pytanko o pocket UFO (granaty)

  • 29 Odpowiedzi
  • 3591 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pytanko o pocket UFO (granaty)
« dnia: Kwiecień 02, 2006, 22:01:06 »
witam...
mecze się już jakiś czas..i za nic nie potrafie uzbroić granatu.
Jak żołnierz ma go w ręce, dostępna jest tylko opcja throw (rzuć). No i rzuca ale nie wybucha.
Pamiętam z czasów pctowej wersji że trzeba było go najpierw uzbroić.. ale tutaj nie moge odnalezc tej opcji..

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 03, 2006, 09:47:48 »
mam ten sam problem - ale gra świetna sama w sobie nu ni? Po prostu nie używam granatów :( Może zadamy to pytanko twórcom gry? Pozdrawiam.

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 03, 2006, 10:29:45 »
Ok byłem na forum Pocket UFO i zamieściłem posta z pytaniem dotyczącym ww problemu. pozostaje poczekać  8)



http://www.smksoftware.ru/foreign/phpbb/viewtopic.php?p=17756#17756

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 03, 2006, 11:10:36 »

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 03, 2006, 12:21:53 »
no i mamy odpowiedz. kurcze..granaty sie przydawały.
A moze zadzialaja chodziaz promixy granades ktore reagowały na ruch. musze prezetestowac

a gra jest poprostu rewelacyjna, czuje sie jakbym mial 15 lat mniej :)
Kiedyś się zagrywał w to baaardzo,na 386sx z czarnobialym monitorem hehe

Ale tutaj cos mi sie wydaje że przeginają z poziomem trudności.
Pogram troszke, na poczatku nawet wszystkie panstwa są happy, wykonam wszystkie misje, i nagle obserwuje ogromny wzrost techniczny u ufoków. Ja mam zaledwie personal armor, umiejetnosc obsługi plazmowych broni (ale amunicji do nich dosłownie kilka sztuk) a tu już się pojawiają te zielone mutanty walące do mnie z havy plazma. Aby takiego zabić trzeba z plazmy przyłożyć ze 3-4 razy a z ziemskiej broni to chyba z 10 razy podczas gdy moich żołnierzy ubijają jednym strzałem .
I dodatkowo co chwile atak na moją baze którą raz jedyny udało mi sie obronić. Ale nawet nie zdąrzyłem się odbudować po tym ataku a był już następny..ehhh
przegieli. W oryginale nie bylo tak ciezko (mozna było regulowac poziom trudnosci)

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 03, 2006, 13:01:07 »
Cytat: "grzegorz.pow"
A moze zadzialaja chodziaz promixy granades ktore reagowały na ruch. musze prezetestowac


nie zadziałają :( testowałem i wytraciłem tylko ludzi :(

*

Offline timokie

  • ****
  • 610
  • Sprzęt: Loox C550
pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 03, 2006, 13:07:25 »
U mnie granaty daja sie uzbroic bez problemu (dostepna jest opcja "Prime granade") - wersja 1.21. Poziom trudnosci nie wydaje mi sie za wysoki - musisz po prostu postawic na rozwoj i zatrudnic wiecej naukowcow :) (kilkaset).

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 03, 2006, 13:23:23 »
może się wtrące, granaty wysiadły w pufo 1.25, wersja 1.24 jest optymalna, jeśli chodzi o ilość problemów, tzn ich minimum.

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 03, 2006, 13:57:01 »
tylko skąd ją pobrać?


*

silentjob

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 03, 2006, 14:51:21 »
Przenoszę do odpowiedniego działu.

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 03, 2006, 14:52:42 »
ale wlasnie o 1.24 pisali ze poziom trudnosci jest super human..hmm sam juz nie wiem, moze sprobuje.thnx

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 03, 2006, 23:16:08 »
a czy nie ma przypadkiem jakiegos buga z elerium-115 ?
Bo wyawalo mi sie ze juz go wynalazlem, a nie moge go odnalezc w ufopedi, to raz. A dwa mam go ciagle zero - z tego co pamietam po powrocie z misji troszke elerium powinno przybyć.
Ponadto mam juz wynalezione ufo power source a czytalem gdzies w necie ze aby moc go wynalezc, potrzebne jest wlasnie elerium...
hm bug?

*

Offline ST6

  • **
  • 203
pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 04, 2006, 11:01:16 »
Ja mam problem z Personal Armour. Wynalazłem, wyprodukowałem. W opcji Sell mam 15 kamizelek, więc je mam. Ale nijak nie mogę w nie wyposażyć zólnierzy :? W Equipment w statku transportowym ich nie ma :(
Ma ktoś na to radę?

var gry 1.24 (granaty działają ;))

*

Offline ST6

  • **
  • 203
pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 04, 2006, 13:57:36 »
Noooo znalazłem... Ale wymyślili.
W zarządzaniu bazą -> Soliders -> klinąć w żołnierza -> Armour.
czyli pancerz jest przypisany do człowieka, a nie jest wyposażeniem statku.

