Aplikacja

• 4 Odpowiedzi
  • 1054 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline arczi87

• 16
  • Sprzęt: Tośka G900
Aplikacja
« dnia: Wrzesień 23, 2008, 17:35:15 »
Witam wszystkich na forum, bo jak widać newbie ze mnie.

Jakiś czas już spędziłem na czytaniu postów odnośnie Toshiby G900 ale żaden z poruszonych wątków nie rozwiązał mojego problemu. Wygląda na to że stanę się posiadaczem w/w urządzenia.
Lecz mam jeden drobny a zarazem podstawowy problem. Jestem studentem psychologii no i nieodłącznym narzędziem pracy dla mnie jest pakiet statystyczny SPSS 12 PL.
Funkcjonuje on w środowisku win i lin ale nie znalazłem nic na temat WM. Moje pytanie jest następujące czy istnieje jakakolwiek możliwości przeniesienia aplikacji na WM nie wiem za pomocą jakiejś emulacji lub czegokolwiek. Bo zauważyłem ze niektóre pecetowe gry są na WM.
Co do parametrów sprzętu mam nadzieje że będą wystarczające, choćby tylko dla tego ze komputery u mnie na wydziale średnio radzą sobie z win2000 a SPSS na nich funkcjonuje :]
Pytam się bo rozważam ewentualny zakup laptopa który cenowo jest bardzo zbliżony bo to około 200 zl rocznicy za core duo no ale zmienia się diametralnie wielkość urządzenia.
I kolejną sprawą jest pytanie czy te wszystkie zmiany w rejestrze sprawiają że jest to sprzęt wygodny w użytkowaniu i nie będzie tak że po tygodniu się zniechęcę i sprzedam urządzenie. Od razu nadmieniam że nie miałem styczności z MDA.
...oszukani żyją marzeniami...

*

Offline miba

• 4050
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Aplikacja
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 23, 2008, 17:46:59 »
Właśnie zerknąłem na to SPSS i nie sądzę by ktoś przenosił to na WM. Tu masz jednak mały ekranik i wprowadzanie danych różni się od PC. Brak prawdziwej mychy robi swoje. Gry to co innego jednak.

*

Offline Epoc

• **
  • 129
    • Epoc
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 23, 2008, 20:31:47 »
program taki bedzie Ci ciezko znalezc ...