Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560

  • 23 Odpowiedzi
  • 2306 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« dnia: Grudzień 07, 2006, 19:47:05 »
Witam ponownie

Zapewne czesc splecznosci PDAclubu czytala moj poprzedni watek dotyczacy walki o kupno przedluzenia gwaracnji... z pomoca jednego z klubowiczow (dziekuje raz jeszcze BIBLO) udalo mi sie to uczynic.. ale jak juz sie pewnie domyslacie problemy na tym sie nie skonczyly.  Wraz z faktura zakupu otrzymalem suplement oraz instrukcje wypelnienia suplementu. Zeby byc pewnym w 101% ze wszystko dobrze wypelnie zadzwonielm na infolinie FSC i  zostalem poinformowany krok po kroku co gdzie zakreslic. Stosujac sie do instrukcji wypelnilem blankiet (zrobilem awaryjne ksero) i nawet wraz z kopia faktury poslalem calosc na wskazany adres - listem priorytetowym i poleconym. Bylo to dokladnie dnia 23.10.2006r - dzis jest 7.12.2006 a potwierdzenia jak nie bylo tak nie ma :-/ Moze jestem niecierpliwy ale sadze ze 6tyg. to sporo czasu na rejestracje. Lekko zaniepokojony wyslalem e-mail z zapytaniem "what's up" do FSC. Nie pamietam pierwszej odpowiedzi na moje zapytanie ale dalem sobie spokoj (bo moze sie pospieszylem). Wiec po ok 2 tyg wyslalem kolejnego e-maila tresci nieco bardziej zdecydowanej. Zostalem poproszony o podanie numeru nadania, nr fabrycznego nr suplement itd. Oczywiscie odpisalem migusiem (dokladnie 4-go grudnia) w nadziei ze cos sie wyjasni... ale po tym e-mailu cisza.... Troszke mnie to zdenerwowalo bo wypadaloby napisac chociaz - "dziekujemy  i sprawdzimy" Tak wiec wczoraj 6-go grudnia zrobilem skany nadania, faktur, suplementu (tej czesci ktora zostala u mnie) oraz skan kserokopii calego suplementu - (wypelnionego rzecz jasna)i wyslalem do FSC. Doczekalem sie nastepujacej odpowiedzi: "niezbędne informacje zostały przesłane do osób zajmujących sie rejestrowaniem suplementów. Prosze jednak o cierpliwość - suplement zostanie zarejestrowany." Ups... znaczy ze jeszcze nie zostal? Zapytalem wiec czy mam sie spodziewac przesylki? a FSC na to:"Przede wszystkim kiedy otrzymamy optwierdzenie rejestracji - zostanie Pan poinformowany przez nas mailem. Suplement powinien dotrzeć do Pana kilka dni po informacji od nas." Tak wiec pozostaje mi jedynie czekac.... Swoja droga intryguje mnie sama logika rejestracji. Jesli bowiem kupuje przedluzenie na takie same dane jakie byl kupiony pocket i place za ta gwarancje to chyba powinien byc to wystarczajacy dowod na zawarcie umowy. Po co wiec wysylac ten papier do FSC i czekac na podbita karte, bez ktorej przedluzenie jest niewazne??? Czyli teoretycznie nieotrzymujac tej karty (z powodu np zaginionej przesylki) nie mam uslugi za ktora zaplacilem?.... brak mi slow i cierpliwosci.... i prosze nie pisac ze poczta strajkuje bo 23.10.2006 o strajku nikt nie wiedzial... pozdrawiam i zycze wiekszego szczescia z roznej masci serwsiami. Ja wciaz nie trace nadziei i czekam na potwiedzenie - jak je otrzymam to obiecuje sie ta radosna nowina podzielic :)
ps.wpmike ? dostales oodbity suplement? bo moze tylko ja taki niecierpliwy jestem.. :)

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 07, 2006, 20:51:49 »
Witam kolegę klubowicza :-)

Faktycznie coś długo to trwa... jak ja rejestrowałem przedłużenia gwarancji do laptopów FSC, to chyba trwało to 2-3 tygodnie...