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 04, 2006, 18:10:27 »
Czy kto kolwiek może potwierdzić "istnienie" elerium 115 ?
przed chwila po wykonaniu misji w podsumowaniu pojawilo mi sie tam ze zdobylem kilkadziesiąt sztuk elerium 115 ale po powrocie do bazy nie ma mozliwosci research elerium, a gdy probuje wyprodukowac np plasma clip ktore potrzebuja elerium, wyswietla sie na czerwono - elerium=0
Zaczalem dzisiaj nową grę, i znowu jestem pewien ze przez moment było na liscie research elerium 115. Ale chyba odłożyłem to na później i tajemniczo zniknęło z listy wrrr

*

Offline ST6

  • **
  • 203
pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 04, 2006, 18:11:29 »
W 1.24 zdobyłem, miałem i produkowałem z niego.

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 04, 2006, 23:19:16 »
to w 1.25 faktycznie jest problem. Napisalem o tym na forum tworców pocket ufo. No i ktos tam potwierdził ten bug :/

Zauważyłem że jak dobrze idzie gra,atakuje się każdy możliwy cel to ufoki jakoś straszliwie trudniejsi wcale się nie robią. Ale czasem wystarczy darować sobie troszke spodków na radarze, albo jakiś terror to dalej wszystko idzie lawinowo.
I obecnie wlasnie to przechodze bo nie odkryłem jeszcze nowego typu myśliwców..i obecnie nie jestem w stanie dogonić żadnego spodka. Czyli chyba czeka mnie new game..a szkoda bo niezle mi szlo.

ale najbardziej wkurza mnie to ze majac jedną baze,nawet dwie, nie jest sie w stanie ogarnac calego swiata. A po kilku miesiacach, kraje w ktorych nie ma sie zasiegu,przestają dotować...

*

Offline ST6

  • **
  • 203
pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 05, 2006, 00:09:26 »
Cytat: "grzegorz.pow"
Zauważyłem że jak dobrze idzie gra,atakuje się każdy możliwy cel to ufoki jakoś straszliwie trudniejsi wcale się nie robią. Ale czasem wystarczy darować sobie troszke spodków na radarze, albo jakiś terror to dalej wszystko idzie lawinowo.
O możliwe... Czyli moja taktyka jest psu na budę... Przepuszczam większość kontaktów do wzmocnienia się w pancerze i lasery... Spróbuje teraz atakować wszystko :D Ale boję się, że żołnierze mi się szybko skończą :)

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 08, 2006, 10:31:31 »
W pocket UFO 1.25 szwankują właśnie granaty i elerium znikające z magazynu. Innych problemow nie znalazem.  Poziom trudnosci ciezko oszacowac, bo gram na saveach z 1.24. Wlasnie po jednej z usterek wersji 1.24, zostalem posiadaczem 65 000 heavy plasma. Sprzedawanie tego z magazynu zajelo troche czasu, ale w efekcie jestem posiadaczem ok 1,2 mld dol.  :wink: Jesli ktos jest chetny, to moge wyslac savea.  :wink:

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 10, 2006, 11:22:16 »
gram obecnie na 1.24... i bylo wszystko ok az do momentu gdy powinna sie pojawić możliwość uzywania psionicznych umiejętności. I obawiam się że takiej nie ma !? Mam wybudowane psi labratory, wyprodukowanych kilka psi ampów (kolejny bug - jest psi "amr" a nie "amp" ) a mimo to w statsach żołnierzy nie ma info o psionicznych zdolnościach. kliknięcie w walce na psi ampa nic nie daje. Cos przeoczyłem? z tego co pamiętam z PC to już powinno wystarczyc. A psi-walka to byl moj ulubiony wątek ze starego Ufo :(
A generalnie poziom trudności okazał się do opanowania. Jednym słowa atakować wszystko co się rusza, brać każdą misje. A szczgólnie ataki na bazy ufo - z nich pozostaje mnóstwo cennych artefaktów i jest za nie baardzo dużo punktów (z których potem rozliczamy się z fundacjami).
Dzięki trzem atakom na bazy ufo jestem teraz bogaty :) mam ok 20 mln kredytów.
Brakuje mi tylko PSI ;/

Czy ktoś może potwierdzić (nie)obecność możliwosci psi w pocket ufo?

*

Offline ST6

  • **
  • 203
pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 17, 2006, 14:41:17 »
Mam  dziwny  problem.  Wykryłem  bazę  obcych  (już  kolejną).  Zaatakowałem  ją,  wybiłem  wszystko,  a  misja  nadal  się  nie  kończy.  Przeszukałem  całą  bazę  i  żadnego  celu  już  nie  ma.  Co  jjest?!

