Quake

  • 21 Odpowiedzi
  • 4391 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline MarcinW.

  • ****
  • 716
  • Płeć: Mężczyzna
Quake
« dnia: Październik 12, 2003, 14:39:00 »
O tym pliku WAD była już mowa na forum. Musisz sobie chyba poszukać - kilka komentarzy tam się znalazło....


Pozdrowienia Marcin/sq9bbf/Katowice

Quake
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 12, 2003, 22:00:11 »
Dzięki za podpowiedzi. Znalazłem w końcu plik "gfx.wad"... ale potem brakowało jeszcze "gfx/palette.imp" ... a ten nie sposób znaleźć gdziekolwiek.

Jest jednak lekarstwo na te wszystkie braki. Jesli ktoś ma podobne do moich problemy, polecam zajrzeć na www.pocketmatrix.com/quake i z działu "download" ściągnąć plik "pak0.pak". Zajmuje co prawda 8 mb, ale warto, bo w nim jest wszystko. Sam Quake działa wolno, ale po wygospodarowaniu 18 MB wolnego miejsca w pamięci można to podobno przyspieszyć. Spróbuję tego wkrótce.

BTW: Quake ma straszliwie niewygodne sterowanie ;)

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Quake
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 15, 2003, 18:44:10 »
... a nie przyszlo Ci to do glowy ze palmtopy nie nadaja sie do takich gier :D ?

*

Offline WIrek

  • *
  • 88
    • http://wirek.republika.pl/files/index.htm#pocket
Quake
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 16, 2003, 14:14:02 »
Po wrzuceniu go do pamięci podstawowej i ok. 15-20MB wolnej pamięci chodzi całkiem przyzwoicie. A sterować można uzywając joypada (do chodzenia i strzelania) oraz rysika (do rozglądania się i celowania)- wcale nie jest tak źle. Poza tym można to wszystko skonfigurować przecież do woli.
Na pocketmatrix jest wszystko opisane- jakie pliki potrzebne, gdzie je wrzucić- widocznie nie doczytałeś z tym gfx :)
A udało się komuś może odpalić Quake w wersji fullscreen zostawiając całą funkcjonalność dolnej części ekranu bez użycia klawiatury (tzn. zmiana broni, dostęp do menu, itp.)?

Quake
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 16, 2003, 17:56:03 »
jakub kańczugowski napisał:

... a nie przyszlo Ci to do glowy ze palmtopy nie nadaja sie do takich gier :D ?



A wiesz, że nie pomyślałem ? ;)

*

Offline ell

  • ****
  • 778
    • http://www.windowsmobile.pl
  • Sprzęt: Motorola Milestone @1GHz
Quake
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 17, 2003, 19:26:02 »
Na 400Mhz PXA255 mozna spokojnie wyciagnac 15fps w normalnej konfiguracji :) a na hama mozna grac nawet w Quake 2 :)

*

Offline rx7

  • *
  • 52
Quake
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 07, 2004, 03:01:30 »
Witam,
Pocket Quake jest darmowy czy płatny??? bo ściągnąłem sobie jakiś czas temu z strony na której pisało że jest za FREE (czyli FREEWARE ;)  ) a wczoraj kiedy odpaliłem gierkę (po dłuższym czasie) zostałem poinformowany że to shareware :(  
Odwiedziłęm stronę http://quake.pocketmatrix.com ale mam braki w angielskim (i to duże) więc pozwoliłem sobie zadać to banalne pytanie...

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Quake
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 07, 2004, 08:48:21 »
A czy na peceta Quake jest za darmo? :D
Port, czyli taki emulator gry Quake dla Pocket PC jest aplikacja typu freeware, ale sama gra juz nie. Port to program ktory obsluguje pliki gry (levele itd). Jak wrzucisz tam pliki z wersji shareware to bedzie shareware, ale z pelnej to pelna.

*

Offline spooky

  • **
  • 152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TP
Quake
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 07, 2004, 10:57:55 »
A ja mam, miałem taki problem z Quakiem... Jak już go zainstalowałem po długich męczarniach :) to wszystko fajnie tylko ekran był przesunięty, tak, że po prawej stronie miałem końcówkę lewej... (mam nadzieje, że skumacie :) ) Nie wiecie co można z tym zrobić i czy w ogóle można... A potem tak się podziało, że tylko hard reset pomógł :/
Jakieś pomysły co z tym zrobić ??

