PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: ferbi w Maj 11, 2008, 13:56:30

Tytuł: problem z licencją marchevki
Wiadomość wysłana przez: ferbi w Maj 11, 2008, 13:56:30
Jakiś tydzień temu wykonałem twardy reset swojego n560 i wgrywałem od nowa marcheke i mam problem ponieważ po dziś pojawił mi się komunikat o tym że licencja demo się skończyła gdy podaję numer licencyjny aby zarejestrować ciągle zwraca mi że mam błędna licencje :| a jakieś 2 lata temu instalowałem to i było ok czy da się jakoś sprawdzić ten numer licencyjny na stronie czy gdziekolwiek? bo naprawdę nerwicy można dostać przy tym :|
Tytuł: Odp: problem z licencją marchevki
Wiadomość wysłana przez: Tytusdj w Maj 11, 2008, 15:47:23
Jakiś tydzień temu wykonałem twardy reset swojego n560 i wgrywałem od nowa marcheke i mam problem ponieważ po dziś pojawił mi się komunikat o tym że licencja demo się skończyła gdy podaję numer licencyjny aby zarejestrować ciągle zwraca mi że mam błędna licencje :| a jakieś 2 lata temu instalowałem to i było ok czy da się jakoś sprawdzić ten numer licencyjny na stronie czy gdziekolwiek? bo naprawdę nerwicy można dostać przy tym :|

naprawdę ci ona potrzebna?
Tytuł: Odp: problem z licencją marchevki
Wiadomość wysłana przez: ferbi w Maj 11, 2008, 20:55:21
mi nie mojemu tacie tak...
Tytuł: Odp: problem z licencją marchevki
Wiadomość wysłana przez: antonib w Maj 16, 2008, 14:57:27
Jezeli tacie NAPRAWDE potrzebna to wejdz na strone Marchevki i tam mozesz do nich wyslac problem - w czasie jak ja korzystalem z Marchevki /bardzo krotko/ to pomoc z ich strony byla bardzo szybka i skuteczna.
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: problem z licencją marchevki
Wiadomość wysłana przez: tomeka1 w Czerwiec 03, 2008, 08:03:35
Daj sobie spokój z marchewką. Polecam InterWrite Pro 9.1 Sunnysoftu. Działa super na n560. Temat był kiedyś na forum - musisz poszukać.