PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: Pawelroczek w Kwiecień 07, 2006, 10:20:56

Tytuł: Loox N520 - czyby padl GPS
Wiadomość wysłana przez: Pawelroczek w Kwiecień 07, 2006, 10:20:56
Po problemie zwiazanym z niewlaczaniem sie pda
pojawil sie u mnie kolejny problem - nie dziala GPS. GPS locator nic nie lapie - a stalem chyba z 15 minut na otwartym terenie

pare dni temu lapal sygnal po 1-2 minutach, teraz nawet nie wyswietla sie pasek z satelitami

czy hardreset pomoze??

bo na infolinii serwisant radosnie zaproponowal mi zebym zsynchronizowal z PC "to sie wyrowna"??!!??

pozdrawiam
Tytuł: Loox N520 - czyby padl GPS
Wiadomość wysłana przez: krutoj w Kwiecień 07, 2006, 19:41:43
jak cos instalowales i wywalales, to pewnie cos masz skopane w systemie. zrob HR (i tak nie masz nic do stracenia - pod wzgledem GPS) i jak GPS dalej nie bedzie dzialal, to zostaje juz tylko wyslanie do serwisu na naprawe gwarancyjna.

tych "niby serwisantow" z infolinii FSC zapomnij - jak dla mnie to straszne matoly i zielonego pojecia nie maja o sprzecie - nawet nie chcialo im sie manual-i do pocketow porzadnie przyswoic  :evil:
Tytuł: Loox N520 - czyby padl GPS
Wiadomość wysłana przez: FNW w Kwiecień 07, 2006, 21:59:32
Co innego czytać manuale - a co innego się interesować i używac ...
Tytuł: Loox N520 - czyby padl GPS
Wiadomość wysłana przez: krutoj w Kwiecień 08, 2006, 12:00:50
Cytat: "FNW"
Co innego czytać manuale - a co innego się interesować i używac ...

dlatego celowo napisalem "przyswoic" czyli przynajmniej "zrozumiec i zapamietac", a nie tylko "przeczytac i zapomniec"  :wink:
Tytuł: Loox N520 - czyby padl GPS
Wiadomość wysłana przez: Pawelroczek w Kwiecień 08, 2006, 15:08:32
Cytat: "krutoj"
jak cos instalowales i wywalales, to pewnie cos masz skopane w systemie. zrob HR (i tak nie masz nic do stracenia - pod wzgledem GPS) i jak GPS dalej nie bedzie dzialal, to zostaje juz tylko wyslanie do serwisu na naprawe gwarancyjna.  :evil:


HR pomogl.... teraz wszystko dziala jak nalezy

Pozdrawiam