Wasze doswiadczenia z serwisem Fujitsu ?

  • 7 Odpowiedzi
  • 3013 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

kichu1979

Wasze doswiadczenia z serwisem Fujitsu ?
« dnia: Październik 11, 2006, 01:25:44 »
Wlasnie spotkala mnie niemila niespodzianka. Podlaczylem palma do kompa (N560), zapuscilem kopiowanie wiekszej ilosci plikow i poszedlem sobie zrobic kawe. Po powrocie w palmie ekran swiecil sie na bialo, nie reagowal
na zadne przyciski. Odlaczylem od kompa, wyjalem baterie i nadal nic.

Zero reakcji na probe wlaczania... myslalem ze to bateria, ale ladowanie tez mu nie pomoglo.

W zwiazku z tym jedzie na serwis i tu pytanie do tych, ktorzy mieli okazje przjemnosc lub nie z niego korzystac. Jak to w praktyce wygladalo ?

I jak sie skonczyly przygody. Naprawa czy wymiana na nowy ?

Mialem go od tygodnia, heh...

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Wasze doswiadczenia z serwisem Fujitsu ?
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 11, 2006, 09:06:56 »
Zrób jeszcze Hard Reset, czy jak to się tam nazywa w WM 5.0...

A gdzie kopiowałeś te pliki? Na kartę, czy bezpośrednio do pamięci PDA?

Jeśli na kartę, to zdecydowanie polecam używanie czytników kart!
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline wpmike

  • *****
  • 1169
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Xperia Z
Re: Wasze doswiadczenia z serwisem Fujitsu ?
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 11, 2006, 12:59:55 »
Cytat: "kichu1979"
Mialem go od tygodnia, heh...


Ja swojego Looxa też musiałem po tygodniu oddać, bo wysypała się irda. Doświadczenia z serwisem... 'No comment' będzie całym komentarzem w tej sprawie...

Re: Wasze doswiadczenia z serwisem Fujitsu ?
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 12, 2006, 11:04:52 »
Cytat: "kichu1979"
W zwiazku z tym jedzie na serwis i tu pytanie do tych, ktorzy mieli okazje przjemnosc lub nie z niego korzystac. Jak to w praktyce wygladalo ?
Szybciutko i sprawnie na Jagiellońskiej. Wymiana płyty głownej - brak ładowania z ładowarki sieciowej. Zawiozłem w piątek, we środę po południu już odebrałem. Działa. Serwis może trochę zakręcony (w poniedziałek rano najpierw powiedzieli, że części już dostali i wymieniają, a po południu, że dopiero zamówili i zwykle parę dni trzeba czekać  :worried: ) ale szybki i dokładny.

*

Offline wpmike

  • *****
  • 1169
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Xperia Z
Re: Wasze doswiadczenia z serwisem Fujitsu ?
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 12, 2006, 22:58:04 »
Cytat: "fergus"
Cytat: "kichu1979"
W zwiazku z tym jedzie na serwis i tu pytanie do tych, ktorzy mieli okazje przjemnosc lub nie z niego korzystac. Jak to w praktyce wygladalo ?
Szybciutko i sprawnie na Jagiellońskiej. Wymiana płyty głownej - brak ładowania z ładowarki sieciowej. Zawiozłem w piątek, we środę po południu już odebrałem. Działa. Serwis może trochę zakręcony (w poniedziałek rano najpierw powiedzieli, że części już dostali i wymieniają, a po południu, że dopiero zamówili i zwykle parę dni trzeba czekać  :worried: ) ale szybki i dokładny.


No to moje doświadczenia są kompletnie odmienne. Nie będę opowiadał, bo nie chcę się wk@#%^$%wić na noc ;)

Ch*j,nie serwis!!
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 23, 2006, 20:18:21 »
Jak w tytule!A wsparcie produktow-ch*joza totalna!!Przynajmniej w Polsce..

Wasze doswiadczenia z serwisem Fujitsu ?
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 24, 2006, 05:56:17 »
Witam
Serwis jest do bani. Ze względu iż zakupiłem palma u znajomego w sklepie podją się on wysyłki urządzenia do serwisu. W opisie usterki podałem słaby sygnał oraz niewykrywanie satelit. Po trzech dniach urządzenie wróciło, serwis zaktualizował system, oczywiście usterka nie naprawiona... Drugie podejście, urządzenie wraca po trzech tygodniach, dalej kicha. Osobiście kontaktuję się z serwisem, prubóją wmówić mi, że tak ma być i do poprawnej pracy palma potrzebna jest zewnętrzna antena, w konia mnie jednak nie zrobili gdyż posiadam drugie identyczne urządzenie, po drobnej wymianie zdań, zgadzają się na przyjęcie do serwisu. Palm wraca po miesiącu, wymieniona płyta główna... Teraz działa bez zarzutu.

*

Offline antonib

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560 N95 OMNIA... to juz historia Teraz IPHONE 3GS 16
Wasze doswiadczenia z serwisem Fujitsu ?
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 26, 2006, 00:41:24 »
MIALEM PROBLEMY Z BLOKADA BEZPIECZENSTWA /pisalem o tym na forum/ I ZWROCILEM SIE MAILEM DO SERWISU, ODPOWIEDZ MAILEM NASTEPNEGO DNIA I TELEFON OD KONSULTANTA Z CHECIA POMOCY, SAM DZWONIL DO SERWISU LOKALNEGO, ZEBY ICH UPRZEDZIC, ZE PRZYNIOSE ...itd NA SZCZESCIE OKAZALO SIE, ZE TO NIE USTERKA FS TYLKO PROBLEM MARCHEVKI I TU TEZ BLYSKAWICZA ODPOWIEDZ  I POMOC W SKUTECZNYM ROZWIAZANIU.
WIEC MOJA OPINIA POZYTYWNA ZAROWNO O SERWISIE FS, JAK I O MARCHEVCE.