Natomiast ten system jest generalnie do d... i to nie tylko w wydaniu FSC. W zeszłym roku dokupiłem rozszerzenie gwarancji do notebooka Toshiby i to była dopiero jazda... Z tego co pamiętam, takie rozszerzenie trzeba wykupić i zarejestrować w ciągu miesiąca od zakupu komputera. Złożyłem więc stosowne zamówienie po wcześniejszym otrzymaniu informacji, ze czas oczekiwania to 2 tygodnie. Po dwóch tgodniach okazało się, że będzie za tydzień, a potem znowu za tydzień - czyli po okresie dopuszczalnej rejestracji... No i tu się trochę wkurzyłem, bo dostawca stwierdził, że nic na to nie poradzi, ale rezygnacji z zamówienia nie chciał przyjąć... a ja nie chciałem iść na noże. W końcu udało mi się przez znajomego dotrzeć do ważnego menadżera w polskim przedstawicielstwie Toshiby  i on mi dopiero obiecał rejestrację przedłużenia gwarancji nawet po terminie. Dodam, ze standardowa rejestracja odbywa się bez udziału ludzi - wypełnia się po prostu formularz na europejskiej stronie Toshiby. I jak się coś nie zgadza, to kicha... Rozszerzenie dostałem w koncu po 6 tygodniach, ale rejestracja na szczęście powiodła się.

Tak więc moim zdaniem tego typu procedury są albo niedopracowane albo raczej nie wytrzymują próby w starciu z korporacyjnymi molochami-potworami.

Przez tego typu doświadczenia (również z firmami telekomunikacyjnymi, ubezpieczeniowymi, bankami, płatnymi TV) staję się coraz większym wrogiem wszelkiej maści korporacji. Jeszcze trochę, a zapiszę się do alterglobalistów, albo nawet antyglobalistów...  :]
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 07, 2006, 21:09:05 »
Intryguje mnie jeszcze tylko jedna kwestia - co sie stanie jak te duze molochy zaczna sie laczyc w jeszcze wieksze, a potem jeszcze wieksze az powstanie jedna firma ktora przykreci srube i bedzie dyktowac warunki :( bo nie bedzie musiala a niczym/kim konkurowac. A waracajac do tematy dlaczego trzeba kogos znac zeby cos zalatwic?... a ne mozna tak po "normalnemu" bo "po ludzku" to chyba wlasnie te znajmosci zostaja...

*

Offline wpmike

  • *****
  • 1169
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Xperia Z
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 07, 2006, 23:15:05 »
Ja również zakupiłem rozszerzenie z tego samego źródła (DZIĘKI!). I co? I nic. Cisza. Dzwoniłem dwa tygodnie temu we środę i mieli się do piątku odezwać. Właśnie sobie ustawiam przypomnienie w moim n560 (o ironio!), żeby ich jutro porządnie <cenzura>. FSC zaczyna mnie naprawdę ostro wkurzać!  :wkurzony:

Edit 08.12.2006 17:10

No i oczywiście nic nie załatwiłem, bo z infolinii przekierowali mnie na Flisa (koleś podał numer na centralę (22) 577 47 00). A oczywiście - zj****em go tak ogólnie (i oczywiście nie mają jakiegoś terminu, w którym powinni zarejestrować suplement, więc może to trwać do usranej). Zadzwoniłem na Flisa. A i owszem - sprawdzą w poniedziałek. Osoba, która się tym zajmuje akurat zaczęła już weekend (p. Joanna Polowczyk). Recepcjonistkę oczywiście też zj***em. Pyta się mnie, czy coś się dzieje ze sprzętem. To jej powiedziałem, że ze sprzętem nic, ale jestem zajebiście niezadowolony z obsługi klienta (a co!). Czekamy do poniedziałku.

