Zastanawiam się czy warto przedłużać o rok gwarancje z 2 do 3 lat.
Przedłużenie nie kosztuje majątek, ale mam sporo wątpliwości:
Jeśli do 2 lat nie wyjdzie żadna wada fabryczna to można założyć, że w 3cim roku też nic nie wyjdzie.
Najczęstsze usterki PDA to zbity wyświetlacz, uszkodzone gniazda synchronizacji i słuchawek, uszkodzenie mechaniczne (np upadek).
Wcześniej używałem x50v i po intensywnym użytkowaniu przez 1/2 roku musiałem przelutować gniazdo słuchawek (zimny lut). Było to spowodowane po prostu zmęczeniem materiału. Czy FS naprawia coś takiego na gwarancji, czy każe sobie za to płacić?
Przy intensywnym użytkowaniu na pewno do 2lat bede musiał przelutowac któreś gniazdo, jeśli miałbym za to płacić wole zrobić to sam - automatycznie strace gwarancje.
FS za jakość serwisu tez raczej nie jest chwalony.
Jaka jest wasza opinia na ten temat?