co do gba.. jest tylko to.

  • 13 Odpowiedzi
  • 1710 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

nothin

co do gba.. jest tylko to.
« dnia: Luty 27, 2007, 18:51:25 »
http://www.savefile.com/files/521605

nic więcej polecić nie mogę...

słowo wyjaśnienia pewnej kwestii:

Na dzień dzisiejszy NIE MA MOZLIWOŚCI przyjemnego grania na ppc w gry 3d z gba.
Moze ktoś ma maszynę ,która grywalnie jest w stanie umożliwić grę w takowe tytuły, ale naprawdę, większosc nie moze spodziewać się niczego, praktycznie.
Za to 2d już ma się lepiej.

moze poza morphgearem, gba na mocnej maszynie mógłby mieć sens na MG.
btw, mozna odpalić morphgear na smartach...też.

*

Offline Tomcio-Paluszek

  • **
  • 221
  • Sprzęt: Archos 70
co do gba.. jest tylko to.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 27, 2007, 19:21:44 »
W gry 3D można pograć płynnie jeśli kogoś zadowala takie granie:



A na serio, bez super mocarnego procesora lub sprzętowego skalowania to sobie nie ma co marzyć o przyjemnej rozgrywce.

*

Offline DinthKSC

  • ****
  • 962
  • Płeć: Mężczyzna
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
co do gba.. jest tylko to.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 27, 2007, 19:25:21 »
Tomcio: nie rozumiem. GBA ma jedna rozdzielczosc, kazde skalowanie czy na mniejsza czy na wieksza tylko spowalnia emulacje.

*

nothin

co do gba.. jest tylko to.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 27, 2007, 19:25:52 »
ano, jeśli cos jest pod smartphony... to tak to wygląda na vga.

nie zgodzę się do końca z tym skalowaniem: bez filtra proste skalowanie pikseli 2x 4x itp nie powinno ideowo zabierać wiele mocy... ale tu w ogóle nie ma skalowania..
a za rozdzielczość nie lubię gba generalnie... nie ma jak dopasować z sensem jej do pocketa..;/

*

Offline Tomcio-Paluszek

  • **
  • 221
  • Sprzęt: Archos 70
co do gba.. jest tylko to.
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 27, 2007, 19:29:55 »
Cytat: "DinthKSC"
Tomcio: nie rozumiem. GBA ma jedna rozdzielczosc, kazde skalowanie czy na mniejsza czy na wieksza tylko spowalnia emulacje.


No właśnie o tym pisze. Tak jak jest na tym screenie to emulacja działa super, ale gdybym chciał to samo mieć na pełnym ekranie (VGA) to już by to co najmniej 2 razy wolniej działało. Dlatego posiadacze ekranów QVGA są w tej chwili górą.

*

nothin

co do gba.. jest tylko to.
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 27, 2007, 20:10:04 »
btw, tomcio mówi, że w przypadku niedziałania buttonów należy sobie wyedytować konfig - ręcznie.

*

Offline KotLarry

  • ***
  • 351
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS Pocket Loox 420 -> i780 6.1 96dpi -> omnia pro4
co do gba.. jest tylko to.
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 27, 2007, 20:40:20 »
Co do 3D to nie do końca..
Są tytuły takie jak rajdy typu colin 2 sega i kilka innych..
i tam jest ok - może poza dźwiękiem....

Nie za bardzo brykają NFSy i Vrally.. niby da się pograć ale średnio...
Crash Bandicoot też śmiga.. jeśli chodzi o elementy 3D.

Generalnie kiedy odpalam Pocket GBA to mam wrażenie,
że jednocześnie brakuje i dużo i mało do pełni szczęścia..
Pozdrawiam!
MK.

*

Offline Tomcio-Paluszek

  • **
  • 221
  • Sprzęt: Archos 70
co do gba.. jest tylko to.
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 27, 2007, 21:02:21 »
Cytat: "nothin"
btw, tomcio mówi, że w przypadku niedziałania buttonów należy sobie wyedytować konfig - ręcznie.