PS Kiedyś w necie chodziła taka piosenka: Telekomunikacja ch....je... Chyba ją trochę przerobię!  :wkurzony:  ]:>

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 08, 2006, 23:54:14 »
Co do terminu to nie jestem pewien ze nie ma ograniczenia. Kolacze mi sie termin 2 tygodni - gdzies to chyba bylo napisane... nie mam po reka papierow. I jeszcze na marginesie powala mnie to jak taka duza firma produkujaca jedne z lepszych PDA psuje sobie opinie przez takie glupawe lekcewazenie klientow - czy az tak wielkim wyczynem jest rejestracja jednego swistka? ... zobaczymy jak sie sprawa potoczy. Jak cos sie ruszy to dam znac. pozdrawiam

*

Offline wpmike

  • *****
  • 1169
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Xperia Z
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 12, 2006, 10:33:42 »
No to mnie zaskoczyli... Dzisiaj zadzwoniłem do pani Róży Piechowskiej z FSC ((22) 577 47 39) z prośbą o sprawdzenie co się dzieje z moim suplementem. No i podobno mieli jakąś awarię systemu (taaaa, jasne!) i dopiero niedawno zaczęli nadrabiać zaległości. No ale... Zostawiłem telefon. Po 10 minutach oddzwoniła z informacją, że suplement został zarejestrowany i dziś będzie wysłany poleconym...  :surprised: Jeszcze zbieram szczękę z podłogi - tak mi opadła!

*

Offline pimpus sadelko

  • *****
  • 5146
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LooX n560, pda-n, iP4s, ipad 2
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 12, 2006, 10:43:39 »
wpmike
ja rozumiem emocje ale nie bluzgaj na forum :!:

*

Offline wpmike

  • *****
  • 1169
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Xperia Z
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 12, 2006, 10:50:05 »
Cytat: "pimpus sadelko"
wpmike
ja rozumiem emocje ale nie bluzgaj na forum :!:


Ok... Ale hyyyymmmmm... to dawno było ;)

*

Offline pimpus sadelko

  • *****
  • 5146
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LooX n560, pda-n, iP4s, ipad 2
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 12, 2006, 10:57:36 »
dawno, wiec niech juz sie nie powtarza  :P

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 14, 2006, 14:33:26 »
HURAAAAAAAA!!!!!! Udalo sie! Otrzymalem wreszcie rejestracja przedluzenia gwarancji... troszke mnie to kosztowalo czasu i energii ale sie udalo! pozdrawiam

*

Offline VG

  • **
  • 184
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 14, 2006, 15:20:35 »
a ja mam     na stronie :

http://www.fujitsu-siemens.ie/support/warranty/warranty_ent.html

3 years Collect & Return Service

to zarejestrowana już czy nie ?

Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 14, 2006, 17:45:39 »
Cytat: "VG"

3 years Collect & Return Service

to zarejestrowana już czy nie ?


Mam to samo - już po rejestracji

Od momentu wysłania suplementu do jego zwrotu z FS czekałem miesiąc, ale przysłali go dopiero po kilku moich telefonach i mailach.

*

Offline wpmike

  • *****
  • 1169
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Xperia Z
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 14, 2006, 19:40:35 »
Ja tez juz mam 3 latka. Fajnie!

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 14, 2006, 21:42:01 »
Faktycznie mozna sprawdzic czy juz jest zarejestrowane. I nawet pokazuje, ze sa 3 latka :). Milo spac spokojnie :)

Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 09, 2007, 21:01:12 »
a ja mam problem z tym  suplementem a mianowicie:
looxa N560  kupiłem 10 maja 2006 a suplement dostałem 10 listopada i taka jest w suplemencie (a FV z datą 13 listopad) także na ostatnią chwile. Tylko że jak sprawdzam gwarancje na FS to jest tam taka pozycja Service Start Date 11/05/2006 i nie bardzo łapie skąd ta data 11/05/06 , bo mam tez looxa z 15 marca i tam Service Start Date 09/05/2006 . Nie rozumie kto tą date tam ustala . Czy przy zamawianiu suplementu podawaliście jakąś date albo dawaliście dowód zakupu ???. Nie wiem co teraz zrobić .
Cały problem polega na tym że na infolini jak dzwoniłem w lipcu to mówili że nie ma ograniczenia czasowego na wykup suplementu a tu szok w listopadzie jak poszedłem kupić do obu.
 :wkurzony: i jeszcze kilka pytań:
którą częśc się wysyła ???
czy się zakreśla odpowiednio "C" "48" "36".
czy mieliście naklejke z kodem kreskowym naklejoną na suplemencie
prosze o pomoc z tym problemem

