w sliderze (prosta sprawa, wymiana taśmy i ok) a telefon wrócił z serwisu z informacją "USZKODZENIA MECHANICZNE, ZALANIE PŁYNEM" i po sprawie... czasami nawet chyba nie zaglądają do środka :(

sam prywatnie z nimi się użerałem aż w końcu przestałem i biłem bezpośrednio do play...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline hotkot

  • 32
  • Sprzęt: G900 [już nie długo :( ]... obecnie - G1-DREAM
Odp: gwarancja PLAY a uszkodzenia mechaniczne
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 15, 2009, 22:51:01 »
A ja pracuję w mixie i też często wysyłam i jeszcze nigdy nie miałem żadnych problemów.