PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Emulacja => Wątek zaczęty przez: DinthKSC w Październik 08, 2006, 13:44:26
-
IPAQ 3660 [ SA1110 231MHz, 64 MB RAM, PPC2002, emu+rom w RAMie ]:
SNES (MorphGear, Chrono Trigger) : ok 30 klatek na sekunde bez dzwieku, z dzwiekiem kilkanascie. Gra malo plynna ale w RPGi da sie grac.
IPAQ 3850 [ SA1110 231MHz, 64 MB RAM, WM2003, emu+rom na SD ]:
SNES (MorphGear, Chronno Trigger) : 30-40 klatek na sekunde bez dzwieku, gra plynna
GBA (MorphGear, Final Fantasy Tactics) : 13 - 30 klatek na sekunde bez dzwieku.
Bede to aktualizowal jeszcze w miare prob innych emu:)
Prosze o wpisywanie oprocz modelu palmtopa takze podstawowych danych technicznych zeby miec porownanie
nothin: poprawilem :)
-
chrono trigger 400 mhz 60 klatek STALE bez frameskips, bez dźwięku, z dźwiękiem hm mniej...
test bez frameskipu pokazuje realną moc maszyny...
z kolei grać bez frameskips sensu nie ma, fs 2-3 jest świetne.
tylko, że nic mi po prędkości, skoro np. kuleje dźwięk..:(..ile by nie było klatek...ale to inna bajka ..
-
Moje wrazenia z Pocket Advance na moim Ipaq 3850 (WM2003) - gra Final Fantasy Tactics:
Szybkość gry ok 33%, gra jest mniej plynna niz na MorphGear. Ekran jest przyciety z kazdej strony oprocz dolu, brakuje tla i niektorych czcionek. Jedyny plus jest taki ze sie nie wylacza tak jak MorphGear co 2 minuty, jednak to wylaczanie sie MorphGeara moze byc z winy karty pamieci. Sprobuje ja przeformatowac i zobacze jakie beda skutki :)
-
faktycznie, ten tytuł z tym emulatorem nie dziala..
sprawdź pocketgba..
sunbug.net.
-
nothin: sprawdzalem juz, szybkosc podobna jak w MG no i podobnie jak MG sie zawiesza co chwile :/
-
hmm u mnie na 3870 nigdy Morphgear nie dorównał prędkością PocketGBA.
Jeśli przyjać, że sprzęty są podobne to coś wg mnie jest nie tak.
-
a moze ustalic emulator i gre ktora rusza zawsze i na niej testowac ... ? to mialo by wtedy sens
-
dokładnie, powinien być to jakiś stały zestaw, a najlepiej by było jakby ta testowa gra miała w miarę stałą liczbę klatek czy jak to nazwać, bo w niektórych tytułach różnice między poszczególnymi scenkami sięgają 20-30% (np. gdy nazłazi się na raz dużo postaci) i nie wiadomo potem jak to porównywać