Problem z emulacja

  • 10 Odpowiedzi
  • 1043 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z emulacja
« dnia: Maj 30, 2009, 17:15:38 »
Mam XDA IIi i wgrałem FPSECE ale strasznie się tnie w sumie nie to nie powinno bo procesor jest 500 Mhz
Proszę o pomoc

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Problem z emulacja
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 30, 2009, 17:19:05 »
a kto powiedział że nie powinno? Tnie się nawet na szybszych prockach, zależnie od gry. Ile tytułów przetestowałeś? Poczytaj trochę forum, to się dowiesz w jakie tytuly można w miarę zagrać, a do których nie podchodź.

Odp: Problem z emulacja
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 30, 2009, 17:33:38 »
Jaka narzazie to Gran Turismo i Dragon Ball

*

Offline Kuboslaw

  • ****
  • 888
  • Płeć: Mężczyzna
  • Uśmiech proszę :)
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S, N150, Modecom Freetab 2099
Odp: Problem z emulacja
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 30, 2009, 18:12:45 »
To jak Gran Turismo ci się tnie to się nie dziw

*

Offline Chemik89

  • *
  • 95
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Axim x50v / SE k800i
Odp: Problem z emulacja
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 31, 2009, 02:02:58 »
ogólnie gry z duża ilościa trójkatów w 3D można z miejsca odrzucić ... (wszelkie wyścigówki 3D/Bijatyki 3D/itp)
w przyklejonym temacie o tytułach na PSX masz dosyć dokładnie opisane co jak komu chodzi ;)
PŁ Student
c++&OpenGL programmer ;]

*

Offline Kuboslaw

  • ****
  • 888
  • Płeć: Mężczyzna
  • Uśmiech proszę :)
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S, N150, Modecom Freetab 2099
Odp: Problem z emulacja
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 05, 2009, 07:17:28 »
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2009, 17:01:09 wysłana przez Kuboslaw »

*

nothin

Odp: Problem z emulacja
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 05, 2009, 07:36:17 »
meheheh...
to jak kupisz, daj znać, czy gba z dźwiękiem zadziała na tym GIGAhercu.
a gdy ruszy, daj znać, jak zmapowałeś buttony...

fajny avatar, btw..

Cytuj
ogólnie gry z duża ilościa trójkatów w 3D można z miejsca odrzucić ... (wszelkie wyścigówki 3D/Bijatyki 3D/itp)
nieprawda, nie chodzi o polygony w emulacji psx, do końca.

Cytuj
strasznie się tnie w sumie nie to nie powinno bo procesor jest 500 Mhz
czad.
ciekawe, jak wyglądałaby emulacja psx na pececie z 0.5 ghz BEZ akceleratora na vga, na przykład...
p 3 800 mhz z ati rage ledwo ciągnie emulację na epsxe z przyzwoitą jakością..

ldchen robi, co może, by emulacja psx na ppc miała jakiś sens, ale qualcomm to może być dolna granica sensu..pomińmy, że 0.1 ma delay 7 msc już.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2009, 07:45:38 wysłana przez nothin »

*

Offline eMCej09

  • ****
  • 769
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 2G 16GB; JVC MP-XV841; PALM IIIc;SONY Clie SJ-22; PALM Centro CDMA; GPS P 3104;PSP FAT; NDS CLS  + pare giga MMC I SD
Odp: Problem z emulacja
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 05, 2009, 07:47:02 »
(Jak zrobić żeby zamiast linka było np: Ten z hiperłączem?)
[u r l = http://cos.tam] TEN [/u r l]
...

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Problem z emulacja
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 05, 2009, 09:13:19 »
wracając do pytania z pierwszego postu to procek prockiem, ale mnie osobiście zaskoczył słaby wynik Alpiny w teście GDI Globalbusa (kto nie wie o co chodzi niech zerknie tu). Myślę że to może mieć wpływ na wydajność emulacji na tej maszynie

*

nothin

Odp: Problem z emulacja
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 05, 2009, 09:19:39 »
..zdziwiłby cię wynik testu wiza, powtarzam, a wierz mi, NIE JEST dobrym wiz w emulacji.

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Problem z emulacja
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 05, 2009, 09:27:13 »
a ile w końcu wyszło na tym wizie?