PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: barchom w Marzec 06, 2007, 20:11:08
-
Witam mam problem z Looxem n520. Muszę wysłać go do serwisu. Trzeba to zrobić po przez zadzwonienie pod infolinie 0801 300 100 problem w tym, że cały czas gdy dzwonie "usługa jest tymczasowo nie dostępna". Jest jakis inny sposób??
-
Inny numer to +48 22 545-37-17 Warszawa (z karty gwarancyjnej spisalem) .
-
Dzieki będę próbował rano. Jeszcze jedno pytanie czy ten serwis 48h to prawda czy tylko taka miła bajka??:)
-
Dzieki będę próbował rano. Jeszcze jedno pytanie czy ten serwis 48h to prawda czy tylko taka miła bajka??:)
pewnie zależy od usterki, przy wymianie płyty to może trwać i dwa tygodnie. 48h to będzie trwać podróż urządzenia w obie strony.
na marginesie Twojego pytania, czy istnieje jeszcze JW 3730? służyłem dwa lata.
-
48H teoretycznie jest mozliwe nawet przy wymianie plyty glownej.. o ile serwis laskawie zabierze sie za sprawdzenie dostarczonego sprzetu.
u mnie to trwalo ponad tydzien. po ekspertyzie w 2 dni mialem naprawionego palma (wymiana plyty glownej).
-
Nooo dodzwoniłem się. Kurier będzie jutro. W PDA jest rozwalona antena gps widzi tylko dwie czasami trzy satelity. Oby sie z tym uwinęli szybko, bo to nie moja maszynka. Poleciłem ją dla kolegi do nawigacji po Polsce. WPADKA :(
na marginesie Twojego pytania, czy istnieje jeszcze JW 3730? służyłem dwa lata.
Istnieje cały czas:)
-
to niekoniecznie antena - moj lapal 1 satelite - przewaznie 0 - wymiana plyty gl.