PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: wszim w Kwiecień 17, 2008, 23:23:05
-
Nie kupujcie akumulatora 2400mAh w firmie Adko !!
http://www.allegro.pl/item344506583_aku_do_fujitsu_siemens_loox_410_420_n500_n520_n560.html (http://www.allegro.pl/item344506583_aku_do_fujitsu_siemens_loox_410_420_n500_n520_n560.html)
Firma sprzedaje na allegro.
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6995 (http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6995)
http://www.allegro.pl/show_shop.php?shop_id=6995 (http://www.allegro.pl/show_shop.php?shop_id=6995)
To bubel. Otrzymany akumulator nie pasuje do looxa. Jest za gruby i nie mieści się pod specjalną klapką, która jest dostarczona w komplecie. Klapki nie sposób zamknąć, zatrzaski odstają od obudowy około 0,5mm. W tej aukcji http://www.allegro.pl/item331363137_aku_do_fujitsu_siemens_loox_410_420_n500_n520_n560.html (http://www.allegro.pl/item331363137_aku_do_fujitsu_siemens_loox_410_420_n500_n520_n560.html) brało nas trzech udział. Wszyscy mieliśmy podobne problemy. Skontakowałem się i wymieniliśmy korespondencję. Tzn jeden kolega na siłę jakoś zamknął klapkę z duzym wysiłkiem , drugi mocował się aż urwał zaczepy, u mnie nie było nawet takiej mozliwości. Odesłałem reklamując na drugi dzień. Prosiłem o wymianę na towar bez wad lub zwrot pieniędzy. Odesłałem kurierem. Przez tydzień cisza. Po tygodniu mail z zapytaniem co w sprawie? Cisza. Ponowny mail. Odpowiedź - do dwóch tygodni mają prawo rozpatrzyć. Dwa tygodnie - cisza. Kolejne dwa dni - cisza. Wysyłam zniecierpliwiony mail - cisza. Kolejny - cisza, ale na konto przychodzi przelew, oczywiście za sam towar bez zwrotu kosztów przesyłki z transakcji. :mad: Szlag mnie trafił już na całego. Gdyby choc napisali że będzie zwrot to bym sobie kupił akumulator gdzie indziej a tak czekałem jak dureń. Zupełny brak szacunku dla klienta. Wobec tego dostali negatywa, bo nie znoszę takiego podejścia i u mnie wpisali sie na czarna listę - choć pewnie ich to tak bardzo nie zaboli ale przynajmniej ja juz się więcej z tą firmą nie spotkam.
-
masz ustawowy termin zwrotu 10dni, jak bubel to ewidentnie trzeba skorzystać z mocy prawa.
-
No ale to ja mogę do 10dni zwrócić. Odesłałem na drugi dzień po odebraniu przesyłki i sprawdzeniu że jdeno w drugie nie pasuje. Wysłałem kurierem więc wiem że odebrali na kolejny dzień. Nie wiem jak wygląda sprawa ile czasu ma na reakcję sprzedający? Adko sobie wymyśliło 2 tygodnie, choć i tego swojego terminu nie dotrzymali. Mnie tak naprawdę wkurzyło, że nie dali mi żadnej informacji jak rozwiążą problem. Czekałem cierpliwie bo myślałem, że może reklamują do producenta, to trwa etc. Liczyłem że po dwóch tygodniach przyjdzie przesyłka z akumulatorkiem bez wady i dwa słowa przeprosin. No i się przeliczyłem. :| Dlaczego trzymali moje pieniądze przez ponad 2 tygodnie choc baterię mieli już na miejscu? Po prostu robią to z premedytacją. Albo firma wysyła buble i zarabia na krzywych kosztach przesyłek i oprocentowaniu w banku.
-
Witam,
Pan WSzim odeslal towar do zwrotu wedlug ustawy prawnej. Zwrot zostal przyznany, honorujemy zwroty nawet do 14 dni.
Zwrot pieniazkow na konto odbywa sie do max 14 dni od momentu otrzymania towaru z waznym nr. konta.
