PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Emulacja => Wątek zaczęty przez: vlodeck w Sierpień 05, 2006, 17:58:16

Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: vlodeck w Sierpień 05, 2006, 17:58:16
Sam bylem troche zaskoczony...

Nie mam pojecia jak to chodzi na slabszych sprzetach..., bo aktualnie nie posiadam przy sobie mojej wersji q3..

(http://www.freewareppc.com/images/products/utilities/quake3arenace.gif)

filmik: http://www.youtube.com/watch?v=tNJXjNBgmLs

Link dla PPC2003:

http://www.noctemware.com/download_files/q3ce-1.1b-release-armv4-ppc2003.zip
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: Tyler Durden w Sierpień 05, 2006, 18:01:16
hmm.. było już o tym ... rok temu:
http://pdaclub.pl/view.php?news_id=10637
http://pdaclub.pl/view.php?news_id=10752
http://pdaclub.pl/view.php?news_id=10796
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: vlodeck w Sierpień 05, 2006, 18:03:15
u... szukalem na stronce i na forum... nie znalazlem...
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: nothin w Sierpień 05, 2006, 18:22:00
jak znajdę cedeka i zmieści się na karcie, aż sprawdzę, ominęło mnie to chyba. hm.
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: Tomcio-Paluszek w Sierpień 05, 2006, 19:10:07
Próba odpalenia Q3 u mnie to byłby prawdziwy masochizm.  ]:>
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: Spookie w Sierpień 12, 2006, 21:21:24
PDA to nie konsola...
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: Poklik w Sierpień 12, 2006, 21:28:24
Cytat: "Spookie"
PDA to nie konsola...

PDA to nie mp3 player... I co ty na to?
Dla mnie osobiście PDA to konsola, czytnik ebooków, od biedy coś na nim napiszę, ale jeszcze nigdy nie używałem PDA do celów do których został on stworzony, czyli do pimu. :)
PS. I oby takich ludzi bez wyobraźni było mniej...
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: nothin w Sierpień 12, 2006, 22:19:53
poklik, szkoda nerwów, my wiemy swoje, oni swoje..nikt nikogo nie przekona....
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: Spookie w Sierpień 12, 2006, 22:31:04
Cytat: "Poklik"
Cytat: "Spookie"
PDA to nie konsola...

PDA to nie mp3 player... I co ty na to?
Dla mnie osobiście PDA to konsola, czytnik ebooków, od biedy coś na nim napiszę, ale jeszcze nigdy nie używałem PDA do celów do których został on stworzony, czyli do pimu. :)
PS. I oby takich ludzi bez wyobraźni było mniej...


Oj nie "rzucaj się tak" :P -no offence & peace.

Tak jak napisałem konsolą nie jest ale pograć się da :)
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: serek w Sierpień 14, 2006, 23:36:31
u mnie na MDAIII chodzi @531/133/265 z zabójczą prędkością 0-6FPS. Ale szok mimo wszystko nieziemski XD będzie czym szpanować :P
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: nothin w Sierpień 15, 2006, 15:32:21
współczuję.
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: Poklik w Sierpień 15, 2006, 16:42:00
Cytat: "nothin"
współczuję.

