Wymiana rysika w ramach gwarancji

  • 11 Odpowiedzi
  • 1446 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline passy

  • *
  • 55
    • http://www.panet.pl
Wymiana rysika w ramach gwarancji
« dnia: Marzec 22, 2006, 22:38:30 »
Witam. Powiedzcie mi czy FS wymienia ułamane rysiki do palmów ? Mam Looxa 420, gwarancja jest jeszcze ważna rok, karta gwarancyjna i fakturka jest.
PS. Czemu nie mogą robić np takich rysików jak w Mio lub nawet MEdionach czyli z metalową końcówką ?

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Wymiana rysika w ramach gwarancji
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 22, 2006, 22:40:30 »
wątpię czy Ci podciągną to pod gwarancję ... bo jak ich przekonasz, że nim nie rzucałeś, grzebałeś w zamku etc. :?:
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Wymiana rysika w ramach gwarancji
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 23, 2006, 00:26:02 »
Oj, był taki czas i takie przypadki, że wymieniali rysiki na gwarancji... ale chyba chodziło o serię 7xx...

http://pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=19974&highlight=rysik
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline rx7

  • *
  • 52
Wymiana rysika w ramach gwarancji
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 04, 2006, 19:19:06 »
Witam,

Ja też jestem ciekaw czy wymiana wadliwych rysików nadal jest crowadzona przez serwis Fujitsu Siemens (bo mam ten sam problem), zy ma ktoś jakieś doswiadczenia z ostatnich tygodni w tej kwestii...

*

Offline ququ

  • 48
Wymiana rysika w ramach gwarancji
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 04, 2006, 20:16:38 »
Wymieniałem dwa miesiące temu. Serwis autoryzowany w Łodzi nic o tym podobno nie wiedział i nie chciał ze mną gadać. Po interwencji w Fujitsu (tel. w karcie gwarancyjnej), po trzech dniach rysik czekał na odbiór w tym samym serwisie, w którym próbowali mnie spławić

Wymiana rysika w ramach gwarancji
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 04, 2006, 21:10:03 »
Ot wręcz same sie mnoża przypadki    "ICŚONLANOJSEFORP" i dbałości o klienta "naszych" sprzedawców.
Ech na czarna liste pewno za wczesnie ale w koncu za cos biora pieniadze KLIENTOW - czyli nasze pieniadze! A skoro taka "obsluge" przewiduje gwarancja to juz nie jest łaska ale sie NALEZY! - Widac w tym sklepie nie interesuje ich juz klient ktorego "obsluzyli"! a marketing dla nich nie istnieje!

*

Offline wol2

  • ***
  • 258
  • LooX 720 + jakieś tam śmieci ;)
Wymiana rysika w ramach gwarancji
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 04, 2006, 21:14:23 »
ja mam prosbe jak by ktos wymienial jeszcze w Łodzi rysiki do looxa 720 to jak by był tak miły i wymienił też moj to byłbym bardzo wdzięczny :oops:  PDA kupilem na allegro i gwarancji nawet nauczy niewidzialem  :?

Wymiana rysika w ramach gwarancji
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 04, 2006, 21:19:29 »
wol2   - Sorry moja uwaga nie dotyczy NADUZYWANIA warunkow gwarancji czy z kolei wykorzystywania sprzedawcy!
Ale moze rzeczywiscie ktos ma zbedny ....

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Wymiana rysika w ramach gwarancji
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 04, 2006, 22:47:31 »
Cytat: "rx7"
Witam,

Ja też jestem ciekaw czy wymiana wadliwych rysików nadal jest crowadzona przez serwis Fujitsu Siemens (bo mam ten sam problem), zy ma ktoś jakieś doswiadczenia z ostatnich tygodni w tej kwestii...

Najprościej i najtaniej jest korzystać z najbardziej podstawowych rozwiązań... wystarczy zadzwonić na Info-Linię Fujitsu Siemens Polska - 0-801-300-100 (Pon-Pt: 09.00 - 20:00). No chyba, że szkoda Ci 30 groszy... Ten telefon podany jest również w karcie gwarancyjnej...
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Wymiana rysika w ramach gwarancji
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 04, 2006, 22:57:26 »
Cytat: "Zeebe06"
...Ech na czarna liste pewno za wczesnie ale w koncu za cos biora pieniadze KLIENTOW - czyli nasze pieniadze! A skoro taka "obsluge" przewiduje gwarancja to juz nie jest łaska ale sie NALEZY!

W tym wypadku nie jest to takie proste... Gwarancja nie przewiduje bezpłatnej naprawy uszkodzen mechanicznych i jeśli chodzi o rysiki, to FSC zachowało się bardzo elegancko uznając, że rysiki mają jednak "jakąś" niedoróbkę i postanowiło wymieniać je w ramach gwarancji. Było to zaskakujące i niespotykane posunięcie (inni producenci PDA w podobnych przypadkach umywali ręce), tak więc niektóre serwisy (a są to często firmy zewnętrzne) na "dzien dobry" odrzucały takie roszczenia. Dlatego warto korzystać z Info-Lini FSC i tam ustalać jakie obowiązują "akcje serwisowe", nie ujęte w standardowych warunkach gwarancji...

A tak w ogóle, to uszkodzenia rysików w LOOX-ach 7xx nie są jakąś plagą. Ja od nowości używam tego samego... tyle, że raczej dam o swoje "zabawki", a palmtopa nie używam np. na ulicy, gdzie upadek PDA/rysika na twarde podłoże może skonczyć sie ... tragicznie ;-)
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline rx7

  • *
  • 52
Wymiana rysika w ramach gwarancji
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 06, 2006, 21:30:06 »
Dzwoniłem wczoraj na Info-Linię Fujitsu Siemens Polska... prawde mówiąc trochę sie gość motał... na początku powiedział mi że "promocja sie chyba skończyła"  :shock: ale nie był do końca pewien a pozniej poprosił mnie o podanie e-mailem numerów seryjnych mojego LOOXa i mialem dostac odpowiedź w dniu dzisiajszym w tej sprawie....  i cisza... Poczekam do poniedziałku i będę atakował ponownie...

Co do rysików to pewnie że ich uszkodzenia nie są plaga ... jak się LooXik nie wiesza... ale jak go trzeba od czasu do czasu zresetować to rysiki pękają... w nowych modelach pozbyli sie problemu dodając do LOOXów nierozkręcane rysiki i powiekszając otwór resetu  :D

*

Offline rx7

  • *
  • 52
Wymiana rysika w ramach gwarancji
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 23, 2006, 22:44:19 »
Doczekałem się.... rysiki nadal sa wymieniane... :)