PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Emulacja => Wątek zaczęty przez: marx w Marzec 06, 2010, 14:07:44

Tytuł: wymagania
Wiadomość wysłana przez: marx w Marzec 06, 2010, 14:07:44
Patrze i patrze i nie moge znalezc, moglby ktos napisac jakie sa wymagania dla np emulatora Playstation? Czy Marvel 600MHz podola? Czy ekran VGA da rade? czy obowiazkowy jest akcelerator?
Tytuł: Odp: wymagania
Wiadomość wysłana przez: Mati20041 w Marzec 06, 2010, 20:24:10
http://www.fpsece.net/forum2/viewtopic.php?f=9&t=101&sid=b92987f66b65c50e512ebf4f50108ba7&start=0 (http://www.fpsece.net/forum2/viewtopic.php?f=9&t=101&sid=b92987f66b65c50e512ebf4f50108ba7&start=0)
Tytuł: Odp: wymagania
Wiadomość wysłana przez: marx w Marzec 06, 2010, 21:49:12
tam pisze tylko o procesorze, ale nic nie ma na temat tego czy VGA spowalnia prace emulatora
Tytuł: Odp: wymagania
Wiadomość wysłana przez: Kuboslaw w Marzec 07, 2010, 16:34:13
Pewnie tak, w końcu to jak 4xqvag :ok:
Tytuł: Odp: wymagania
Wiadomość wysłana przez: Mati20041 w Marzec 07, 2010, 18:57:44
Raczej 2xqvga(320x240)=vga(640x480)
Tytuł: Odp: wymagania
Wiadomość wysłana przez: marx w Marzec 07, 2010, 19:00:07
ale co wy tu jakies mnozenie uprawiacie, ja bym chcial konkrety, konkrety a nie teoretyzowanie. Innymi slowy czy XDA Zest nada sie do tego zadania, czy raczej nie bardzo? Bo na razie wiem, ze Diamond sie nei nadaje, a Omnia sie nadaje. Ale Zest to takie cos posrodku...
Tytuł: Odp: wymagania
Wiadomość wysłana przez: Progressive w Marzec 07, 2010, 20:04:03
Raczej 2xqvga(320x240)=vga(640x480)
Każdy wymiar jest dwukrotnie większy, więc ilość pikseli na ekranie jest większa czterokrotnie, zresztą literka 'q' mówi sama za siebie. ;)
Tytuł: Odp: wymagania
Wiadomość wysłana przez: Kuboslaw w Marzec 07, 2010, 20:06:20
No to jak masz więcej pixeli to więcej zżera ci procka i ramu :idea: Omnia ma WQVGA i dobry procek dlatego gierki ładnie śmigają :ok:
Tytuł: Odp: wymagania
Wiadomość wysłana przez: marx w Marzec 07, 2010, 21:56:27
nie do konca przekonuje mnie takie tlumaczenie
jesli gra nie wykorzystuje VGA, to nie powinno byc tak wielkiej roznicy - w koncu nie widac wiecej szczegolow.
"Obsluzenie" dodatkowych pikseli nie wymaga zadnej dodatkowej mocy obliczeniowej, po prostu to samo wyswietla sie w czterech sasiednich pikselach, a nie w jednym.
Tytuł: Odp: wymagania
Wiadomość wysłana przez: pioterek2666 w Marzec 08, 2010, 13:23:31
Ten Xda Zest powinien nieźle sobie radzić z wymagającymi grami. Stawiam że GT1 będzie śmigać b.dobrze (25-30 FPS) no ale to tylko przypuszczenia- najlepszym wyjściem to zainstalować i samemu sprawdzić i oczywiście podzielić się wynikami z innymi.
Tytuł: Odp: wymagania
Wiadomość wysłana przez: marx w Marzec 08, 2010, 16:38:42
to jeszcze troche potrwa bo palmopjeszcze do mnie nie dojechal
a cos takiego jak Finla Fantasy pojdzie? zawsze mialem ochote to przetestowac.
Tytuł: Odp: wymagania
Wiadomość wysłana przez: Kuboslaw w Marzec 08, 2010, 18:58:56
Na pewno pójdzie. Spokojna głowa  B)