No wiesz, jeszcze tak niedawno takie prędkości były w pocketwoych portach Q1/Q2, a spójrz teraz - oba porty chodzą w niemal 100% szybkości.
Niestety, kiedyś producenci procków stawiali na ich prędkość (choćby stary, dobry StrongARM 206mhz), a odkąd pojawił Intel ze swoją nędzą pxa250 to już tylko powiększanie ilości mhz bez znacznego wzrostu wydajności (niby są mniej prądożerne, jednak w porówaniu pxa255 400mhz i StrArm 206mhz o tych samych wydajnościach to już nie widać znacznej różnicy w długości działania). Dodatkowo teraz odkąd ostatni porządny producent robiący dobre palmtopy Dell odszedł to zostają już tylko same nowe smartphony z prockami 200mhz. Niby zostaje jeszcze HP, jednak jak oni zrobią palmtopa to zawsze trzeba iść na kompromis  :S Jeżeli już palmtop będzie np. szybki to skaszanią przyciski. A jeżeli będzie miał dobre przyciski to będzie miał za mało pamięci itd. itp.
Jednym słowem dla mnie jakoś nieciekawie robi się na rynku pocketów. A dobrej alternatywy brak...
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: nothin w Sierpień 15, 2006, 16:46:32
poklik, pamiętaj zawsze: widzimy postęp, lub jego brak. teraz jest brak, dotyczy to zarówno rynku pc jak ppc, jak i reszty, coś się konczy.. a nic się nie zaczyna... te same bzdury na rynku, kierowane do gps market path dudez.
gdzie jest potencjał, bez usb host, WYMYSLONEGO już dawno.... czy po prostu ułożenia dodatkowych klawiszy, to sa grosze dla producentów, co się dzieje , powiedz mi. od 2003 ciagle to samo.


 btw q3 bez pada(KotLarry działa!), jest BEZ sensu. tyle.

osobiście jestem pod wrażeniem, że na phonach da się grać wna emulce snesa bez soundu, damn, piękne phony...hahahahahaah

pozdro, m8s.
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: KotLarry w Sierpień 15, 2006, 17:12:33
o ile się nie mylę na quake 1 pad działa ok..
(raz sprawdzałem na szybko)
ale muszę sprawdzić jeszcze raz..
właśnie który plik i jak wyedytowaćaby zmienićustawienia klawiszy na stałe?
jak ktoś zapoda na szybko to sprawdzę wieczorem jak wrócę..

oczywiscie sprawdzę Q1 bo inne nie sądze aby był sens na moim sprzęcie..

Ok sprawdziłem jeszcze raz..
z padem działą tak samo jak bez pada..pozostaje kwestia ustalenia przycisków.. :))
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: serek w Sierpień 16, 2006, 17:15:20
Ja próbowałem różnych plików ale zawsze wracał mi do domyślnych ustawień. Problem rozwiązałem po prostu robiąc nowego konfiga zawierającego tylko ustawienie klawiszy i po uruchomieniu wklepywalem w konsoli "exec keys.cfg". W tym przypadku przydaje się zewn. klawiaturka...
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: KotLarry w Sierpień 16, 2006, 17:41:34
ja nie mialem czasu sprawdzić wiec spytam.. edytwałeś może autoexec.cfg?
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: processor w Sierpień 19, 2006, 20:29:04
Mam nadzieję że będzie działało w trybie poziomym  ;)
Będe testował...



----------------------------------------------------------------------
iPAQ 3870, WM2003, Klawiatura Stowaway
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: processor w Sierpień 19, 2006, 21:41:00
:wkurzony: :wkurzony: :wkurzony: :wkurzony: :wkurzony: :!:
CO JEST!! WŁĄCZA SIĘ, ŁADUJE SIĘ I NIC!! (po uruchomieniu konsoli, ładuje się normalnie a potem zamyka!!)


----------------------------------------------------------------------
iPAQ 3870, WM2003, Klawiatura Stowaway
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: KotLarry w Sierpień 19, 2006, 21:48:18
cooo znowu GAPI? jak wynajde gdzies q3 to sprawdze ale..
nie spodziewalbym sie efektow..za slabe procki mamy!!
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: processor w Sierpień 19, 2006, 21:54:07
Może to pomoże:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=d9879b0e-4ef1-4049-9c61-e758933d84c4&DisplayLang=en

EDIT: Niestety nie pomogło.
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: KotLarry w Sierpień 19, 2006, 21:59:36
nie nie to jest jakaśłata dla twórcow gier..
my mamy problem ze sprzętem..niestety mimo,
że 3870 jest całkiem fajny ma problem z GAPI
i niektóre gry i emu nie odpalają na nim..
pisaliśmy już tutaj o tym..
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: itq5 w Listopad 12, 2006, 14:07:20
Czy moze ktos wujaśnić jak zainstalowac ta gre.. bo niebardzo rozumiem zawartośc pliku install.txt

1. Ensure you have a copy of Quake 3 Arena installed on your PC. You're going to need the
artwork/content from the game because it is not redistributable.