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 09, 2007, 22:54:52 »
Glowa do gory. Proponuje przesledzic watek http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=50863 (sa tam podane terminy co I kiedy mozna zrobic) a potem kontakt z infolinia FSC. pozdrawiam

Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 09, 2007, 23:44:06 »
a może ktoś sprawdzić jaką ma date Service Start Date na stronie www  http://www.fujitsu-siemens.ie/support/warranty/warranty_ent.html
 a jaką na dowodzie zakupu . Czy jest to taka sama data albo jaka jest różnica  w dniach . Dzięki za odpowiedź

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 10, 2007, 22:39:21 »
Ktos kiedys mi pomogl wiec moze splace ten dlug... :) Na stronie ktora podales po wpisabiu seriala wyskakuje info o 3 latach gwarancji i czas liczony jest od DATY ZAKUPU URZEDZENIA. Ta date nalezalo podac na suplemencie rejestracyjnym. pozdrawiam

*

Offline VG

  • **
  • 184
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 11, 2007, 10:59:13 »
Cytat: "fotomaster"
Ta date nalezalo podac na suplemencie rejestracyjnym.


NIe do końca bo ja mam date zakupu 11.10.1006 a na stronie z gwarancja pisze 03.09.2006

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 11, 2007, 18:35:12 »
Zapytano mnie wiec odpwoeidzialem :) - u mnie data jest tkaa jaka napisalem na suplemencie. Jesli sie ta data nie zgadza to albo byla blednie wpisana albo ktos ja blednie wpisal - proponuje interwencje - przeciez jedne odcinek suplementu zostaje u uzytkownia wiec mozna osbei poczytac co tam jest... a ja jest jaksi blad to proponuje dzwonic i sie dopominac o swoje - co oczywiscie nie musi byc ani latwe ani przyjemne :(

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 11, 2007, 21:36:44 »
W sumie to jakie ma znaczenie data na stronie www? Może to jest data "wyjścia" produktu z magazynu FSC do dystrybutora lub data... jakaś tam... Przecież w przypadku posiadania dokumentu zakupu i papierowej karty gwarancyjnej (wystawionej z tą samą datą co faktura lub paragon) gwarancja rozpoczyna "bieg" właśnie od daty zakupu przez użytkownika końcowego.
Pozdrawiam,
biblo

Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 16, 2007, 14:32:29 »
a po co tak kombinowac ;-) ja mam PDA od znajomego ktory ma sklep komputrowy i gwarancje wypełni wtedy kiedy bedzie trzeba takze mam dożywotnią ;D poki co :-)

*

Offline VG

  • **
  • 184
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 16, 2007, 15:01:38 »
Cytat: "michus"
a po co tak kombinowac ;-) ja mam PDA od znajomego ktory ma sklep komputrowy i gwarancje wypełni wtedy kiedy bedzie trzeba takze mam dożywotnią ;D poki co :-)


Własnie chyba mój własnie tak był kupiony i pomimo tego że kupiłem w październiku date liczenia gwarancji mam wrześniowa.

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Rejestaracja suplementu przedluzajacego gwarancje dla n560
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 16, 2007, 16:13:11 »
Cytat: "michus"
a po co tak kombinowac ;-) ja mam PDA od znajomego ktory ma sklep komputrowy i gwarancje wypełni wtedy kiedy bedzie trzeba takze mam dożywotnią ;D poki co :-)

I rachunek też Ci wówczas wystawi??? Pamiętaj, że warunki gwarancji wymagają przedstawienia dowodu zakupu...

Pomijam kwestię, kto bardziej "kombinuje"  :mysli:
Pozdrawiam,
biblo