*

Offline ST6

  • **
  • 203
pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 18, 2006, 23:07:50 »
Poddaję się. Jeśli ktoś ma chęci i czas mógłby ściągnąc save'a i spróbować zakończyc tą misję... Byłby dźwięczny za informację co tu trzeba zrobić...

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 19, 2006, 01:41:23 »
dwie luźne myśli: dla tych, którzy mają mocny sprzęt może wartoby sprawdzić pocketdos i UFO dos?

hmmm, czemu tak myślę:
-landscape-pięknie wygląda,
-fullscreen,
-UFO, Xcom, nieważne, amigowy, pecetowy, 0 probsów z ppc,
dla posiadaczy >400mhz szansa na normalny dźwięk, dla reszty(w tym i mnie) mp3 w tle:),
- savy z starych dyskietek, dysków czy gdzie tam się znjadą,
- pewnie coś, o czym zapomniałem.

Jasne, prędkością nie przebije tej pocketowej, ale...

*

Offline gotrek

  • *
  • 74
  • Płeć: Mężczyzna
pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 19, 2006, 10:23:30 »
Cytat: "xoen"
dwie luźne myśli: dla tych, którzy mają mocny sprzęt może wartoby sprawdzić pocketdos i UFO dos?


Ja probowalem na emulatorze Amigi odpalic wersje amigowa, ale niestety wskaznik myszy wariuje - lata po calym ekranie jak szalony :(
Mio A201 >> FS Loox N560 >> HTC Diamond

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 19, 2006, 12:57:31 »
faktycznie, coś pamiętam, że były problemy z puae ,  dam znać, czy ufok działa na pdosie.. ciekawym...

pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 23, 2006, 23:14:53 »
jednak psioniki działają. Trzeba tylko poczekać miesiąc aż w psi lab, wybrani żołnierze się czegoś nauczą.
Każdemu polecam jak najszybsze dojście do tego bo to BARDZO ułatwia walke.

Co do emulowanie. Wydaje mi iśe że nie ma takiej potrzeby bo ta wersja pocket ufo jest wg mnie bardzo udaną konwersją. Bugów coraz mniej.

*

Offline gotrek

  • *
  • 74
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 03, 2007, 00:06:29 »
Cytat: xoen
dwie luźne myśli: dla tych, którzy mają mocny sprzęt może wartoby sprawdzić pocketdos i UFO dos?

Ja probowalem na emulatorze Amigi odpalic wersje amigowa, ale niestety wskaznik myszy wariuje - lata po calym ekranie jak szalony :(

Tym razem odpalilem UFO w PocketUAE na N560 z zainstalowanym WM6 i wskaznik myszy juz nie wariuje. Wydawalo mi sie, ze da sie grac chociaz wymagalo to troche cierpliwosci, ale jak wyladowalem obok ufo i chcialem rozpoczac czesc taktyczna to po kilku minutach ladowania darowalem sobie. A juz myslalem, ze bedzie hulac :(
Mio A201 >> FS Loox N560 >> HTC Diamond

*

Offline chemik333

  • **
  • 132
  • Sprzęt: x50v + sporo kart + inne dewocjonalia :)
Odp: pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 05, 2007, 15:39:24 »
Dosc dawno temu wyszla juz wersja 1.26. Pisza ze w niej rozwiazali problem granatow - czy ktos probowal czy elerium tez jest rozwiazane? No i wogole dostrzegacie jeszcze jakies zmiany na + lub -?

*

Offline chemik333

  • **
  • 132
  • Sprzęt: x50v + sporo kart + inne dewocjonalia :)
Odp: pytanko o pocket UFO (granaty)
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 11, 2007, 20:22:14 »
Mecze gierke i mecze... i w sumie nie wiem czy problem z elerium zostal rozwiazany bo jak najszybciej je zbadalem i mam problem z glowy, ale wiem ze istnieje problem z innymi rzeczami z workshopu - wymyslilem, wyprodukowalem jedna sztuke plasma beam i wszystko bylo oki... zaczalem dalej zarobkowa produkcje laser canon... po dwoch dniach plasma beam juz w workshopie nie bylo dostepne... walczylem z wczesniejszym savem - jest. oki. wiec wyprodukowalem drugie po czym znowu laser canon - za godzine plasma beam juz nie bylo :( Tak wiec grajac trzeba uwazac czy przypadkiem cos nie wsiaknie i trzymac zapasowe savey.
A przy okazji - dosc spore roznice sa wzgledem oryginalu z PC. Niektore moje taktyki nie dzialaja w tej wersji :(