2. Run the pakconvert tool like this to build the pk3 file for your handheld:
cd pakconvert
bash ./pakconvert.sh c:/q3a           (replacing path with wherever your Quake 3 Arena installation is)

3. Copy everything over to your handheld. You will need 124 MB of space

   DELL AXIM AND ACCELERATED HANDHELDS:
q3ce.exe
gx.dll  
baseq3\q3config.cfg
baseq3\pak0.pk3
baseq3\cgamearm.dll
baseq3\qagamearm.dll
baseq3\uiarm.dll

   UNACCELERATED HANDHELDS:
q3ce.exe
gx.dll
libgles_cm.dll
baseq3\q3config.cfg
baseq3\pak0.pk3
baseq3\cgamearm.dll
baseq3\qagamearm.dll
baseq3\uiarm.dll

   The other files are unused by the actual game.

4. You should not need to adjust your "program versus storage" memory, though on some devices with greater than 64MB
   of memory, adjusting to have more program memory may improve performance.


Dodam, że posiadam płyte quake3 wiec co trzeba zrobić..
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: Sainti w Listopad 12, 2006, 17:32:17
Odpuść sobie Quake'a 3 na Wizardzie. Nawet jeśli pójdzie, to bedziesz miał najwyżej kilka FPS (na poprzedniej stronie serek pisze, że na MDA3 ma 0-6, a Wizard jest dużo słabszy). Lepiej spróbuj wcześniejszych wersji. Ale jak jesteś bardzo uparty, to musisz zrobić tak:

1. Zainstaluj Quake 3 na PC, będziesz potrzebował plików z gry.
2. Uruchom narzędzie konwertujące (pakconvert tool), żeby stworzyć plik pk3 dla pocketa. Użyj poleceń:
   cd pakconvert
   bash ./pakconvert.sh c:/q3a (ścieżke zmień na tą, gdzie jest zainstalowany quake)
3. Skopiuj podane pliki na pocketa (zestaw pierwszy dla pocketów z akceleratorem, a drugi bez)
4. Więcej pamięci RAM dla programów może polepszyć osiągi (we wcześniejszych WM jest suwak do ustalania podziału między RAM dla programów i Ram storage)

Wątpie, czy ci się uda, ale może przyda się to komuś innemu. Ja u siebie na Wizardzie Quake'a 3 nie mam zamiaru nawet próbować włączyć. Z tych strzelanek tylko Dooma zainstalowałem i nawet fajnie się grało.
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: Bat. w Listopad 12, 2006, 18:30:04
Cytat: "Poklik"
ale jeszcze nigdy nie używałem PDA do celów do których został on stworzony, czyli do pimu. :)
PS. I oby takich ludzi bez wyobraźni było mniej...

Dokładnie. Ja do PIMu też nigdy PDA nie użyłem i nie będę używał, bo od tego są organizery i notesy ;)
Cytuj
Niby zostaje jeszcze HP, jednak jak oni zrobią palmtopa to zawsze trzeba iść na kompromis dezaprobata Jeżeli już palmtop będzie np. szybki to skaszanią przyciski. A jeżeli będzie miał dobre przyciski to będzie miał za mało pamięci itd. itp.

