PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: pgb w Kwiecień 03, 2007, 20:53:34
-
hej,
Z niewiadomo jakiego powodu raz na jakis czas, samoczynnie, wylacza mi sie dzwiek.
Problem jest bardziej skomplikowany niz wyglada poniewaz nie da sie go po prostu "wlaczyc";
pomaga tylko "Factory Defaults" czyli przywrocenie domyslnych/poczatkowych ustawien (clear boot).
Zrobilem dwa backupy ustawien Korzystajac z "FSC Backup" ktore zapisalem na karcie SD.
Pierwszy jest z przed tygodnia, z wiekszoscia ustawien, programow, kontaktow. . . etc,
drogi jest z wczoraj, ze wszystkimi programami, kontaktami, ustawieniami lecz niestety bez dzwieku.
Dzieki backupom uratowalem sytuacje. . .
W jaki sposob moge wysledzic co jest przyczyna utraty dzwieku, czy WM5 ma jakis logger/debuger?
No i czy da sie jakos temu zapobiedz?
FS Loox T830
OS Flash Update P22452-P919-V812
WM5 1. 12_0409 1220_0J
-
Przyczyna jest zapewne jakis uzywany przez Ciebie program.
-
Problem nie pojawia sie odrazu po zainstalowaniu programu, czy uzywaniu go po raz pierwszy czy drugi. . 10, pojawia sie dopiero po tygodniu czasami dwoch. Dosc trudno jest mi wysledzic i wskazac ktory z obecnie uzywanych programow moze powodowac takie zachowanie.
Prawdopodobnie jest to skype lub/i tomtom. . .
Niestety po odinstalowaniu zupelnie *wszystkich* programow i wielokrotnych restartach problem zostaje.
Pomaga tylko przywrocenie ustawien poczatkowych (reset factory defaults/ clear flash).
Czy ktos wie co dokladnie zmienia skype czy tomtom podczas instalacji?
w jakis sposob moge dowiedziec sie jake ustawienia rejestru zmieniaja te programy?
Czy w WM5 da sie stwierdzic jaki software blokuje dostep do urzadzenia dzwieku?
BTW:
Rozmowa z FS help line (UK) (pomoc techniczna dla biznesu) nie dala oczekiwanego rezultatu, panowe z call centre twierdza ze jest to "software issue" i jedyny sposob na wybrniecie z problemu jest reset factory defaults!!!
Pomoc/support skype czy tomtom wyglada podobnie. . .
Do pomocy WM5 jeszcze nie dzwonilem ale zamierzam o ile taka istnieje. . .
Jak zwykle wszystkie firmy obwarowaly sie licencjami ktore mowia ze "to moze dzialac ale nie musi i nie bierzemy zadnej odpowiedzialnosci jesli nie bedzie"!!!
Czy warto bylo wydac 500 funtow na cos co dziala, tylko tak nie do konca(?) hmm. . .
zaraz ktos powie ze przeciez skype jest "darmowy". . .
Ciekawe czy tylko ja zawsze czuje sie oszukany po nabyciu nowego urzadzenia. . .
a moze tylko ja jestem na tyle wymagajacy. . .
pawciobiel
-
sprawdź czy nie pomoże podmianka BtCoreIf.dll