n520 - problem z uruchomieniem po dłuższym uśpieniu

• 18 Odpowiedzi
  • 5076 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Grudzień 28, 2005, 20:21:46 »
Od niedawna posiadam loox'a n520 i mam z nim problem. Jeśli przełączę go w stan uśpienia i nie używam przez kilkanaście godzin jest problem z jego ponownym uruchomieniem. Pomaga dopiero soft reset (ale wtedy resetuje się zegarek - to jest normalne?). Może ktoś ma jakiś pomysł co jest nie tak... Może jeśli nie planuje go używać przez dłuższy czas powienem go wyłączać poprzez dłuższe przytrzymanie POWER?
Proszę o pomoc, to mój pierwszy palmtop i nie mam doświadczenia w tych sprawach ;)

*

Offline [POOH]Team_Player

• 1564
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 28, 2005, 22:02:33 »
co to znaczy 'wylaczyc przez dluzsze przytrzymanie power'?

*

Offline solex

• **
  • 190
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 29, 2005, 03:06:38 »
A ja zapytam jak go przelączasz w stan uśpienia?

Mojego N520 uruchamiam i wyłączam za pomoca przycisku na szczycie PDA. Startuje wtedy w sekunde, nawet krócej. Ładuję go także codziennie. Za punkciki kupilem Spb Pocket Plus i u mnie dluzsze przytrzymanie przycisku power robi soft reset zamiast wyłaczać podswietlanie (troche mi tego brakuje)
Zrób Hard reset i powinno byc ok.

« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 29, 2005, 09:13:10 »
Już spieszę wyjaśniać o co mi chodziło:
 - stan uśpienia -> stan w który przełącza się PDA po krótkim wcisnięciu przycisku POWER (ten nad wyświetlaczem). Ponowne wciśnięcie POWER włącza PDA i jest od razu gotowy do pracy.
 - 'wylaczyc przez dluzsze przytrzymanie power' -> jeśli dłużej przytrzymam przycisk POWER wygląda na to, że PDA się wyłącza (brak podtrzymywania pamięci) -> po ponownym włączeniu chwilke trwa zanim można na nim coś zrobic, wygląda to jak wstawanie po soft resecie

Spróbuje zrobić hard reset, może to pomoże...

*

Offline tetsuo

• *
  • 50
    • http://www.burgmania.net/
  • Sprzęt: HTC Wildfire
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 29, 2005, 09:38:35 »