W dodatku HP daje szokujące ceny, nie raz po 5 tysiaków za najnowszy model :terrified: Porównanie - widziałem na stronie HP jakiegoś iPAQa za 4 tysiaki, który miał 400Mhz i QVGA, a na Dellu był X50v za 1800zł.
Cytuj
Mam nadzieję że będzie działało w trybie poziomym

Ja też, bo granie w pionie to porażka :terrified:

Na PDAclub pisze, że Quake 3 bez akceleracji potrzebuje 64MB RAM, to samo z akceleracją. Czyżby tak było naprawdę? Testował ktoś na X51v? Bo akcelerowany nie chodzi... Ale skoro da się uruchomić zwykłego na innych PPC to muszę spróbować u siebie. A jak będzie tylko w Portrait to wyrzucę po 5 minutach jak wszystkie inne gry w tym trybie.
Quake Mobile akcelerowany za to chodzi miodzio, grafika mnie powala :surprised: A właśnie - ten Quake Mobile to chyba tylko Quake 1? Co z Quake 2? Bo PocketQuake nie wygląda za dobrze :(
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: itq5 w Listopad 12, 2006, 23:19:33
Cytat: "Sa1nt"
Odpuść sobie Quake'a 3 na Wizardzie..

Nom masz racje.. jak właczam to wyskakuje, ze mam za mało wolnej pamieci ram :bored:

Szkoda :P
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: ziele w Listopad 13, 2006, 00:30:42
Zdaje się że na wm5.0 q3 potrzebuje 90MB ramu... chyba że coś się zmieniło.
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: EnD w Listopad 14, 2006, 22:56:24
Dzisiaj sobie tak kojarzę... A co z grami, które działają na silniku q3? Też się uruchomią?
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: nothin w Listopad 15, 2006, 01:04:51
możliwe, poprzez analogię - mody do q1 dały się odpalić, w tym i platformówka 3d na silniku q1, i szachy(!)... to może i to by się dało.

q1,q2, i q3 to mały pikuś w obliczu HL, który sportowany mógłby imho nieźle śmigac, niestety, chyba nieprędko ktoś się za to weźmie...
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: filippp w Listopad 21, 2006, 10:23:55
Port Half life na pocketPC to było by mistrzostwo ! a wymagania są takie jak w Q 1 ... pozatym port HL niesie za sobą Counter Strike :D - np. przez Bluetootha do kompa i gramy w sieci.... Ażsię dziwie że nikt nie pracuje nad portem HL...

ps. jakie mody są na Q 1 które pojdą na PPC ?????????????
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: Poklik w Listopad 21, 2006, 12:09:31
Filippp: wymagania HL można przyrównać bardziej do Q3 niż Q1 :) Wogóle super by było, gdyby taki HL działał z przynajmniej z prędkością aktualnego portu Q3.
Co do modów to wszystkie pójdą. Problem będzie jedynie ze sterowaniem...
Tu masz spis dostępnych modów do Q1: http://mods.moddb.com/?search=true&game=2&order=mod_style&sort=desc
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: Bat. w Listopad 21, 2006, 15:11:15
Ee tam Counter Strike - najgorsza gra jaką widziałem, ale wszyscy w nią maniakalnie grają, bo "wszyscy w to grają". Z lewej i prawej strony słychać tylko "oo hedszot, hedszot!", ehh... Jest podróbka - przerobiony Doom na CS i dobrze wygląda, jak na PC ;)

Co do Half Life to chętnie bym popykał na PDAku :D
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: silentjob w Listopad 21, 2006, 16:34:42
Oj tak, szybki i stabilny port HL :)), tego mi potrzeba :).
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: filippp w Listopad 21, 2006, 19:25:05
Podajcie kilka linków do modów które będą działać na pocketpc.. bo te z linku który jest wyżejnie chodzą mi :( .. są tam jakieś pliki i katalogi a nie ma pliku pak0.pak czy jakoś tak... oczywiście z góry dziękuje
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: Poklik w Listopad 21, 2006, 20:53:48
W dużym skrócie to wrzucasz katalog z modem do katalogu z Quake1. Następnie robisz skrót do PocketQuake.exe. Następnie ten skrót np. PocketQuake.lnk otwierasz za pomocą notatnika i wpisujesz w nim:
#"\X\pocketquake.exe" -game Y +map Z
Gdzie:
X- ścieżka do pokcetquake.exe,
Y- nazwa foldera z modem,
Z- nazwa mapki z katalogu moda (np. "start", ale bez rozszerzenia .bsp).
Tak samo mody odpalasz na wersji dla pc.

