mam już dość! - gwes.exe

  • 7 Odpowiedzi
  • 2284 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Piots

  • 28
  • Sprzęt: Loox N560 & HP iPAQ 214
mam już dość! - gwes.exe
« dnia: Styczeń 21, 2007, 16:19:44 »
Chyba z moim N560 jest coś nie tak.
Ciągle wyskakuje błąd gwes - pomaga oczywiście tylko hard reset.
Wszystko jest ok dopóki nic nie zainstaluje po zainstalowaniu programów (sbpocketplus - to ostanio, mobile gadu czy innych ) pojawia się ten błąd.
Jedyne co działa ok to automapa - ją mogę instalować bez problemu.
Ale chce używać pocketa nie tylko jako nawigacji:(

Rozwiązał ktoś podobny problem albo oddawał pocketa do naprawy z tego powodu.

To co jest na forum nic nie rozwiązuje, żadne sposoby oprócz hr nie pomagają. Nawet jak usunę zainstalowane programy to błąd jest dalej.

:(:(:(

*

Offline antonib

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560 N95 OMNIA... to juz historia Teraz IPHONE 3GS 16
mam już dość! - gwes.exe
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 21, 2007, 22:40:32 »
Jezeli masz zainstalowana Marchevke, napisz do nich, dostaniesz odwrotnym mailem mala latke i instrukcje gdzie ja wsadzic - u mnie pomoglo, a poza tym, przyczyna moze lezec, w tym, ze niektore programy dzialaja poprawnie tylko, jezeli sa zainstalowane w urzadzeniu, a nie na karcie /zwykle podczas instalacji pojawia sie taki komunikat/...pomysl o tym.
Pozdrowienia

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
mam już dość! - gwes.exe
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 21, 2007, 22:47:06 »
Start> Ustawienia> System> Raportowanie Bledow >Wylacz.
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

Offline VG

  • **
  • 184
mam już dość! - gwes.exe
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 22, 2007, 07:42:36 »
ja miałem problemy z gwes.exe i ustąpiły gdy zrobiłem to :

http://pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=58732

*

Offline Piots

  • 28
  • Sprzęt: Loox N560 & HP iPAQ 214
mam już dość! - gwes.exe
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 23, 2007, 09:19:55 »
PawelP7: Wyłączenie komunikacji błedów nie jest żadnym rozwiązaniem

antonib: Nie mam marchewki poszła "do kosza" już zaraz po otwarciu pudełka z pocketem ;)(mam duże zastrzeżenia do tego produktu)
Miałem na karcie spbpocketplus, ale potem juz tylko w pamięci a objaw ten sam.
VG:  Spróbuje z tą łatką.


Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak, że wszystko jest ok, ale nie zainstalowałem spb+.
On chyba jest przyczyną. Może nie chce działać z automapa ?
Nie wiem czy możliwe jest aby któryś z programów "gryzł się" z tematami utworzonymi w themegeneratorCCE? Bo o  tym też już w "desperacji" myślałem...

Pozdrawiam i dziękuje za rady!

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
mam już dość! - gwes.exe
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 23, 2007, 09:29:51 »
W n311 mialem to samo i wylaczenie powiadamiania o bledzie rozwiazalo problem.
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

Offline Piots

  • 28
  • Sprzęt: Loox N560 & HP iPAQ 214
mam już dość! - gwes.exe
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 23, 2007, 09:51:30 »
Cytat: "PawelP7"
W n311 mialem to samo i wylaczenie powiadamiania o bledzie rozwiazalo problem.


Rozwiązuje o tyle, że się nie pojawia komunikat.
Ale tym sposobem odcinamy się od informacji o ewentulanych innych błedach. To tylko odsunięcie problemu nie jego rozwiązanie.
Pozdrawiam

*

Offline piotr.sto

  • **
  • 103
  • Sprzęt: TT GO 720
mam już dość! - gwes.exe
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 26, 2007, 14:47:27 »
Miałem ten sam problem:

http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=47681

Od tamtego czasu dość długo miałem spokój, ale po wgraniu TT6 błąd znowu zaczął wyskakiwać. Próbowałem HR, wyjmowania baterii i nic nie pomagało - co jakiś czas błąd się pojawiał i ciągle wyskakiwał. Wyłączyłem raporty o błędach i jest spokój.
Pomimo tego błędu nie zaobserwowałem jego wpływu na działanie urządzenia. Z opinii innych użytkowników wynika, że ten typ tak ma i już!  ;)