PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Emulacja => Wątek zaczęty przez: Airice w Luty 17, 2009, 14:10:52

Tytuł: PocketSNES - głos
Wiadomość wysłana przez: Airice w Luty 17, 2009, 14:10:52
Witam!

gram od jakiegoś dłuższego czasu na pocketSNES'ie... zawsze bez dzwieku ale przypadkiem właczyłem finala na kompie z dzwiękiem i mnie powaliło...właczyłem dźwiek w pocketsnesie (16bit) i jakis dziwny...nie podobny i do tego co 5 sekund ucina na ułamek sekundy...

sa jakies wersje pocket snes'a na których dźwiek działa? lub jakis inny emulator który mi bedzie smigał z plikami zapisu 'smc/smr nie wiem jak to sie zwie)?
Tytuł: Odp: PocketSNES - głos
Wiadomość wysłana przez: nothin w Luty 17, 2009, 14:23:25
..albo ta maszyna jest słaba, albo używasz psnesa pod omapy żałosne, nie wersję xscale, ALBO źle masz ustawione opcje soundu, proponuję tak:
sound emulation on
sync sound on
envelope height reading on
alt sound decode on
fix frequency on
16 bit
i rate maksymalnie w prawo.

takie ustawienia śmigają mi na 400 mhz na 60 fps(oczywiście ZALECAŁBYM frameskip na 2-3 i WYŁACZYĆ autoframeskip, koniecznie).

..tu psnes pod xscale..
http://n0p.8bit.fm/?PocketSNES
Tytuł: Odp: PocketSNES - głos
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Luty 17, 2009, 15:28:05
dokładnie, w PocketSNES w wersji masteralla dźwięk pierdzi, w wersji n0pa jest ok
tylko nie wiem jak to pójdzie u ciebie na 114, u mnie na 214 PocketSNES n0pa wywala się
Tytuł: Odp: PocketSNES - głos
Wiadomość wysłana przez: nothin w Luty 17, 2009, 15:30:57
..no to jest jeszcze snes9xj4u.
Tytuł: Odp: PocketSNES - głos
Wiadomość wysłana przez: Airice w Luty 17, 2009, 18:36:58
w tym drugim emulatorze troszke lepiej ale i tak bardziej niz do kitu... sprzed powolny hmm nie wiem... na psx wszystko to co chce to działa.... ale dzwiek w FF VII tez badziewny nie do sluchania ;p

ps. masz może ten emulator snes9xj4u?