PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Toshiba => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => G900 => Wątek zaczęty przez: bartexsz w Czerwiec 06, 2010, 10:55:48
-
Zainstalowałem wczoraj grę od EA pt. Boom Blox . Bardzo szybka i ładna grafika 3d fajne interakcje między pudełkami, fajna fizyka. Ale do rzeczy po wyłączeniu gry chcąc zwiększyć ręcznie priorytet wątku klawiatury wchodzę w Taskmanager'a . Patrze na proces gwes.exe, a tam 18 wątków (zwykle jest tam 17) przechodzę w detale, moduły i co widzę ?? Gra do gwes.exe załadowała dodatkowo:
- nvddi.dll
- nvgfsdk.dll ( jakoś tak to się nazywało)
- jeszcze jakiegoś sdk'a
Sprawdziłem w rejestrze na sterownik ekranu mam ustawione ddi.dll, gra zmienia to i pozostawia do SR. Pozostałe moduly także zostają do sr.
Czy możliwe, że gra na prawdę używa goforce'a??
-
niestety Twej radości nie podzielę, bo po uruchomienu gry Tosia się zawiesza i tylko SR ratuje. :( działa przez jakąś sekundęm a później całkowity zwis. ale skoro już coś działa, to może coś z tego da się zrobić :mrgreen:
-
Po pierwsze, nie ma (w żadnym urządzeniu) sterowników pod D3DM dla GoForce 5500. Jedynie akcelerowane jest DDraw i OGL|ES.
Po drugie, gra korzysta z DDraw (lub softwareowy rendering D3DM za który odpowiada XScale), lecz zawiesza się po pewnym czasie.
Zależy co rozumiesz przez 'korzysta z GoForce'. Każda aplikacja korzysta z GoForce (GDI, DDraw), lecz mało która użytkuje dodatkowe możliwości min. akceleracja OGL|ES, H264, MPEG4. Pod naszymi Tośkami brak poprawnej akceleracji DDraw oraz w ogóle brak OGL|ES no i oczywiście D3DM (ale to już normalne, tylko software rendering, możliwy jest wrapper, tyle że my nawet OGL|ES nie mamy).
-
To i ja wiem, chodzi mi jednak o to ze to jedyna gra przy ktorej zauwazylem ladowanie sdk-ow od gf oraz przelaczajaca sterownik ekranu( wiem ze tak czy siak idzie to po goforce , ale jakas roznica miedzy nvddi i ddi byc musi).
A przy okazji moglbys mi powiedziec czemu jak mialem rom build 28320( jest w podklejonych na portegeclub, ale za 3 ostatnie cyfry glowy nie dam ) assasins creed hd dzialal bez najmnieszej scinki, a gry 2d ciely sie w max.
-
jest różnica między renderowaniem przez GAPI, a przez DirectDraw.
Sprawdziłem w rejestrze na sterownik ekranu mam ustawione ddi.dll, gra zmienia to i pozostawia do SR. Pozostałe moduly także zostają do sr.
Sprawdź czy to zmienia coś w 2DMark, wątpię czy cokolwiek.