Przy skorzystaniu ze zwrotu, koszt wysylki nie jest zwracalny - prosze lepiej zapoznac sie z prawem konsumenckim
Informacja na temat reklamacji i zwrotow jest zamieszczona w regulaminie na stronie "o mnie":
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=6995
A w samej aukcji prosimy zapoznac sie z regulaminem - PRZED LICYTACJA !
Prosze wiec nie zmieniac faktow, na pana mail byly informacja, iz zwroty dokonywane sa cyklicznie co 14 dni. Juz po tygodniu dopytywal sie Pan gdzie sa pieniadze ! Cala korespondencja jest do wgladu. Z oczywistych wzgledow nie bedzie publikowana na lamach tego i innego forum. O epitetach skierowanych w naszym kierunku nie wspomine.
Pozdrawiam
Adam Adamczyk
adko
-
Podpisuję się czterema rękami, nie kupujcie akumulatorów u ADKO!
CHIŃSKIE, SZAJSOWATE OGNIWA, TRZYMA ZALEDWIE TRZY GODZINY, DO TEGO SIĘ NAGRZEWA!
Bateria nie warta swojej ceny.
-
Nie widze logiki drogi Panie Radwan. Pana komentarz (http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=2546891&type=fb_gave_usr)
adko (45386) (Sprzedający) Pozytywny wto 16 paź 2007 19:04:30 CEST 252332306
Po raz kolejny kupuję, jestem zadowolony! Mam wątpliwości czy "Japońskie ogniwa" są zastosowane w tej baterii (Made in china) oraz czy rzeczywiście jest to Li-Pol 1000mAh, po trzyma podobnie do Li-Ion 900mAh. Mimo tego jestem bardzo zadowolony.
Jezeli jest jakis problem, to dlaczego nie raczyl Pan sie z nami skontaktowac ? Od takich rzeczy jest gwrancja.
Czy na sile mamy udownic, ze kazdy sprzedany aku to "chinski szajs" ? O ile wiem, to oryginalne akumulatory w miedzyczasie produkowane sa wylacznie z Chinach. Ale chyba nie w tym rzecz.
Pozdrawiam
-
Witam,
Pan WSzim odeslal towar do zwrotu wedlug ustawy prawnej. Zwrot zostal przyznany, honorujemy zwroty nawet do 14 dni.
Zwrot pieniazkow na konto odbywa sie do max 14 dni od momentu otrzymania towaru z waznym nr. konta.
Przy skorzystaniu ze zwrotu, koszt wysylki nie jest zwracalny - prosze lepiej zapoznac sie z prawem konsumenckim
Informacja na temat reklamacji i zwrotow jest zamieszczona w regulaminie na stronie "o mnie":
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=6995
A w samej aukcji prosimy zapoznac sie z regulaminem - PRZED LICYTACJA !
Prosze wiec nie zmieniac faktow, na pana mail byly informacja, iz zwroty dokonywane sa cyklicznie co 14 dni. Juz po tygodniu dopytywal sie Pan gdzie sa pieniadze ! Cala korespondencja jest do wgladu. Z oczywistych wzgledow nie bedzie publikowana na lamach tego i innego forum. O epitetach skierowanych w naszym kierunku nie wspomine.
Pozdrawiam
Adam Adamczyk
adko
Nieprawdę pan pisze. Sprawdziłem, kurier dostarczył panu akumulator 2.04, przelew zwrotu został wykonany 17.04 czyli dzień po terminie, a w zasadzie po mojej interwencji. Kolejna sprawa to proszę zacytować choć jeden "epitet" jaki w kierunku pana skierowałem. Proszę bardzo może pan zacytować całość korespondencji, proszę tylko usunąć moje dane osobowe i e-mail. Zresztą nie wiem czy wieczorem sam tego nie zrobię.
Nie jest fair firma, która przerzuca koszty wady sprzedawanego produktu na klienta. A tak jest w waszym przypadku. Wysyłacie buble, jeden zwróci, inny nie a biznes się kręci. Straty nie ma bo i tak klient pokryje koszty przesyłek. Biedny ten chłopak któremu pękły zatrzaski, co ma zrobić, nie odda bo wtedy będzie, że usterka mechaniczna z winy klienta.
