temat ma sie srednio do tego co opisales. sam walczylem z serwisem unicom 2 razy wysylajac x500+ z wadliwym ekranem i nie zniechecilem sie do marki a do importera...
tak na marginesie unicom nie sprzedaje tylko etenow ... wiec co? za kilka dni napiszesz temat "ostrzegam przed kupnem i-mate"? bo tez gwarancje sie w unicomie realizuje...
niestety tak. kupując nie na bazarze kupuję (i płacę) za gwarancyjny spokój. Jeśli firma zachowuje się jak firma krzak, jeśli ten krzak jest tolerowany przez producenta to będę ostrzegał przed taką marką.
Nie kupiłem sprzętu z pierwszej lepszej łapanki a moje problemy związane są z głównym jeśli nie jedynym serwisem w Polsce. Znakiem tego każdy potencjalny problem bedzie miał być rozwiązany właśnie w jednej z tych firm...........
Jeśli porducent w osobie pana z serwisu skanuje urządznie to gdzieś w systemie widać ze błądzi po świecie a nie jest u klienta.
Jeśli nie umieją (lub z różnych względów nie chcą) naprawiać.........powinni od ręki wymieniać - jak to robi część firm.
nie polecam etenów nie dlatego że są nieładne, niewypasione czy nawet nieawaryjne.
Nie polecam bo w przypadku kłopotów możecie mieć drogę przez mękę, Wy bedziecie dzwonić ze starego sażema
a wasz eten bedzie jeździł po europie.
A gdy zadzwonicie do unicomu czy mip .................nikt telefonu nie odbierze bądz powie że nic nie wie.
ps. i-mate nigdy nie maiłem, może imate obsługuje inny pracownik, kompetentny, co nie oleje sprawy.
Może też być tak że problemy związane są ze sprzedażą firmy eten i bajzlem organizacyjnym.
Dlatego nie polecam !