100% rozrywki

• 9 Odpowiedzi
  • 2927 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

100% rozrywki
« dnia: Grudzień 15, 2009, 16:17:42 »
Witam, niedługo dostane telefon Toshibe G900. Jestem zielony w użytkowaniu tego typów telefonów.

Chciałbym uzyskać z niego 100% rozrywki tj. wszelkie emulatory do gier, odtwarzania filmów, korzystanie z WiFi.

Moglibyście mi polecić jakie romy,programy i usprawniacze zainstalować? Czytałem również o XGuru, ponoć działa to tak, że gdybym nie potrzebował całego proca, mógłbym zmniejszyć taktowanie i cieszyć się dłuższą żywotnością baterii.

Z góry dziękuje.

*

Offline Aspic

• *
  • 76
    • kLiK
  • Sprzęt: Toshiba_G900 Samsung_Wave_GT-S8500 Samsung_Note_II
Odp: 100% rozrywki
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 15, 2009, 16:34:01 »
Moim zdaniem najlepiej po wgrywać sobie różne rodzaje ROM-ów by samemu zobaczyć jaki będzie nam odpowiadał w nie których jest już program XGuru. Co do filmów chyba najlepszy jest  TCPMP bynajmniej dla mnie. Do wi-fi nie używam żadnego dodatkowego programu, ponieważ korzystam z internetu po przez GPRS.
... Ciąg dalszy nastąpi... B)

*

Offline Bacao

• 1582
  • czyt. Bokął
    • PdaSite.pl-idealne miejsce w sieci dla Twojego PDA.
  • Sprzęt: Acer C110, Motorola Milestone
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 15, 2009, 16:40:23 »
Czytaj, szukaj i nie zadawaj glupich pytan. :wink:
Wszystko jest na forum, wystarczy troche dobrej woli.
BTW tosia to nie telefon.
Moj nick (apelido) znaczy tyle co usmiechniety :D
Toshiba G900--->HTC Universal (XDA EXEC)---> HTC Hermes (MDA Vario II)---> HTC TyTN II---> Nokia N810--> Acer C110 + Motorola Milestone

*

Offline orzo

• 1042
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 15, 2009, 16:46:16 »