Witam,
pisze tu po raz pierwszy i od razu problem, samego Loox-a mam od sierpnia 2006:)
W momencie uzywania ekranu dotykowego gwaltownie rosnie obciazenie CPU.
Jest to szczegolnie widoczne w grach wykorzystujacych kontrolki ekranowe (np. emulator Pocket Snes). Objawia sie znacznie
mniej plynna animacja w momencie dluzszego dotkniecia ekranu (niezaleznie od tego, czy zaznaczony element w danym momencie jest "aktywny"). Latwo zauwazyc to tez w PocketSand (po przelaczeniu do trybu VGA) oraz na wykresie obciazenia CPU w acbTaskMan (zuzycie CPU przez samo gwes.exe rosnie do ponad 30%).
Generalnie problem wydaje sie identyczny z opisanym tutaj:
h..p://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=290519
Efektem jest praktyczny brak mozliwosci uzywania kontrolek ekranowych przy bardziej wymagajacych grach.
Zastanawiam sie, czy problem lezy po stronie WM5, jakis sterownikow dostarczanych przez FS, czy tez to problem sprzetowy, oraz czy wystepuje na wszystkich Loox-ach, czy tylko na N560.
W zwiazku z tym mam pytanie, czy zauwazacie ten efekt takze u siebie? Szczesliwych posiadaczy N560 z nowym romem (AKU 3.5.2) takze prosilbym o sprawdzenie, czy zostalo to tam poprawione
Z gory dzieki.