I dodatkowo wyłączyć systemowe skróty do przycisków.

Ten problem u mnie dotyczy VBAdvance

*

Offline DinthKSC

  • ****
  • 962
  • Płeć: Mężczyzna
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
co do gba.. jest tylko to.
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 28, 2007, 08:55:29 »
Cytuj
Tak jak jest na tym screenie to emulacja działa super, ale gdybym chciał to samo mieć na pełnym ekranie (VGA) to już by to co najmniej 2 razy wolniej działało. Dlatego posiadacze ekranów QVGA są w tej chwili górą.

hmm bardzo dziwne, wrecz przeczace prawom fizyki :)
chociaz rzeczywiscie slyszalem ze na VGA strasznie gry sie wloka, czyzby GDI/GAPI bylo az tak wolne ze sam czas rysowania pikseli na ekranie ma zauwazalny wplyw na predkosc, albo szyna danych pomiedzy RAMem a czymstam od wyswietlania tak wolna ze nie wyrabia z przerzucaniem takiej ilosci danych jak do VGA ?

*

nothin

co do gba.. jest tylko to.
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 28, 2007, 14:26:22 »
no nie no... wyobraż sobie peceta z svga i jakąś wysoką rozdzielczość. Pocket ma jeszcze gorzej, a vga maszynka ma 4x więcej pikseli do liczenia, jak by nie patrzeć, niż qvga, a karty graf brak...może niejasno się wyrażam...

*

Offline DinthKSC

  • ****
  • 962
  • Płeć: Mężczyzna
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
co do gba.. jest tylko to.
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 28, 2007, 14:42:54 »
alez ja rozumiem.
tylko ze pocket nie powinnien nawet w VGA liczyc 640x480 pikseli tylko w kazdej rozdzielczosci 240x160. Reszta to skalowanie czyli bez zastosowania filtrow bardzo prosta operacja i nie powinno byc roznicy pomiedzy skalowaniem 2x a 0.5x.
Rozni sie tylko ilosc danych przesylanych przez jednostke gpu - ktora wzrasta w porownaniu do 320x240 czterokrotnie - czyli wolna szyna danych co najwyzej.

*

Offline Tomcio-Paluszek

  • **
  • 221
  • Sprzęt: Archos 70
co do gba.. jest tylko to.
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 28, 2007, 15:43:45 »
Na poniższym obrazku można zobaczyć jaką mój n311 ma wydajność operacji graficznych w porównaniu do iPAQ 3650.



PS. Nie pytajcie czym zrobiłem ten benchmark, bo się wstydzę  :S

*

nothin

co do gba.. jest tylko to.
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 28, 2007, 16:15:02 »
hm DDB? dib jest używany w pocketuae, ale DDB?
GAPI aż się prosi o jakiś tweak...dramat.

Cytat: "DinthKSC"
alez ja rozumiem.
tylko ze pocket nie powinnien nawet w VGA liczyc 640x480 pikseli tylko w kazdej rozdzielczosci 240x160. Reszta to skalowanie czyli bez zastosowania filtrow bardzo prosta operacja i nie powinno byc roznicy pomiedzy skalowaniem 2x a 0.5x.
Rozni sie tylko ilosc danych przesylanych przez jednostke gpu - ktora wzrasta w porownaniu do 320x240 czterokrotnie - czyli wolna szyna danych co najwyzej.


sorry sorry, masz rację.. .tylko, ze w tej emulce nie ma skalowania....

przykład, ktróy potwierdza to, o czym mówisz jest w pocketgba - jest tam tryb fullscreen bez skalowania, czy moze raczej jest tam 2x(ekran gry jest większy, niż ekran pocketa), i prekość jest mniej więcej taka sama, jak bez skalowania portrait.

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
co do gba.. jest tylko to.
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 01, 2007, 10:01:39 »
a ja w ogóle nie rozumiem problemu, bez skalowania w portrait na QVGA obraz i tak jest większy niż na konsolce GBAmicro  ]:>