Pomocy!

  • 15 Odpowiedzi
  • 2126 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pomocy!
« dnia: Wrzesień 04, 2004, 10:21:36 »
Właśnie coś się stało z moim loox 600...
Widać tylko  niepodświetlone logo ze zdjątkiem looxa i...nic się więcej nie dzieje...
Reset nie pomga...;-(((
HELP!!!

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Pomocy!
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 04, 2004, 11:22:29 »
Który reset nie pomaga: soft, czy hard?
Pozdrawiam,
biblo

Pomocy!
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 04, 2004, 12:00:36 »
nie pomaga nawet twardy;-(
co to mogło się stać..?

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Pomocy!
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 04, 2004, 15:39:28 »
Ooo! Jeśli nawet twardy nie pomaga, to znaczy że niedobrze... :( Czy to stało się tak samo z siebie?

A może masz włożoną jakąś kartę pamięci, która padła i powoduje takie problemy...
Pozdrawiam,
biblo

Pomocy!
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 04, 2004, 15:56:32 »
Jak to się stało...?
Jakiś nowo wgrany program go podwiesił...zrobiłem reset i...koniec...
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale w tym samym czasie loox był na podstawce...pierwszy raz resetowałem go w trakcie ładowania i synchronizacji...może to to...
W środku była karta SD a na CF GPS...
Wyjęcie ich nic nie dało...
Rety...co to może być..?
Czy to sprawa softu, czy raczej sprzęt...?
Może skasował się system...nie wiem...nie znam się...
Co to może być...?

*

Offline MarcinW.

  • ****
  • 716
  • Płeć: Mężczyzna
Pomocy!
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 05, 2004, 11:25:33 »
Spkojnie i powoli.. Wyjmij wszystko z gniazd, odłącz kabelki i zrób jeszcze raz twardy reset... Jak to nic nie da to wtedy będzie dopiero źle...


Pozdrowienia Marcin/sq9bbf/Katowice

Pomocy!
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 05, 2004, 11:36:04 »
no to jest źle...
;-(((

*

Offline MacBirdie

  • *****
  • 1943
  • Płeć: Mężczyzna
  • I znów Poznań ;)
    • macbirdie.net
  • Sprzęt: iPhone 4 16GB | iPad 3G 64GB | iPhone 3G 8GB
Pomocy!
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 05, 2004, 14:54:15 »
Wyciągnij może baterię na jakąś godzinę. Sytuacja jest co najmniej dziwna, ale może to coś da ;)

Pomocy!
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 05, 2004, 15:30:31 »
no niestety...nie pomogło...
jutro wizyta w serwisie i...jak myślicie...?co się tam dowiem...?

*

Offline MacBirdie

  • *****
  • 1943
  • Płeć: Mężczyzna
  • I znów Poznań ;)
    • macbirdie.net
  • Sprzęt: iPhone 4 16GB | iPad 3G 64GB | iPhone 3G 8GB
Pomocy!
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 05, 2004, 15:45:44 »
Że aplikacja naruszyła, w nawet niekoniecznie zależny od siebie sposób, jakiś fragment pamięci Flash ROM, a skoro w niektórych iPAQach nagranie zbyt dużej ilości danych na built-in storage mogło powodować nadpisanie obszarów zawierających system
Albo...
"U nas działa." ;)

Pomocy!
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 05, 2004, 15:47:12 »
no to jeszcze tylko ciekawe ile mnie takie naruszenie będzie kosztowało...? :)

*

Offline MarcinW.

  • ****
  • 716
  • Płeć: Mężczyzna
Pomocy!
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 05, 2004, 16:31:14 »
Wg mnie tyle co ponowne zainstalowanie ROM. A w praktyce pewnie tyle na ile będziesz wyglądał....;) Nie daj się naciągnąć gosciom w serwisie.....

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Pomocy!
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 05, 2004, 19:48:17 »
A Twój LOOX nie jest jeszcze na gwarancji??? Pamiętaj, że na LOOX-y jest 24-miesiące gwarancji, a sprzedaż tego palmtopa rozpoczęła się w Polsce w sierpniu 2002 r.
Pozdrawiam,
biblo

Pomocy!
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 05, 2004, 19:53:46 »
nie jestem niestety pierwszym wlascicielem...co prawda mam karte gwarancyjna ze stemplem dystrybutora, ale nie mam dowodu zakupu...wiec zapewne na nic mi sie zda 24miesieczna gwarancja...ale sprobuje...

Pomocy!
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 05, 2004, 20:59:53 »
Życzę jak najlepiej i oby Loox działał ale w razie gdyby się nie powiodło to chętnie odkupię martwego pocketa. Pozdrawiam i życzę powodzenia!

diablort@poczta.onet.pl

gg 2679142

Pomocy!
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 14, 2004, 01:06:25 »
uffff...
udało się...
wymiana płyty głównej (tak napisali w gwarancji) i...nie zapłaciłem ni grosza...
ram serwis sie spisał pod tym względem choć...nie obyło się bez zgrzytu
sprzęcik był niechlujnie skręcony i wymagał interwencji technika w chwili odbierania, a w domu okazało się, że nie działa przycisk przwijania orazprzy wyłączniu sprzętu na ekranie przez sekundę pojawiają się dziwne paski...
pojadę z reklamacją, ale na razie wybieram się szczęśliwy na zasłużone wakacje:)
pozdrawiam wszystkich
narka