Witam,
Miałem identyczny problem,z innych wątków wyczytałem ,że jedyną możliwością jest serwis,który wymienił sprzęt na nowy.
Jednak zanim oddałem do serwisu , skontaktowałem się z serwisem FS i w odpowiedzi otrzymałem taką odpowiedź:
"jeśli jeszcze Pan nie próbował, prosze przywrócić sprzęt do ustawień fabrycznych i zaobserwować występowanie problemu (Jeśli już Pan to robił - prosze o informacje)
Poniżej przesyałm opis jak należy wykonać twardy reset, który przywraca do ustawień fabrycznych w Pocket Loox N/C series.
hard reset ( proszę zabezpieczyć ważne dane poprzez ich skopiowanie na komputer, hard reset przywraca do ustawień fabrycznych i kasuje dane ):
wcisnąć jednocześnie klawisz POWER i KALENDARZ , trzymać aż do końca procedury
wcisnąć rysikiem klawisz reset, trzymać 5 sekund
zwolnić przycisk reset
czekać na pojawienie się logo systemowego Fujitsu Siemens ( rysunek gór )
zwolnić przyciski POWER I KALENDARZ"
Przynajmniej u mnie podziałało i póki co nie mam problemu z tymi okienkami ,które doprowadzały mnie do szału
Pozdrawiam