PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: FNW w Październik 28, 2007, 18:06:53
-
Szukałem na stronie FSC ostatniego flesza ale nie mogę znaleźć :( Może ktoś jest w stanie umieścić linka i pobieżnie opisać sposób fleszowania urządzenia. Do tej pory miałem do czynienia z fleszowaniem podzespołów komputerowych jedynie.
-
NIE TEN DZIAŁ WEJDZ DO FUJITSU SIEMENS Z MODULEM GSM
-
witam zrobilem to wczoraj operacja sie udala pacjet przezyl
siagamy softa z http://support.fujitsu-siemens.com/download/ShowDescription.asp?SoftwareGUID=056FC2DD-4BFC-4138-BCCA-81BE49F5F36B (http://support.fujitsu-siemens.com/download/ShowDescription.asp?SoftwareGUID=056FC2DD-4BFC-4138-BCCA-81BE49F5F36B)
wsadzamy w stacje dokujaca z podlaczoną ladowarka! bez ladowarki wali errora
postepujemy zgodnie z instrukcja .
za pierwszym razem u mnie nie poszlo ,activ sync sie rozlaczyl chyba ...musialem zrobic hard reset ,ale pozniej juz bezproblemowo .
jak to w takich sprzetach bywa podczas zmiany softu dobrze by bylo zeby komp nie zawisl lub nie wylaczyli pradu bo moze byc problem z powrotem z zaswiatow
-
ściągnąłem ten flesh, ale w pewnym momencie zatrzymuje się instalacja jak w załączniku. Twardy reset zrobiłem już kilka razy i nic.
Sprzęt: T830, flessh 1.09, Active sync 4,5 (najnowszy), system na PC winXP umieszczony w stacji dokującej z podłaczoną ładowarka
i oczywiście USB. Poradźcie coś.
-
wymieniłem active sync 4,5 z wersji polskiej na wersję angielską, niestety dalej klapa. Wymieniłem na ten z płytki (wersja 4,2), też nic.
Czy nikt nie może pomóc?
-
wymieniłem active sync 4,5 z wersji polskiej na wersję angielską, niestety dalej klapa. Wymieniłem na ten z płytki (wersja 4,2), też nic.
Czy nikt nie może pomóc?
Mam ten sam problem co ty. Już ze sto razy wgrywałem flasza i zatrzymuję się w tym samym punkcie. Czy udało sie tobie rozwiązać ten problem? Sprzet kupiłem nowy z makro 45 dni temu. pomyślałem, ze fabrycznie mam wgrany flasz wersja 1,07 i stąd ten problem. W sumie komórka wyświetla sprzeczne informacje. Po nowym roku zamierzam oddać ja do serwisu...
-
niestety od razu odpowiem, klops. Zaktualizowałem system bo coś tam pokazywał niekompatybilność systemu.
W ciemno już mogę robić HR.
Zdecydowałem, że jak w styczniu będę w Warszawie przez dwa miesiące to wtedy osobiście oddam do serwisu.
U mnie jest dziwna sprawa bo przy wgrywaniu pokazuje się wersja 1.09 a na wyświetlaczu T830 1.07.
Ale to nie ma dla mnie już znaczenia. Spasowałem.
Ilości wejść na temat jest spora i nikt nie potrafi nam pomócTrochę, dziwna sprawa. Mamy pecha.
-
mogę podać finał sprawy. Oddałem do naprawy do sprzedawcy 17.12.07. Naprawiony otrzymałem 21.12.07. Szybko.
Opis naprawy: wymiana elektroniki i głośnika. Wgrany najnowszy soft. Z tego co zauważyłem system szybciej chodzi.
Niestety klops z marchewką. Inna płyta i program wymaga kupę zabiegów aby ponownie zaresjestrować.
Dla mnie to jest chore. Nalepiej mają piraci, olewają takie firmy.
Zobaczymy jeszcze jak będzie się sprawował telefon.