fujitsu-siemens n560 wm5 kilka problemow

• 7 Odpowiedzi
  • 1176 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ferbi

• 21
fujitsu-siemens n560 wm5 kilka problemow
« dnia: Kwiecień 29, 2008, 19:34:28 »
W temacie pda jestem raczej zielony i mam kilka problemów/pytań:
1 Czy hard reset skasuje także wm5 z mojego pda? czy system zostanie?
2 Istnieje jakiś darmowy antywirus dla pda? (złapałem już jakąś gadzine która co pewien czas wywala okienka)
3 Podłączyłem do swojego pda klawiaturę (zwykła klawa od kompa z usb) i nie wiem jak z niej wpisywać polskie znaki  ręcznie na pda mogę je wstukać ale jest to dość upierdliwe można jakoś ustawić tak żeby było tak jak na pc (prawy alt + litera) ?

*

Offline ..k..l..m..n..

• 2602
  • Sprzęt: LG Swift 3D, HTC Leo, Eten M700
Odp: fujitsu-siemens n560 wm5 kilka problemow
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 29, 2008, 19:47:03 »
Ad 1. Nie, hard reset nie usunie systemu operacyjnego. Przywróci tylko urządzenie do stanu "jak po wyjęciu z pudełka"
Ad 2. Nie byłbym taki pewien że to od razu jakiś wirus. Na dzień dzisiejszy chyba nie ma darmowego antywirusa. Nie ma jednak większego sensu czegoś takiego instalować. Rób regularnie backupy systemu i PIM i to załatwi sprawę. Te wyskakujące okienka - może jakiś opis?
LG Swift 3D: Froyo
HTC Leo: EnergyROM 28244 Sense 2.5 Cookie 2.0
Eten M700: _TB_TB_ WM6.1

*

Offline ferbi

• 21
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 29, 2008, 20:00:22 »
komunikat to:
łączenie z my conection
używanie: hayes compatibile on com1
wybieranie:7897

komunikat pojawia sie przy kazdym resecie programowym i podczas normalnego dzialania jest to bardzo denerwujace gdy mam uruchomiona automape

gdy zamkne komunikat pojawia sie nastepny ktory mowi o tym ze niemozna bylo polaczyc

-------
moze wiesz jak wykonac sprzetowy reset na Fujitsu-siemens n560?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 29, 2008, 20:02:31 wysłana przez ferbi »

*

Offline ..k..l..m..n..

• 2602
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 29, 2008, 20:08:32 »