Loox 410 i połączenie z PC za pomocą bluetootha

• 14 Odpowiedzi
  • 2216 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Styczeń 05, 2006, 20:10:29 »
Jestem początkującym użytkownikiem looxa 410 i zakupiłem adapter BTA-3100. Chciałbym korzystając z bluetootha serfować po internecie z pda.
Czy ktoś może mi wytłumaczyć, jak to wszystko poustawiać?

Nawiązuje połączenie z PC - na BlueSoleil migają mi strzałki oznaczające połączenie, ale ActivSync nie pokazuje mi połączenia. Potrafię przejrzeć zawartość pda z PC, ale nie potrafię np. skopiować niczego z PC na pda.

Proszę o pomoc.

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl

« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 06, 2006, 08:50:08 »
Dziekuje za link, nad ktorym stracilem wczoraj cale popoludnie i nic nie pomoglo. Uzyskalem jedno - trwale zerwanie polaczenia z netem w domu..;((

Czy mozesz mi udzielic bardziej szczegolowej wskazowki?Wybacz, ale jestem naprawde laikiem w tych sprawach.

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 07, 2006, 09:42:29 »
Nistety nic wiecej nie wymysle, bo wszystko jest tam opisane. Moze gdybys podal dokladne "objawy" braku polaczenia, co probowales zrobic i jakie byly tego efekty to ktos by cos wymyslil, a tak to nikt nie jest tutaj jasnowidzem...

« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 08, 2006, 08:39:55 »
Objawy sa nastepujace: uruchamiam BlueSoleil, ktory wyrywa mi Looxa. Nastepnie nawiaqzuje polaczenie z PC poprzez ActivSynca w PDA. W "Active Connections" w Looxie pojawia mi sie na zielono w outgoing i incoming polaczenie aktywne z kompem. W BlueSoleil migaja mi strzalki na lini polaczenia PC-Loox,ale...
Dalej nie moge wejsc do netu z Looxa poprzez PDA, dalej ActivSync nie moze sie zsynchronizowac z PC za pomoca bt, dalej nie moge przeniesc plikow z PC na pda. Ale moge za to na PC przejrzec dokumenty na pda...;-)