Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa

  • 12 Odpowiedzi
  • 2168 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa
« dnia: Luty 06, 2009, 15:11:03 »
Mam problem, ściągnołem program do emulowania z konsoli PlayStation zainstalowałem tego FPSece, wgrałem biosa do odpowiedniego folderu, obraz gry (GTA2) no i odpalam, włącza się gra, początkowe intro, wyświetla się ten virtualny pad i jest wszystko ok, ale na padzie działa tylko przycisk do włączania/wyłączania wyświetlania ilości fps i obracania ekranu.
Nic innego nie działa, po początkowym filmiku wyświetla się napis żeby wcisnąć start, naciskam i nic. Znalazłem też funkcję żeby przyciski np. start był w lewym dolnym rogu ekranu lub gdzie indziej, ustawiłem, ale to też nie działa. Jakby coś z emulatorem ;/
Co to może być? może jakiś link emulatora z ps działającego?

*

nothin

Odp: Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 06, 2009, 15:12:29 »
a moze napisz, na czym to odpalasz...jeśli masz niestandardową rozdzielczość, to się nie dziw.
i czekaj na 0.10.

*

Offline Czesiorazdwatrzy

  • ***
  • 465
  • Płeć: Mężczyzna
  • Welcome to Hakurei Reitaisai Festival!
    • J-games.pl  - Forum japońskich gier, jrpg
  • Sprzęt: XDA 2i; i780; Desire Z
Odp: Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 06, 2009, 15:19:41 »
Niektóre klawisze mu działają, więc to może nie być wina rozdzielczości. Ściagnij inną wersję np. 92 i tam zobacz.
A 0.10 to kicha bo jak się obróci ekran to nie da się go potem przywrócić no i nie da się wrócić do windowsa :P No ale to dopiero alpha.

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 06, 2009, 15:35:50 »
a ja proponuję sprawdzić jeszcze na innej grze
może ta akurat w tym miejscu zawisa i dlatego nie reaguje na pada?

Odp: Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 06, 2009, 16:28:40 »
Gra raczej 100% sprawna, Zaraz po załadowaniu gry załącza się początkowe intro które powinno się dać ominąć klawiszem X, stary lub którymś a tam sie nie da, na nic nie reaguje, i właśnie też mam tą wersję że jak się ekran obróci na landscape to się wrócić nie da, jedynie restart pomaga bo do ekranu dzisiaj też nie wróci za nic.
Zaraz poszukam i wypróbuje inne wersję.

PS Wersja to 0.09.5
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2009, 16:37:02 wysłana przez Mafioz »

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 06, 2009, 16:40:36 »
wiesz, to że się załącza intro to akurat jeszcze o niczym nie przesądza
a w 0.095 można powrócić z landscape, klawiszem menu

Odp: Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 06, 2009, 17:04:10 »
To było chyba coś z emulatorem, ściągnołem tą samą wersję z innego źródła i działa.
Niestety gta2 strasznie się przycina podczas normalnej gry około 13/15fps co uniemożliwia rozgrywkę, można jakoś to przyśpieszyć?
Kolejna sprawa to że nie umie tego wyłączyć, kiedy już włącze grę to nie wiem co mam po naciskać żeby móc wyłączyć grę i program.

Edit:
Mam jeszcze jedno pytanie, da się jakoś odpalić gry w wersji PAL przez ten emulator? ponoć nie chcą się uruchamiać, jest jakiś sposób?
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2009, 17:16:50 wysłana przez Mafioz »

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 06, 2009, 17:19:41 »
zmapuj sobie jakiś przycisk sprzętowy jako Menu, naciskasz i tam wszystko jest, obracanie, opcje (tam quit) itp

Odp: Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 06, 2009, 18:26:06 »
A powiesz jak to zrobić?
Jak z mapować te klawisze systemowe pod to całe menu?
AE Button plus hmm... nie wiem, chyba nie umie się nim obsługiwać, jak coś zrobię to przycisk np. od ściszania całkowicie przestaje działać i w systemie i w emulatorze wciąż jakby go nie wykrywa.
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2009, 18:31:40 wysłana przez Mafioz »

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 06, 2009, 18:52:12 »
nie nie nie, chodzi o mapowanie w samym emulatorze
zanim uruchomisz grę masz na dole pasek z menu
wchodzisz w Options -> Joypad ->Assign buttons
wybierasz przycisk menu, naciskasz wybrany przycisk, OK i gotowe

teraz jak uruchomisz grę i wejdziesz w tryb pełnoekranowy wystarczy nacisnąć ten przycisk i pokazuje się na całym ekranie pad, a z niego możesz sobie już wybrać Options gdzie znajduje się Quit

Odp: Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 06, 2009, 20:35:38 »
No tak, próbowałem tak, tylko że po kliknięciu w to "menu" w opcjach wyskakuje komunikat żeby wcisnąć teraz przycisk, i reaguje tylko przycisk enter/ok ten okrągły i przyciski kierunków (4) wokół tego kółka.
A ja bym chciał np. za przycisk zmniejszania głośności lub zamiast czerwonej słuchawki, było by dla mnie dużo wygodniej, obecnie mam za ten okrągły przycisk, ale pod niego wolałbym sobie pod mapować inną funkcję.
A próbował ktoś odpalić na tym emulatorze chociaż GTA 1 żeby chodziło w miarę płynnie?

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 06, 2009, 20:45:14 »
jeśli nie chce przyjąć jakiegoś przycisku to nic z tym nie zrobisz, tak już jest
co do płynności to też bywa różnie, na szybszych maszynach lepiej, na wolniejszych gorzej. Nie wiem jak jest z GTA ale to że u kogoś będzie płynniej nie znaczy że u siebie możesz coś zdziałać, tym bardziej że nie pochwaliłeś się na czym grasz

Odp: Virtualny Pad w emulatorze FPSece nie działa
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 07, 2009, 00:02:21 »
aa Gram na Touch Diamond, sprzęt wydaje się na lepszy, który wyciągnie z GTA 2 więcej jak średnio 14 fps podczas normalniej gry czyli poziom praktycznie niegrywalny.  :S
Edit:
Czy to czy jakaś gra jest w zwykłym obrazie zajmującym 300 lub 600mb czy gra to wersja Rip zajmująca do tam 100mb czy jest jakaś różnica w płynności przy takich grach?
Czy to czy gra jest w wersji RIP pozytywnie wpływa na prędkość rozgrywki?
Ściągnąłem też inną gre Crash Team Racing, zajmuje ponad 300mb, odpala się ale grać się też nie da, 8 FPS ;/
Czyżby gra zbyt wymagająca jak na diamonda?

Edit2:
Nawet się w Advan Racing nie da grać, jak wyciągnie 8 fps to będzie dobrze, czasem spada do 4 nawet ;/
A nawet Worms Armageddon, średnio 20fps, grać się da na upartego, ale do płynności dużo brakuje.
Co się dzieje? Czyżby Diamond był taki słaby że nawet w wormsy ciężko pograć komfortowo?
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2009, 11:49:52 wysłana przez Mafioz »