Universal - Jaki WM pod FpseCE?

  • 5 Odpowiedzi
  • 1252 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Universal - Jaki WM pod FpseCE?
« dnia: Maj 16, 2009, 16:27:47 »
aktualnie mam wm 6.1 tomal'a 8.81, przy 20-23 mb wolnego ramu nie da sie w nic pograc - nawet w podobno dobrze dzialajace gta 1 [nazaleznie od wersji - czy to 096 czy 095 czy 092 zawsze dziala tak samo] . Czy zmiana romu na wm5 cos da? jesli nie to jaki rom wm6.1 polecacie pod emulacje psx?

*

Offline blady.bb

  • ****
  • 720
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Universal, HTC Leo
Odp: Universal - Jaki WM pod FpseCE?
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 16, 2009, 16:44:55 »
Ja wyciągnąłem na tym ROM'ie prawie 30 - odpaliłem THPS 2.
HTC Universal [G3]
Radio: 1.17.00
ROM: Tomal v8.81 Regular (64MB device) WM6.1 - Hybrid Build: 21042.1.6.0
MiniSMS

Odp: Universal - Jaki WM pod FpseCE?
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 16, 2009, 16:57:54 »
Ja wyciągnąłem na tym ROM'ie prawie 30 - odpaliłem THPS 2.

jak? jakas solucje poprosze ;) dzis jest trzeci dzien od kiedy mam universala, nigdy wczesniej nie mialem urzadzenia z wm wiec jestem w tym temacie "zielony".

*

Offline blady.bb

  • ****
  • 720
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Universal, HTC Leo
Odp: Universal - Jaki WM pod FpseCE?
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 16, 2009, 17:17:42 »
Ja po restarcie mam 28 mb. Tobie też radzę zrobić restart i wyłączyć wtyczki ekranu dzisiaj.
HTC Universal [G3]
Radio: 1.17.00
ROM: Tomal v8.81 Regular (64MB device) WM6.1 - Hybrid Build: 21042.1.6.0
MiniSMS

*

Offline Kuboslaw

  • ****
  • 888
  • Płeć: Mężczyzna
  • Uśmiech proszę :)
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S, N150, Modecom Freetab 2099
Odp: Universal - Jaki WM pod FpseCE?
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 16, 2009, 22:27:19 »
W menedżerze  zadań wyłącz "cprog.exe". Wyłącza zasięg a masz ok 1mb wiecej RAM-u

*

Offline Chemik89

  • *
  • 95
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Axim x50v / SE k800i
Odp: Universal - Jaki WM pod FpseCE?
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 16, 2009, 23:55:56 »
FpseCE ramu specjalnie nie wymaga ...
domyślnie bierze tylko 16MB (można zmienić w configu) na bufforowanie obrazu + kilka MB na emulacje w zależności od gry.
W moim przypadku różnica pomiędzy emulacją z 20MB wolego ramu a 45MB jest równa góra 1 FPS (przy ~50fps gry)

co do WM - też nie ma większego znaczenia - co najwyżej różnice GAPI/GDI/LFB/VGA z racji innej ver sterownika
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2009, 23:58:46 wysłana przez Chemik89 »
PŁ Student
c++&OpenGL programmer ;]