-
Oczywiście że o tym wiem, mimo wszystko zostałem poinformowany w treści aukcji że ogniwa są produkcji Japońskiej. Te same baterie na eBayu można kupić w cenie 5$ plus przesyłka z Hong Kongu.
I oczywiście, działa, Pana bateria jest właściwie wolna od wad, może poza tym że 1000mAh to nie jest. Na gwarancję nie zgłaszałem, bo zwrot pieniędzy mnie nie interesuje, a wymienić nie chciałem, bo wiem że jest to kłopot zarówno dla mnie jak i dla Pana, do tego niewiele by dał.
Nikomu absolutnie nie odradzam zakupów w firmie Adko. Informuję tylko że nie jestem zadowolony akurat z baterii. Z tej jednej baterii. Kupiłem u nich kilka razy, to jest solidna firma.
Towaru nie zwrócę, bo mimo wszystko Pana oferta była najkorzystniejsza cenowo. Poza tym czasami kupuję u Pana nie tylko baterię, w związku z tym nie chcę mieć z Panem na pieńku.
-
W ramach gwarancji koszt wysylki podlega zwrotowi w obie strony - w przypadku zwrotu towaru koszt wysylki nie podlega zwrotowi.
Oba te przypadki nie maja nic wspolnego z fairness ile z prawem obowiazujacym na terenie polskim.
Do przelewu na konto prosze doliczyc czas na transfer (w soboty i niedziele banki nie pracuja)
Powod Pana gniewu tyczyl sie, o ile dobrze pamietam, kosztow wysylki... jezeli wiec chodzi o ewentualne 1-2 dni, to przepraszam w imieniu ksiegowej.
Co do produktu nalezy uwzglednic, ze sprzedajacy nie jest producentem. Wszelkie dane sa wiec przekazywane dalej. Z pewnoscia nie sprzedajemy aku li-Ion jako li-polymer co ma coraz czesciej miejsce np. na allegro. Polymer rozpoznac po ogniwie w aluminiowej saszetce, li-ion to stalowe ogniwo (Li-ion moze eksplodowac bez zebezpieczenia przed zwarciem, polymer przy zwarciu ogniw pecznieje).
Z doswiadczenia wynika, iz zamienniki to ca. 3/4 zywotnosci oryginalow. Ale trudno oczekiwac za 1/10 ceny cudow.
Uwzglednic nalezy stosunek ceny do jakosci. Aku za 5$ z Hong Kongu nie zawieraja cla (przy imporcie oficjalnie towar powinien zostac oclony - NON EU), podatku VAT i obowiazujacych praw gwarancynych, nie mowiac o wysokim koszcie wysylki. Zakupiony przez Pana aku Palm M550 kosztuje w naszym sklepie w tej chwili 27,53 PLN. Naprawde nie wiem czy musze sie wstydzic tego produktu jak i ceny, choc nie ukrywam, ze z aku zdarzaja sie czesciej problemy niz z innymi produktami ze wzgledu na elementy rozkladu chemicznego.
Jak juz wspomnialem wymiana ze zwrotem kosztow wysylki mozliwa - aku na pewno nie powinien sie grzac!
Pozdrawiam
-
Takze chcialem kupic akumulator o zwiekszonej pojemnosci ale na innej aukcji.
Poprosilem wiec grzecznie sprzedajacego o przeslanie fotek tych pleckow, chodzilo o model N560.
Gdy dostalem zdjecia to bardziej to przypominalo plecki do T830, rozmieszczenie zatrzaskow tez
jakos nie zgadzalo sie na oko. Ogolnie marne wykonanie to bylo wiec dlatego zrezygnowalem i kupilem
zwykla baterie, teraz zawsze nosze druga w kieszeni i jak trzeba to wymieniam :)
Niby proste rozwiazanie a sie sprawdza :) Polecam :)
-
Tak, tylko że przy wymianie baterii resetuje się zegar a GPS zaczyna od zimnego startu bo traci wszystkie koordynaty. Też tak użytkuję w obecnej chwili ale mnie to troche przeszkadza, chciałem mieć większą pojemność.