A co do CSa to prawdę mówiąc najlepszym wyjściem by było samemu napisanie moda do Q1 w QuakeC... Efekty mogą być naprawdę bardzo dobre. (Wogóle to dla mnie wystarczyłaby sama mapka de_dust2 dla Quake1 i jestem szczęśliwy  :O~ ) Do tego podobno MobileQuake (inny port Q1, niestety płatny) ma kiedyś mieć obsługę grania multiplayer via internet, bt, wifi. (problemem jest tylko to, że nie mam tak naprawdę z kim grać po wifi/bt   ;) ).
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: filippp w Listopad 21, 2006, 23:56:31
zaraz biore się za testy... ps. widziałem gdzieś moda w stylu CS'a . Jak znajde to zapodam tu..... Dzięki za odpowiedzi

Ps. testowałem dziś Q 2 w wersji sla Xscale i z prockiem wykręconym w granicach 400-530 działa nawet dobrze... da się grać... jesze tylko z 5 fps i jest płynna gra...

MAM PROBLEM

wyskakuje mi błąd podczas odpalenia moda  "You must have the registered version to use modified games" Dlaczego tak jest?? mam pełną wersje Quake  nie shareware...
Tytuł: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: filippp w Listopad 22, 2006, 08:51:17
Działa już !! :D ,jednak nie miałem full wersji ale juz sie znalazła ;)

 super są te mody , poźniej powgrywam troche ... Dzięki za pomoc
Tytuł: Odp: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: Sanjuro w Marzec 26, 2008, 23:02:45
Ruskie wzieli się za Q3A. Jest wersja 1.1:
Quake 3 Arena (http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=16610)
Ponoć da się już odpalić na większości sprzętów... jutro spróbuje na X50v z WM5 na pokładzie :P


[EDIT]
Po odpowiednim skonfigurowaniu odpaliłem na ok 28MB RAM'u i ok. 71MB ROM'u. Na X50v na pierwszej mapie miałem ok średnio 12-14FPS na dośćprzyzwoitych ustawieniach graficznych (głowy nie daję, ale chyba config RUSH'a)
Tytuł: Odp: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: killerms w Lipiec 04, 2008, 11:29:21
Sry ze odkopuje ten temat, ale jestem zielony i nei wiem jak tego quake zainstalowac ;/
pomorzcie, mam zainstalowanego q3 arene na kompie i co mam dalej robic ?
wchodz w pakconvert w bash.exe i tam zadna komenda mi nie działą
Pomorzcie
Tytuł: Odp: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: serek w Lipiec 04, 2008, 17:42:20
Nie pamiętam jak to się robiło, ale mi też na początku sprawiało to problemy. Radzę jednak zaniechać działań. Nawet na x50v, gdzie tylko i wyłącznie gra działa grywalnie, gra się niewygodnie. To wciąż jest raczej forma ciekawostki.
Tytuł: Odp: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: UniKonik w Lipiec 08, 2008, 22:17:29
Skąd to ppobrać bo niestety z działu download nie idzie;/
http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_files&Itemid=54&cid=4&fid=2589&srv=2

I prośże instrukcje łopatologiczną jak to zainstalować! Dodam , że na kompie mam trójeczkę
Tytuł: Odp: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: Sanjuro w Lipiec 11, 2008, 22:00:41
Skąd to ppobrać bo niestety z działu download nie idzie;/
http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_files&Itemid=54&cid=4&fid=2589&srv=2

I prośże instrukcje łopatologiczną jak to zainstalować! Dodam , że na kompie mam trójeczkę

Wyżej masz linka do 4pda.ru gdzie ruscy programiści poprawili ten port kłaczka.
Tytuł: Odp: Quake 3 na PPC!
Wiadomość wysłana przez: knodr w Październik 28, 2008, 16:22:10
moye ktos podesac ten config .. rusha . Na omni mam srednio 4 fps i z oryginalnzm configiem