PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: antonib w Maj 04, 2008, 23:26:41
-
Wczoraj wlaczylem GPS w samolocie ... no i... po okolo minucie widzial trzymany przy szybie 3-4 satelity, po kolejnej minucie mial juz 8-10 satelitow, pokazywal polozenie, wysokosc i predkosc...tylko, ze z bardzo duzym bledem !!! np. podawal wysokosc 7500, a z monitora w samolocie wynikalo, ze lecimy powyzej 11000m, a w predkosci blad przekraczal ponad 1000km/h. Dla proby wlaczylem AM i o dziwo dane z N560 prawie pokrywaly sie z wskazaniami na monitorze w samolocie, a jak wlecielismy nad terytorium Polski to sledzenie bylo bardzo sprawne. Zastanawiam dlaczego na GPSlokalizatorze byly tak bledne wskazania. Zaluje, ze nie mialem ze soba Tom-Toma z Europa, ale juz wkrotce zrobie kolejny test.
Pozdrawiam
-
coz calkiem normane zachowanie :) ja lecialem z TomTomem - fajnie próbuje przyciagac do ulic ;)
powinni dorobic tryb samolotowy choc pewnie tego nie zrobia bo zgodnie z tym o co prosi zaloga powinnismy wylaczyc funkcje bezprzewodowe urządzenia. Wiem ze to tylko odbiornik ale nie robi to dla nich roznicy
-
Przed wlaczeniem zapytalem sie personelu pokladowego, a ten podobno uzgodnil wlaczenie z kapitanem...
Natomiast dziwi mnie fakt, ze fabryczny GPSlokalizator podaje takie bledne wyniki, a AM radzi sobie calkiem niezle.
Pozdrawiam
-
1) OT usunięty. Chcecie pogadać o zasadach używaniu odbniorników/nadajników w samolotach - zapraszam do Hyde Parku.
2) Faktycznie dziwne, że AM podaje inne dane niż GPSLokalizator. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to to, że w GPSLokalizatorze jest jakiś błąd - zupełnie nieistotny w warunkach lądowych, a powodujący błędy przy większych prędkościach/wysokościach.