Panie Adamczyk vel koniu12: Skoro sie pan tak kurczowo trzymasz prawa to zmień pan sobie opis aukcji bo do n560 ta klapka z tą baterią nie pasują. A podawanie nieprawdziwych danych w ofecie handlowej jest niezgodne z prawem i regulaminem allegro. Natomiast w chwili obecnej jest przez pana wystawiona kolejna taka sama aukcja i czekasz pan na kolejnych leszczy do wyczesania.
A i jeszcze jedno.
Do przelewu na konto prosze doliczyc czas na transfer (w soboty i niedziele banki nie pracuja)
Czas na transfer wynosił nie więcej niż 1s bo przelew był robiony w dzień powszedni elektronicznie w ramach jednego banku (mBanku). Może i pana prawem jest trzymać cudzą kasę przez 14 dni ale moim prawem jest krytykować tego typu praktyki. I będę to robił nadal, gdzie żywnie mi się podoba, chwalił prawdziwych uczciwych sprzedawców z którymi się zawsze można dogadać i ganił tych którzy grają nie fair. Internet w tym jest doskonały i daje duże pole manewru. Niestety daje pole jednym i drugim :(
-
Drogi Panie WSzim,
w tej chwili tylko Pan mial powody do reklamacji czy zwrotu, co niekoniecznie musi potwierdzac regule !
Prosze sie nie martwic, sprawa zostala zgloszona producentowi. I prosze oszczedzic sobie ironiczne docinki.
Nie rozumiem bowiem na jakiej zasadzie mialbym czerpac z takiej sytuacji korzysci?!
Najwidoczniej kazdy powod jest dobry by zrewanzowac sie na sprzedajacym...
Pozdrawiam
Adam Adamczyk
P.S. Pieniadze byly przelewane z Inteligo, wiec przelew widoczny jest dopiero na drugi dzien roboczy.
Ganic moze Pan sie tylko za swoja nieuwage - sprzedajacy jak i kupujacy maja swoje prawa, a ustalanie wlasnych praw do niczego sensownego nie doprowadzi
-
Myśl pan sobie co chcesz. Ja tylko ostrzegłem użytkowników FS, że towar sprzedawany przez pana jest bublem. To pan rozpocząl dalszą polemikę. I pan w tej chwili złamał prawo podając moje dane osobowe na co nie wyraziłem zgody! Nie wiem czy czerpie pan korzyści , na pewno nie ma pan strat jak pana klienci. Wszelkie koszty niepowodzeń topi pan sobie w zawyżonej cenie przesyłki i na pewno nie cierpi na brak płynnosci finansowej przetrzymując pieniądze "nieudanych" transakcji na swoim koncie. Wszystko oczywiście zgodnie z prawem :E
Napisane: Kwiecień 19, 2008, 00:23:39
Przepraszam, racja przelew był z inteligo.
-
Teraz juz jestesmy na TY ? Z danymi ma Pan na mysli nick ?
Pomowienie publiczne i namiawianie do omijania oferty sprzedazy to nic ?
Sam Pan posiada regulamin i wytyczne na stronie o mnie, malo tego oferuje produkty na sprzedaz!
Licytujac oczekuje Pan od kupujacego dostosowania sie do podanych wytycznych wiec prosze
zaakcepotowac i moje. Ciekaw jestem czy odsylajac towar otrzymalbym zwrot kosztow wysylki...
Zakonczmy wiec prosze te zbedna i nikomu niepotrzebna polemike.
P.S. Tak nawiasem mowiac my placimy podatek VAT od kosztow wysylki (wiec nie jest zawyzony)!
A Pan (241 transakcji sprzedazy) placi jakiekolwiek ? Dajac gwarancje mam nadzieje, ze tak.
I na jakiej zasadzie podaje Pan 12 miesiecy gwarancji w swoich aukcjach, jezeli w Polsce sprzedajacy upowazniony jest do honorowania 24 miesiecy ? To tez wlasne reguly gry o ktorych Pan wspominal ?
-
Nie chodzi o nick, użył pan mojego nazwiska. Prosze więc o usunięcie go.
-
Watek poza klotnia w chwili obecnej nic nie wnosi juz do sprawy, natomiast udowadnianie racji kto komu co wyslal i kto sie mija z prawda prosze ustalcie miedzy soba na PW.