LOOX N520 POMOCY

  • 2 Odpowiedzi
  • 768 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

LOOX N520 POMOCY
« dnia: Październik 13, 2007, 22:50:57 »
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum. mam problem z pocketem loox n520, mianowicie chciałem zrobić hard reset, w opisie na stronie producenta znalazłem, że trzeba przytrzymać włącznik i klawisz kalendarza i wcisnąć reset. Po tej operacji pocket się uruchomił  ale na wyświetlaczu jest tylko tapeta powitalna i tak wisi. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale proszę bardzo o POMOC

Odp: LOOX N520 POMOCY
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 14, 2007, 11:17:44 »
Wyjmij bateria na kilka minut, a potem powtorz hard reset. Ja tak mialam w moim FS c550 i pomoglo.

Odp: LOOX N520 POMOCY
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 14, 2007, 13:52:46 »
Niestety nic nie pomogło. Ściągnąłem ze strony producenta windowsa w wersji 5.0 z instrukcja jak go wgrac jednak nie mam połączenia z komputerem przez active sync. Czy istnieje może jakaś kombinacja klawiszy,aby komputer zobaczył urządzenie?