PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: BONAR w Sierpień 07, 2007, 08:20:50
-
Witam Od pewnego czasu mój Looxik 560 zwariował i startuje mi z całkowicie zmniejszonym podświetleniem
(ciemny ekran), jest gotowy do pracy reaguje na polecenia,tyle że nic nie widać.Robię mu SR i po tym startuje z jasnym ekranem ,działa normalnie.Niestety po wyłączeniu i ponownym załączeniu znów jest czarny ekran itd.
HR nic nie pomógł i nie wiem co robić dalej.Może któryś z kolegów już to przerabiał i ma jakiś pomysł.Proszę o pomoc.
-
Najpewniej miesza Ci jakies oprogramowanie
-
Oprogramowanie odpada bo po HR jest tylko goły system.Wygląda na to że cos głupiego mam zapisane w rejestrze.
-
Oprogramowanie odpada bo po HR jest tylko goły system.Wygląda na to że cos głupiego mam zapisane w rejestrze.
No NIE, bo jak robisz HR to powinien wystartowac z ustawieniami fabrycznymi... mysle, ze rozwiazaniem bedzie serwis FS, ale sprobuj pokonferowac z nimi przez telefon.
Daj znac po rozwiazaniu problemu.
Powodzenia
-
Proponowalbym jeszcze sprobowac z innym ROMem.
-
Proponowalbym jeszcze sprobowac z innym ROMem.
Pomysl godny uwagi, ale jezeli nie wypali a Looxa masz jeszcze na gwarancji to nie wiem jak zachowa sie serwis FS.
-
Witam
Aby zakończyć ten wątek pokrótce go opiszę.Zadzwoniłem do serwisu,wypełniłem formularz i na drugi dzień zjawił się kurjer UPS i tu zaczęły się schody,bo ten "kubuś" źle wypełnił list przewozowy,zamiast zakreslić kwadrat ,że za przesyłkę płaci "strona trzecia" czyli F-S zakreślił kwadrat "odbiorca" czyli CSS oni oczywiście odmówili przyjęcia przesyłki ,żeby nie dokładać do interesu(maja go tylko naprawić za wszystko płaci F-S) i w ten sposób mój Looxik zaczął krążyć.Najgorzej wspominam kontakty z serwisem F-S,telefonowałem tam wiele razy i oprócz wysłuchania formułki"Dzień dobry tu......w czym mogę pomóc" nic więcej nie osiągnąłem.Szczególnie utkwiło mi w pamięci nazwisko Banach pare razy z tym gościem rozmawiałem,obiecywał załatwić sprawę i zadzwonić do mnie... oczywiście ani raz nie zadzwonił.Looxik wreszcie wrócił do mnie nie naprawiony i jeszcze musiałem zapłacić 30 zł. za transport.Potem okazało się ,że w Krakowie jest filia CSS ,zaniosłem tam Looxika i po tygodniu miałem go spowrotem a żeby było śmieszniej to jako sposób naprawy wpisali HR(robiłem go sam parokrotnie) Tak więc sławne "door to door 48 godz.) to czysta fikcja a działania panów z serwisu F-S mówiąc łagodnie "budzi mieszane uczucia"
Pozdrawiam
-
Proponowalbym jeszcze sprobowac z innym ROMem.
Pomysl godny uwagi, ale jezeli nie wypali a Looxa masz jeszcze na gwarancji to nie wiem jak zachowa sie serwis FS.
Zawsze można przywrócić oryginalny ROM jeśli WM6 nie pomoże.
Napisane: Wrzesień 13, 2007, 09:54:23
Witam
Aby zakończyć ten wątek pokrótce go opiszę.Zadzwoniłem do serwisu,wypełniłem formularz i na drugi dzień zjawił się kurjer UPS i tu zaczęły się schody,bo ten "kubuś" źle wypełnił list przewozowy,zamiast zakreslić kwadrat ,że za przesyłkę płaci "strona trzecia" czyli F-S zakreślił kwadrat "odbiorca" czyli CSS oni oczywiście odmówili przyjęcia przesyłki ,żeby nie dokładać do interesu(maja go tylko naprawić za wszystko płaci F-S) i w ten sposób mój Looxik zaczął krążyć.Najgorzej wspominam kontakty z serwisem F-S,telefonowałem tam wiele razy i oprócz wysłuchania formułki"Dzień dobry tu......w czym mogę pomóc" nic więcej nie osiągnąłem.Szczególnie utkwiło mi w pamięci nazwisko Banach pare razy z tym gościem rozmawiałem,obiecywał załatwić sprawę i zadzwonić do mnie... oczywiście ani raz nie zadzwonił.Looxik wreszcie wrócił do mnie nie naprawiony i jeszcze musiałem zapłacić 30 zł. za transport.Potem okazało się ,że w Krakowie jest filia CSS ,zaniosłem tam Looxika i po tygodniu miałem go spowrotem a żeby było śmieszniej to jako sposób naprawy wpisali HR(robiłem go sam parokrotnie) Tak więc sławne "door to door 48 godz.) to czysta fikcja a działania panów z serwisu F-S mówiąc łagodnie "budzi mieszane uczucia"
Pozdrawiam
Reklamowałeś całą sytuację na infolinii FSC? Ja bym zażądał zwrotu kasy. Dobrze jest im wysłać oficjalne pismo.