PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => G500/G500+ => Wątek zaczęty przez: manoa w Maj 13, 2009, 19:27:28

Tytuł: USSD Play - G500+ , FAQ niestety nie pomaga :(
Wiadomość wysłana przez: manoa w Maj 13, 2009, 19:27:28
Witam,

mam problem ze sprawdzeniem stanu konta, mam abonament w play i po wpisaniu #102* jest komunikat "waiting" i sobie mogę czekać i czekać. Informacja o zmianie w rejestrze z FAQ nic nie daje - dokładniej mówiąc niemam takiego wpisu w rejestrze a jak dodaje nowy to tez nic sie nie zmienia. Chyba że jak dodaje ten nowy wpis to wpisuję tam jakieś złe wartości proszę o informacje jak dokładnie i gdzie co wpisac przy tworzeniu nowego pliku.

pozdrawiam
Tytuł: Odp: USSD Play - G500+ , FAQ niestety nie pomaga :(
Wiadomość wysłana przez: jacrac1 w Maj 19, 2009, 09:09:10
niestety ma ten sam problem i nie udało mi się go rozwiązać .