PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: k_radek w Maj 06, 2008, 09:43:00
-
Witam wszystkich ,
Od jakiegoś czasu miałem problem z ciągłym wieszaniem się N560 i problem z synchronizowaniem poczty. Po kilku resetach zdecydowałem się na reset sprzętowy (przycisk wznowienia+calendar+reset) i ... sobie narobiłem :(.
Pojawiła się tapeta FS (we make sure ;) ) i na tym kończy się start sprzętu... wisi. Resetowałem i wyjmowałem baterię, czekałem ze dwie godziny w nadziei że zaskoczy, ale nic z tego. Nawet nowego ROM'u nie mogę wpompować bo nie widze pocket'a na kompie stacjonarnym.
Ma ktoś jakiś pomysł jak doprowadzić do tego by system wstał bez konieczności wysyłania sprzętu do serwisu?
Pozdrawiam
PS: ROM jest oryginalny i nigdy nie był zmieniany.. i to był pewnie błąd.
-
Witam
Nie wiem czy to Ci pomoże w N560, ale działa w podobnym przypadku z T830 (przetestowane). Poczytaj intrukcje może jest tam jak zrobić "New USB download mode", a tu masz link jak sobie radzić w takim przypadku (komputer nie widzi urządzenia) z FS T830:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=96619.msg651093#msg651093.
Może z N560 jest jakoś podobnie.
Pozdrawiam
-
To o czym piszesz to zapewne twardy restart sprzętu w tym modelu.
Kombinowałem różną "klawiszologię" i nic nie pomaga.
Dzięki za chęć pomocy.
Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł. Jestem gotów sprawdzić prawie wszystkie możliwości.
-
Witaj,
miałem kiedyś taki sam przypadek (też na orginalnym romie). Gdy masz ekran startowy "We make sure", spróbuj zrobić jeszcze raz HR. Mi się udało dopiero gdzieś za dziesiątym razem.
Pozdrawiam
-
Ja też tak miałem. Po kilku resetach pojawił się system, ale każde tapnięcie w ekran i zwis... Znowu kombinacje HR+SR i po którymś razie ruszyło. a swoja drogą, ciekawe skąd takie cuda...
-
spróbuj podczas tapnięcia przytrzymać rysik a nie odrywać go od razu.
-
Dzięki za pomoc.
próbowałem wszystkiego i niestety bez wizyty w serwisie nic nie wskóram.
Pozdrawiam
-
nie wiem co się u Ciebie stało ale jak kupiłem swojego pierwszego loxxa i zrobiłem hard-reset to potem klikałem rysikiem w ekran tysiąc razy i nic....prawie dziurę w ekranie wytłukłem..hihi.pojechałem z nim do Vobisu złożyć reklamację a Pan wziął przytrzymał rysik przez chwilkę i wszystko poszło dalej..wyszedłem na debila a we wszystkich innych pda z jakimi miałem do czynienia wystarczyło tapnąć chwilkę...