PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: adi6666 w Sierpień 07, 2006, 15:49:29
-
:cry: na ekranie mojego 2 misięcznego n520 pokazuje sie ostatnio taka ramka :terrified: : w tytule: USB-HOST i napis: OverCurrent - Plug out USB Device. Co to oznacza? Powiem tylko, ze nic nowego nie instalowałem jak kupiłem go z AutoMapą, jedynie co to pobierałem punkty z www.mobile.net. Proszę o pomoc. W Vobisie gdzie Go kupiłem nie mogą mi pomóc. Dzięki. Adi
-
idź na forum Fujitsu-Siemens, tam już było takich przypadków wiele
właśnie coś ostatnio czytałem
niestety N-ki są mocno niedopracowane, przy czym to akurat nie dotyka chyba N560 tylko niższe modele
-
Czy wcześniej to urządzenie na USB działało?
OverCurrent - Plug out USB Device oznacza, że pobór proądu przez urządzenie jest za duży (max 100mA dla 560 jeśli dobrze pamiętam)
-
vikelf czytaj co się pisze i nie mądrz się - adiiii nic nie podłącza pod USB
"I get an anoing error message all the time on my N520:
Message title: USB-HOST
Message text: OverCurrent - Plug out USB device.
By "all the time" i mean that it normally takes less than a minute before the message re-appears after i close it.
Anyone elso who experience this? Any correction tips? Faulty hardware or faulty software?
The N520 is brand new, no USB device is connected, and the only additional software I have installed is the bundled Navigon 5 GPS navigation system"
Posted: Mon Jan 23, 2006 12:34 Post subject: Update on my USB-host problem
--------------------------------------------------------------------------------
I contacted customer support, and was told to return the device.
Got a new one on friday which I am very satisfied with.
Regards,
Kristian
-
ale jesli chodzi o konkrety to tu i wcześniej jakoś nie wiadomo co zrobić... czy to sprawa dla serwisu czy coś z podłączeniem...
-
jeśli chodzi o konkrety to masz jak wół, że gość się skontaktował z infolinią i kazali mu ten złom odesłać do serwisu, po czym dostał nowe cudo, uczysz się ruskiego czy co :))))
na to nic sam nie poradzisz raczej
-
po prostu się przygarbiłem :( , i nie wierzyłem że to sie mogło teraz i tak szybko stać. :wkurzony: :kill:
OK Serwis - polecają Ram Serwis czy więc bezposrednio zawieść czy może ktoś to załatwiał przez kuriera? :mysli: I jak to zrobić? Dzięki za pomoc :(
-
witam wszystkich na forum....
mialem podobny problem jak tu opisany... na infolinii poradzili mi abym wykonal HR... zrobilem ale po kilku godzinach podobnie... to wkoncu oddalem do CSS... dzis jade odebrac looxa ale nic nie wymieniali... przetestowali go i podobno dziala... poradzili wymienic kabel do synchronizacji... ciekawe czy jesli kabel jest wadliwy gwarancja to obejmuje?