*

Offline plast

  • 21
    • http://www.4me.pl
Quake
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 07, 2004, 13:47:25 »
Kod Quake'a jest darmowy, wiec kazdy moze sobie skompilowac wlasna wersje. Jedynie mapki sa objete ciagle prawami autorskimi, ale w sieci nie brakuje darmowych mapek jesli ktos chce byc w 100% legalny :).

*

Offline rx7

  • *
  • 52
Quake
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 07, 2004, 20:32:34 »
Dzięki,
Jak znajde odrobine czasu to nieomieszkam pobuszować w poszukiwaniu owych DARMOWYCH mapek.
A może by tak wypróbować Emulator PSXa? Podobno całkiem przyzwoicie śmiga na tym nawet Medal of honor, (39-46 FPS), http://fpsece.davejansen.com/index.php/info/55/
...chyba się zagalopowałem bo to już inny temat... ale dzięki za info :)

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Quake
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 08, 2004, 08:12:53 »
Mapki darmowe moze i sa... ale by je uruchomic i tak potrzeba pliku PAK zawierajace tekstury i inne elementy gry. Emulator PSXa bedzie dobrze dzialal tylko na naprawde szybkich PDA.

*

Offline rx7

  • *
  • 52
Quake
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 08, 2004, 08:28:38 »
Na naprawde szybkich? Ciekawe czy LOOX 720 wystarczy, ma przecież 520 MHz, mam wątpliwości bo na http://fpsece.davejansen.com   nie widziałem testów na tym modelu Palmtopa. A swoją drogą Ciekawe czy da się jeszcze podkręcić LOOXa (coś mam tendencję dom zmieniania wątku)...

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Quake
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 08, 2004, 09:16:07 »
LOOXa krecic mozna.
http://www.pdaclub.pl/view.php?news_id=9065

Czy wystarczy? Mysle ze powinien. Tutaj pojawia sie problem ekranow VGA, ktore potrzebuja znacznie wiecej mocy obliczeniowej. Ale jesli emulator korzysta z GAPI i wrzucimy nowa wersje tej bibliteki to powinien dzialac w miare szybko.

*

Offline rx7

  • *
  • 52
Quake
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 08, 2004, 11:00:20 »
Dzięki,
Nowe GABI na LOOXa już mam za co WIELKIE DZIEKI dla ADMINA  bo sprzęt przestał się wieszać na grach http://www.pdaclub.pl/forum/posty.php?temat_id=10286
  tak więc pozostaje mi tylko ściągnąć Emulator zorganizować girekę i do testów....

*

Offline maxdredi

  • ***
  • 358
  • Sprzęt: ipaq 2210/ mda 2 compact/ n73/ IR keyboard
Quake
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 08, 2004, 11:58:59 »
a daloby sie zrobic osobne okno z lista fajnych darmowych gier pod emulacje???
BTW jest gta pod emulator MorthGear?

*

Offline rx7

  • *
  • 52
Quake
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 08, 2004, 12:17:12 »
Pewnie by się dało aczkolwiek jest tego trochę dużo bo np. jak weźmiesz pod uwagę chociażby Emulaor C64 to masz tego kilka tysięcy przykład: http://www.c64.com/    lub      ftp://arnold.c64.org/pub/games/

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Quake
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 08, 2004, 12:18:52 »
Fajne i darmowe? Praktycznie nie ma darmowych/legalnych gier dla emulatorow. Chyba ze mowimy o tych najstarszych urzadzeniach jak np. Spectrum. Jest GTA pod MorphGear'a, tzn pod GameBoy Advance - ale wyglada jak 1 albo 2 czesc GTA.

*

Offline Poklik

  • *****
  • 2379
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
Quake
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 08, 2004, 12:37:29 »
Myślę, że i tak GTA (3D) na emulatorze PSXa (FPSEce) będzie chodzić szybciej niż GTA (2D) na emulatorze GBA (MorphGear).

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Quake
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 08, 2004, 12:55:50 »
Albo przynajmniej podobnie :)

*

Offline maxdredi

  • ***
  • 358
  • Sprzęt: ipaq 2210/ mda 2 compact/ n73/ IR keyboard
Quake
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 08, 2004, 12:59:44 »
Albo nascar racing... tego szukam cale wieki i nie znalazlem ...:(
A quake jest rzeczywiscie troche niewygodny w graniu. co innego hexen :)  

*

Offline Poklik

  • *****
  • 2379
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
Quake
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 08, 2004, 13:08:53 »
Cytat: jakub kańczugowski
Albo przynajmniej podobnie :)
Ale GTA z psxa jest ładniejsze :)